بازدید 16629
۳

تصمیم جدید مالیاتی پس از شیوع کرونا

بنا بر تصمیمات اتخاذ شده در دولت و سازمان امور مالیاتی سقف درآمد مشمول مالیات بنگاه‌های کوچک اشخاص حقیقی و حقوقی تغییر کرده است.
کد خبر: ۹۶۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 08 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، هم اکنون سقف فعلی درآمد مشمول مالیات بنگاه‌های کوچک برای اشخاص حقیقی ۱۰۰ میلیون تومان بوده که بنا بر تصمیمات اتخاذ شده در دولت و سازمان امور مالیاتی این سقف افزایش یافته است.

بر این اساس بعد از شیوع بیماری کرونا، سقف درآمد مشمول بنگاه‌های کوچک برای اشخاص حقیقی از ۱۰۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان و حقوقی از ۳۰۰ به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
احسنت
اینقدر دولتها به مردم ظلم کردند تا خدا عذاب نازل کرد .با هزاران حیل دست تو جیب مردم کردند و حیف و میل برقرار و ظلم هم بر قشر ضعیف .در هر صورت اه مظلومان دامن همه را گرفت.اخه مگر شده در یک مملکت بیش از ۵ سال در شعبه ۱۷ تامین اجتماعی دنبال احقاق حق باشی و کسی بدادت نرسد؟؟؟!!اخه مگر میشه در دارایی داد بزنی که اقا درامد نداریم ولی به پات مالیات نجومی ببندند و زندگی تو متلاشی کنند؟؟؟مگر میشه در اداره ثبت اسناد سالها بدوی برای حل سند خانه ارثیه و مشکل حل نشود؟؟؟!! و هزاران مگر میشه های دیگه که اه و ناله ما ضعفا را دراورده...خوب اخرش نفرین عده ای هم میگیرد و تر و خشک همه میسوزیم .پس بیاید درست باشیم و درست زندگی کنیم و خلایق خدا را عذاب ندیم شاید خداوند رحم کند بر همه ماها.
اشخاص حقیقی ۲۰ میلیون تومان بود و حقوقی هرچقدر درآمد داشته باشه طبق دافترش مالیات اخذ میشه. چنین قانونی نداریم!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی