بازدید 35204
۲
گزارش

گل استثنایی امشب طارمی به پورتو + عکس

کد خبر: ۹۶۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۹ 08 March 2020

مهدی طارمی باردیگر گل کاشت و این بار دروازه معروف ترین و بهترین تیم پرتغال را باز کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، طارمی در دقیقه 32 دیدار امشب ریوآوه مقابل پورتو، توپ را در پشت محوطه جریمه قهرمان سابق اروپا تصاحب کرد و طی یک حرکت دیدنی با یک دو با دیه‌گو فیگوئیراس در ادامه با یک حرکت بدن منحصر به فرد توانست مدافع پیش رو خود را از صحنه کاملا محو کرده (ایوان مارکانو) و در مصاف تک به تک با دروازه‌بان، نزدیک به نقطه پنالتی با ضربه تمام کننده خود بازی را به تساوی کشاند.

پورتو پیش از گل مهدی طارمی توانسته بود در دقیقه 18 این بازی و توسط کنسل امبمبا بازی را به سود خود به جریان بیندازد. با این حال بعد از این گل و در شرایطی که بازی تحت مالکیت ریوآوه قرار گرفته بود، نارنجی‌پوشان با رهبری مهدی طارمی در خط هجومی خود چند بار عزم دروازه سبزپوشان را کردند که مقابل مدافعان حریف کاری از پیش نبرده بودند. با این حال مهاجم ایرانی ریوآوه در شب و هفته‌های پرفروغ بازیکنان ایرانی در لیگ های مختلف اروپایی، توانست بار دیگر درخشان ظاهر شود و نام خود را با گلزنی مقابل یکی از تیم‌های سرشناس فوتبال اروپا بر سر زبان ها بیندازد.

نمایش درخشان مهدی طارمی در نیمه اول جدال با پورتو باعث شد تا کاربران توئیتری به گل جالب توجه این ستاره ایرانی بپردازند و او این بخش از فضای مجازی را در اختیار خود قرار دهد.

گل استثنایی امشب طارمی به پورتو + عکس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شیخ مهدی گلهای زیادی کاشته و غیرقابل شمارش میباشد !!!!!!!
این عکس بود و نبودش هیج فرقی نمیکرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان