بازدید 18252
«کووید ۱۹» نفس ۳۸۳۱ نفر را برید

ایران چهارمین کشور پر مبتلا به کرونا

طبق آخرین آمار منتشر شده از تعداد مبتلایان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) در جهان به ترتیب کشور‌های چین، کره جنوبی، ایتالیا و ایران در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.
کد خبر: ۹۶۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 09 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، طبق آخرین آمار جهانی از تعداد مبتلایان به ویروس کرونا (کووید-۱۹) و تعداد بهبودیافتگان، کشور ایران با تعداد ۶ هزار و ۵۶۶ مبتلا در رده چهارم جهان قرار دارد؛ ایران از لحاظ تعداد بهبودیافتگان با ۲ هزار و ۱۳۴ بهبودیافته در رده دوم جهان قرار دارد.

پایگاه اطلاعاتی "worldometers" در جدیدترین آمار خود نشان داد، کشور‌های چین، کره جنوبی و ایتالیا به ترتیب با تعداد ۸۰ هزار و ۷۳۵ نفر، ۷ هزار و ۳۸۲ نفر و ۷ هزار و ۳۷۵ مبتلا در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

در این میان دو کشور فرانسه و آلمان که در چند روز گذشته تعداد مبتلایان آنان در سطح متوسط قرار داشت، با افزایش قابل توجهی از مبتلایان به ویروس کرونا مواجه هستند؛ کشور فرانسه با تعداد هزار و ۲۰۹ نفر و کشور آلمان با تعداد هزار و ۴۰ نفر در رده‌های پنجم و ششم قرار دارند.

از لحاظ میزان کشته‌ها نیز کشور ایتالیا در شرایط وخیمی قرار دارد و از این لحاظ بعد از چین در رده دوم قرار دارد؛ با افزایش کشته‌ها در چند روز گذشته در این کشور، تعداد ۳۶۶ به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

کشور آمریکا نیز در قاره خود از لحاظ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در رده اول قرار دارد؛ در هفته اخیر تعداد مبتلایان این کشور به عدد ۵۵۴ نفر رسیده است، همچنین از لحاظ میزان کشته‌ها نیز با تعداد ۲۲ فوتی در رده پنجم جهان قرار گرفته است.

تاکنون تعداد ۱۱۰ هزار و ۸۷ نفر در جهان مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند که از این تعداد ۳ هزار و ۸۳۱ نفر جان خود را از دست دادند و تعداد ۶۲ هزار و ۳۰۱ نفر به طور کامل بهبود یافته‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲۰
ایران دومه فرقش اینه که کره و ایتالیا شفاف آمار رو اعلام میکنن ولی ایران بخواد آمار اعلام بشه باید از زیر دست هزار نفر رد شه و آخر به این نتیجه برسن که چه عددی اعلام کنن بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
برجسته ترین فرقش این است که شهروندانی مثل تو دارد
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
فرمایش شما درست اما توهم توطئه هم آزار دهندست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
استاد
الان شما از کجا میدونی کدوم آمار درسته و کدوم غلطه
یه تقسیم ساده بکن
تعداد کشته ها به تعداد مبتلا ها
توی کره زیر یه درصده و توی ایتالبا حدود 5 درصده
اما امار کشندگی ویروس بین 2 تا سه درصده
یعنی کره تعداد مرگ و میر رو کم اعلام کرده و ایتالیا تعداد مبتلی رو
و تو به عنوان دانشمند آمار داری فتوا میدی که این آمار درسته
البته این خوشبینانس
درستش اینه که داری از تیرانا توی آلبانی پست میذاری
البته اگر آمار اعلام شده ایران صحیح باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
از کجا می دونی آمار بقیه درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
خب چرا آمار دیگر کشورها رو صحیح می دونید؟!
تازه اونها که بیشر درآمد از توریست و مانند آن دارند و مخفی کردن بیشتر به سودشان است.
مطمئن هستيم بازهم آمارايران غيرواقعي است
ایران تو دروغ اوله...کرونا دقیق نمیدونم
در یک شب سرد زمستان ؛ دزدی در حال بریدن قفل فروشگاهی بود . شبگرد خواب آلودی از او پرسید : چه کار می کنی؟ دزد گفت: دارم ساز می زنم!
شبگرد گفت: پس صداش کو؟ دزد گفت: صداش ، فردا در میاد!
ای وای از دست این همه دروغ. یکی از وزارت بهداشت اعلام میکنه فقط توی رشت ۲۰۰ نفر فوت شدند اون یکی میاد میگه کل کشور ۱۹۴ نفر. چرا مردم رو هی بدبینتر میکنید؟ یک بار صداقت و راستی و تجربه کنید شاید خوب بود نتیجش
اگر کیت تشخیص در دسترس همگان باشه و بیمارستانها قبل از وخیم شدن حال ازش استفاده کنن...بعیدنیست آمار واقعی ایران از چین هم بیشتر باشه
شک نکنید بعدازچین دومین کشورهستیم البته باادامه این روند وبی تفاوتی مسوولین والبته مردم بزودی جای چین راگرفته واول خواهیم شد؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
خواهیم دد ولی روسیاهی به زغال می مونه
این بار بر خلاف همیشه، روی کاغذ چهارم هستیم ولی در عمل مقام اول را داریم ...شکست نفسی میکنیم تا چشم نخوریم !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
شما دیگه اخرشی یعنی از چین هم بالاتر
البته در صادرات ويروس کرنا مقام اول دنيا رو داريم.
تخلفات پروفسورنمکی درطول یکسال وزارتش به قدری سنگین است بایداشدبرخوردقضایی باوی صورت میگرفت حالا اگر اینکارو نمیکنند حداقل عزلش کنند به یه پست مشاورتی چیزی بذارنش مثل همون قضیه سیف رییس نابغه سابق بانک مرکزی . چون اگه هرچه زودتر یه آدم درست حسابی وزیر بهداشت نشه این بحران بسیارعظیمترهم خواهد شد .آقای روحانی عزل نمکی حداقل خواسته مردم است.
جالبه تو آمارهای خاص اول تا پنجم هستیم

کم ارزشی پول ملی
کرونا
.
.
وقس علیهذا
وقتی آمار مبتلایان در بین مسیولین کشوری و لشکری وعلمای طراز اول مملکت اینقدر بالاست آیا آمار مردم عادی همین است که از سوی وزارت بهداشت اعلام می شود. در ضمن این مسیولین محترم از همه امکانات بهداشتی ومراقبتی برخوردار هستند ومانند ما مردم بی پناه نیستند که بعدار 3 هفته هنور برای یک ماسک در بدر داروخانه ها هستیم .محض رضای خدا آمار صحیح رو اعلام کنید تا مردم به عمق فاجعه پی ببرند و خود قرنطینگی رو رعایت کنند .با پنهانکاری تنها به کبک می مانیم وسرخود در زیر برف پنهان . گندش زمانی در می آید که در خیابانها از کشته پشته باشد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار