بازدید 17133
۹

روایت نماینده ساوه از ابتلا به کرونا تا بهبودی

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی روایتی را از ابتلای خود به بیماری کرونا تا بهبودی بیان کرد.
کد خبر: ۹۶۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 10 March 2020

 

به گزارش تابناک، محمدرضا منصوری  در گفتگو با ایسنا، با اشاره به ابتلای خود به ویروس کرونا، اظهار کرد: من به همراه جمعی از نمایندگان در حاشیه جلسه علنی روز دوشنبه پنجم اسفند تست کرونا دادیم و ۴، ۵ نفر بودیم که تست‌مان مثبت شد.

وی افزود: من از آن روز در قرنطینه خانگی هستم، دارویی برایم تجویز شده بود که آن را از مجلس تحویل گرفتم، روز‌های اول که با تب و سرفه گذشت سخت بود، البته روز به روز به سمت بهبودی رفتم. حالا هم چند روزی می‌شود که حالم بهتر شده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: متاسفانه در این مدت همسرم هم کمی درگیر شد، البته ایشان تست نداد و از همان قرص‌هایی که من هم می‌خوردم استفاده کرد و حالا رو به بهبودی است.

منصوری اضافه کرد: من درباره تست مجدد مشورت کردم، اما گفتند نیازی به این کار نیست؛ چرا که ممکن است دوباره موقع تست دادن مبتلا شوی، ضمن اینکه این بیماری باز هم نهفته است و باید یکی دو هفته دیگر مراقبت کنیم؛ البته مشخص است که بهبودی حاصل شده، ولی همچنان باید مراعات کرد.

نماینده مردم ساوه در مجلس درباره نحوه ابتلای خود به این بیماری گفت: ارتباط ساوه با قم زیاد است و در روز‌های آخر تبلیغات هم ما ارتباط زیادی با مردم برقرار کردیم و وقتی به تهران آمدم وضعیتم زیاد خوب نبود.

منصوری خاطرنشان کرد: نزدیکی ساوه به قم باعث شده که ارتباطات کاری و کسب و کار بین ساوه و قم زیاد باشد، ضمن اینکه امکانات ساوه هم کم است و بیمارستان شهر جوابگوی جمعیتی که از ۴۰ سال گذشته اضافه شده نیست. البته ما مجوز بیمارستان سی هزار متر مربعی را گرفتیم که پیمانکار آن را شروع کرده و زمان بر است تا راه بیفتد. همچنین نیاز به تجهیزات داشتیم که در این زمینه نامه‌هایی زدیم و همکاری وزارت بهداشت هم خوب بوده و پزشکان، پرستاران و کادر درمانی هم زحمت زیادی می‌کشند.

وی در پایان گفت: البته مردم باید خودشان هم رعایت کنند، این امر بسیار موثر است، باید در خانه بنشینند و تا جایی که ممکن است بیرون نیایند. ممکن است از یک ماه تا ۴۰ روز سخت را سپری کنیم، ولی بهتر از این است که افراد آلوده به بیماری شوند و یک فرد مسن یا کسی که بدنش ضعیف‌تر است را آلوده کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۹
چرا قرص هایی که به شما خواص میدن اسمش عمومی نمیشه تا مردم هم زنده بمونن؟ نکنه شماها تافته جدا بافته از مردم هستید؟ هستید؟
نام قرص. نکنه قرصش مخصوص از ما بهتران هست و اختصاصی برای اختصاصیون و خواص خریداری شده
ایشون خودشون حالشون خوب نبوده همه جا رفته بعد به دیگران توصیه میکنه.... معلوم نیست چند نفر از ایشون گرفته باشند....
دارویی برایم تجویز شده بود که آن را از مجلس تحویل گرفتم،!!!.... نماینده ای که از جنس مردم باشد دارویش را از داروخانه میخرد تا در انجا با دیدن پلاکاردهایی با مضامین : ماسک و ضدعفونی کننده نداریم و.....به فکر درد مردم باشد . مگر مجلس داروخانه است که این نماینده دارویش را از انجا گرفته ؟!...... نماینده باید برای حوزه انتخابیه امکانات و اعتبار بیاورد یا ویروس کرونا ؟!..................
مردم در خانه بمانند و باد هوا نوش جان کنند
مردم اگر مریض شدند میتوانند به مجلس بروند و تست بدهند و دارو دریافت کنند؟
عزیز جونت بی بلا آخه ما مردم عادی از اون دارویی که به شما دادن رو نداریم تازه کسی رو هم نداریم که بفکرمون باشه.
خوشی ها
از اون قرصها که شما میل کردید مردم عادی گیلان و قم هم میتونن بخورن یا فقط شهروندان درجه یک؟؟؟ دوما اونجا مجلس بود یا داروخانه؟؟؟
شما ویروس کرونا مسئولین گرفتی که بهبود یافتی اگر از نوع مردمی بود حالا این شرایط نداشتی. بسته این بازی ها
آقای نماینده دارو ها را از مجلس تحویل گرفتن سفارشی بوده مثل اقلام بهداشتی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان