بازدید 10098

توزیع داروی بیماران کرونایی گیلان از طریق ثبت کد ملی

نماینده وزیر بهداشت در گیلان از طراحی سامانه توزیع دارو در داروخانه‌های گیلان خبر داد و گفت: افراد نیازمند دارو با نسخه پزشک به این داروخانه‌ها مراجعه می‌کنند و با ثبت کد ملی آن‌ها از سوءاستفاده سودجویان جلوگیری خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶ 04 March 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر مهدی شادنوش، با اشاره به شرایط پذیرش بیماران مشکوک، اظهار کرد: بیمارستان‌های ارجاعی شهرستان رشت که معین ارائه خدمات و بستری بیماران کرونایی و مشکوک هستند را از برخورد سرپایی با بیماران معاف کردیم تا بتوانند به وظیفه اصلی خود بپردازند.

وی با بیان اینکه پنج مرکز خدمات جامع سلامت در مناطق یک تا پنچ شهر رشت از هشت صبح تا ۲۴ نیمه شب به بیماران رسیدگی می‌کنند، گفت: همچنین شش مرکز جامع خدمات سلامت شهری به صورت شبانه روزی در شهرستان رشت فعال است.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گیلان یادآور شد: کلیه مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان‌ها نیز از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

شادنوش با بیان اینکه از پزشکان خواستیم مطب‌های خود را فعال کنند، گفت: کلیه کلینیک‌های خصوصی و درمانگاه‌ها پاسخگوی مردم خواهند بود و لذا بیماران با معرفی نامه این پزشکان می‌توانند جهت بستری شدن به بیمارستان‌ها مراجعه کنند.

وی از طراحی سامانه توزیع دارو در داروخانه‌های گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: سه داروخانه جهت توزیع دارو تعیین شده اند.

نماینده وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه کد ملی افراد در سامانه مذکور اخذ می‌شود، تصریح کرد: افراد نیازمند دارو با نسخه پزشک به این داروخانه‌ها مراجعه می‌کنند و با ثبت کد ملی آن‌ها از سوءاستفاده سودجویان جلوگیری خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر