بازدید 19519

۵۵ میلیون ماسک در کانادا از بین رفت

مقامات ایالت اونتاریو کانادا می‌گویند که تاریخ مصرف ۵۵ میلیون ماسک ان ۹۵ موجود در انبارها منقضی شده و قابل استفاده نیست.
کد خبر: ۹۶۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ 10 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، در حالی که ویروس کرونا در کانادا به سرعت در حال شیوع است و نیاز به ماسک نسبت به دیگر اقلام بیش از هر زمان دیگر است، مقامات ایالت اونتاریو اعلام کردند که تاریخ مصرف میلیون‌ها ماسک که توسط این ایالت در پی شیوع ویروس سارس و برای محافظت از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی انبار شده بود هم اکنون منقضی شده‌ است.

ایالت انتاریو ۱۳ سال پس از مبتلا به ویروس کشنده سارس در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳، در زمان حاضر حدود ۵۵ میلیون ماسک ان ۹۵ و سایر تجهیزات پزشکی را جمع آوری کرد. مقامات استانی تأیید کرده‌اند که تاریخ مصرف این ماسک‌ها پایان یافته است.

مقامات بهداشت کانادا روز دوشنبه از اولین فوتی ناشی از مبتلا به ویروس کرونا در یکی از خانه‌های مراقبت از سالمندان در شمال ونکوور خبر می‌دهند.

تایید مرگ اولین بیماری کرونایی در کانادا در حالی منتشر می‌شود که دکتر بانی هنری رییس بخش بهداشتی ایالت بریتیش کلمبیا هفته گذشته اعلام کرد که ۲ سالمند ساکن مرکز مراقبت از لین والی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

در زمان حاضر ۳۲ مورد از ویروس جدید کرونا در بریتیش کلمبیا و بیش از ۷۰ مورد در کانادا وجود دارد.

کریستین الیوت وزیر بهداشت این ایالت گفت که نیروهای بهداشتی در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند و اقدامات خوبی برای اداره اوضاع انجام می‌دهند.

الیوت افزود، کانادا برنامه جامعی شامل نظارت مؤثر، آزمایش سریع، مراقبت و درمان مناسب و تقویت بهداشت عمومی برای مقابله با ویروس کرونا تدوین کرده است.

اونتاریو با مرکزیت تورنتو یکی از بزرگ‌ترین ایالت‌ها از لحاظ تمرکز جمعیتی و فعالیت‌های اقتصادی کانادا است که اتاوا (پایتخت کانادا) نیز در این ایالت قرار دارد.

شیوع بیماری کووید ۱۹ ناشی از ویروس کرونا اولین بار در اواخر ماه دسامبر (دی) سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین گزارش شد که در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه در جهان با این بیماری درگیر هستند.

تاکنون بیش از ۱۱۱ هزار و ۳۸۰ نفر در جهان به ویروس کرونا آلوده شده و بیش از ۳۸۸۲ نفر نیز بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۰
مواظب باشیم که انشالله خدمت مردم ایران نرسند این ماسک ها. البته با تغییر تاریخ انقضا و بروز رسانی انها.
مگه ماسکم تاریخ مصرف داره؟ بفرستیداینجا ازش استفاده کنیم
تاریخ مصرف ماسک؟؟؟؟؟؟!!!!!!
بابا بفرستن اینجا کاسب های ما بلدن سه سوته بسته بندی رو عوض میکنن ده برابر قیمت قالب میکنن به خلق الله بعد هم قیافه مظلوم به خودشون میگیرن که درامد نداریم دولت و مردم کمک کنن
همگی یاری کنن تا من مغازه داری کنم
بفرستیدش ایران با 10 برابر سود بفروشیدش
الآن ایران همه شو میخره
آقا زاده ها خبردار بشند میرند نصف قیمت میخرند میارن ایران دوبرابر قیمت میفروشند
الان فرصت طلب های ایرانی اونارو منتقل می کنن به ایران
بابا بیارین ایران ما همین ماسکها رو به چشمامون میمالیم بخدا
بفرستید اینجا چرا دور میندازید :(
تجار ایرانی میخرن میارن
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری