بازدید 28170

بازگشت ساعات کاری ادارات تهران به حالت عادی

استاندار تهران بر بازگشت ساعات کاری ادارات این استان از روز شنبه به حالت عادی به توصیه دولت و به عنوان مصوبه جلسه ستاد فرماندهی عملیات مدیریت کرونا در تهران تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ 06 March 2020

به گزارش «تابناک»، انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: از روز شنبه ساعت اداری در استان تهران به حالت عادی برگردانده خواهد شد اما کارمندان ادارات بنا به تصمیم مدیران به صورت چرخشی شیفت بندی و در محل کار خود حاضر می‌شوند.

وی افزود: به این ترتیب باید روند اخذ مرخصی و استفاده از ظرفیت دورکاری در ادارات تسهیل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۱۴
این تصمیم بر چه مبنایی گرفته شده است
این دولت تا همه رو نکشه ول کن نیست اون از نتونستن در متوقف کردن پروازهای ماهان و اون از نتونستن قرنطینه اولین شهر آلوده و اون از اولین شنبه که گفت همه چی بر میگرده به روال عادی و اینم از دومین شنبه اصلا یه حالیه این دولت
خوابین؟دوباره برگشت ساعت ۱۳
اصلا دولت خودش هم می فهمد دارد چکار می کند ؟بازگشت ساعات اداری به حالت عادی ، چرخشی شیفت کاری ، دورکاری
همين ديروز خبر زديد هفته آينده هم ( ١٥ تا ٢٢ اسفند) ساعت كار همچنان ٨ تا ١٣ مي باشد باز امروز خبر ديگري زديد!بالاخره ساعت كار چه شد؟! يكي خبر رسمي و درست اعلام كند تا كارمندان وضعيت خود را بدانند.
بايد منتظر يه تراژدي باشيم تا بي كفايتي مديران ثابت بشه ساعت كاري به قبل برگرده فرقي نمي كنه مردم به درك
اینهادارن چیکارمیکنن؟یکی میگه تعطیل کنید یکی میگه دورکاری یکی میگه قرنطینه همه گیج واقعا مدیران بحران راباید ازکارآمدان نیروهاچیدمان کرد
آقایون چرا با اعصاب مردم بازی میکنید یکی میگه ۱۴ روز تو خونه بمانید یکی میگه برید سرکار ،مگر کارمندان پدر مادر برادر و خواهر و خانواده نیستند ؟این روش مدیریتی شما برای حل بحران است ؟
وات د فاز واقعا ؟
نمیدونم چه اصراری هست ‌آقایون اعلام کنند از شنبه دیگه همه چی عادیه؟ مگر اوضاع را کنترل کردین که ساعات کار و رفت و ‌آمد را زیاد می کنید؟
ما هنوز نفهمیدیم تصمیمات مربوط به کرونا در تهران را دولت باید بگیرد یا استاندار یا ستاد فرماندهی عملیات مدیریت کرونا در تهران!!!!؟؟؟؟
اين آقاي استاندار ساعات ورود و خروج خودش (به خصوص ورود) مثل بقيه كارمندان است؟!
درست گفته.صنعت عظیم کشور نباید بخوابد.ما که کره جنوبی نیستیم بتوانیم براحتی کشور را یک ماهه تعطیل کنیم.تعطیلی تولید پراید و سمند و پشمک حاج عبدالله ضربه مهلکی بر اقتصاد جهانی است.
بسلامتی دو سه نفر هم محل کار ما مبتلا شدند بقیه هم بگیرند و خلاص بشن از این همه مصیبت
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی