بازدید 12569
سخنان و توصیه‌های کرونایی رئیس جمهور؛

برخی با احتکار ماسک و برخی با زدن ماسکِ دلسوزی، جامعه را نگران می‌کنند / پزشکان در صف مقدم هستند، ولی همه در جهاد حضور دارند/ اهمیت فضای مجازی حالا خودش را نشان می‌دهد/ توصیه به صداوسیما و هنرمندان

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برخی کاسبان کرونا برای سودجویی، ماسک را احتکار و پنهان و برخی دیگر با پنهان شدن پشت ماسک دلسوزی، جامعه را با دروغ پراکنی‌های خود، نگران و ملتهب می‌کنند، اطمینان داد به پشتوانه کادر درمانی متخصص و پرستاران کشور و اراده و همکاری مردم، با حداقل تلفات و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از این بحران عبور خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۶۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 04 March 2020
تابناک اجتماعیرئیس جمهور با تاکید بر اینکه برخی کاسبان کرونا برای سودجویی، ماسک را احتکار و پنهان و برخی دیگر با پنهان شدن پشت ماسک دلسوزی، جامعه را با دروغ پراکنی‌های خود، نگران و ملتهب می‌کنند، اطمینان داد به پشتوانه کادر درمانی متخصص و پرستاران کشور و اراده و همکاری مردم، با حداقل تلفات و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از این بحران عبور خواهیم کرد.

به گزارش «تابناک»؛ ویروس جدید کرونا که این روز‌ها نقل محافل مختلف در کشورمان و بیش از هشتاد کشور کره خاکی است، مهم‌ترین دستور کار جلسه امروز هیات دولت بود و بخش عمده‌ای از سخنان رئیس جمهور کشورمان، به این ویروس و تدابیر اتخاذ شده برای مقابله با آن، تقدیر از زحمت کشان این عرصه چه در صف مقدم و چه در پشت جبهه و برخی حاشیه‌های این روز‌های کرونایی اختصاص داشت.
 
برخی با قایم کردن ماسک و برخی با زدن ماسک دلسوزی جامعه را نگران می‌کنند

در ادامه می‌توانید برش‌هایی برگزیده از سخنان روحانی در این خصوص را بخوانید؛

از همه ملت بزرگ ایران تقدیر و تشکر می‌کنم در این شرایط ویژه و خاصی که قرار گرفتیم برای حفظ آرامش، امید و اینکه اراده ملی ما بر این است که بتوانیم با متانت و بردباری و با همکاری از این معضل به خوبی عبور کنیم.
 
° این بیماری، یک بیماری فراگیر است. تقریباً دامنه آن همه استان‌های ما را فرا گرفته و به یک معنا یک بیماری جهان‌گیر است که بسیاری از کشور‌های جهان به این مسأله مبتلا شدند و باید با تدبیر و همکاری یکدیگر از این معضل در اسرع وقت عبور کنیم.
 
• مسأله سلامت مردم برای ما اهمیت دارد و همه تلاش‌ها برای این است که مردم، پدران و مادران و جوان‌های ما و افراد مسن و بیمار که بیشتر در معرض این ویروس هستند، بتوانند از این مسأله عبور کنند و جانشان به سلامت باشد. سلامت و امنیت جانی برای ما بسیار مهم است.
 
° متأسفانه امروز علیرغم اینکه اکثریت جامعه ما و همه همکاری و یکدیگر را برای عبور از این مشکل یاری می‌کنند، عده‌ای به عنوان کاسبان کرونا که می‌خواهند از این معضل برای سود مادی و سودجویی خودشان استفاده کنند و متأسفانه در مواردی با احتکار و گرانفروشی و عدم عرضه کالا با این فکر که در آینده این کالا را با قیمت بالاتر و گزاف می‌توانند بفروشند، مواجه بودیم.
 
از طرف دیگر کاسبان دیگری هم در فضای مجازی و در رسانه‌های بیگانه داشتیم. عده‌ای ماسک را احتکار کردند و عده‌ای هم رفتند پشت ماسک دلسوزی، اما در واقع برای اینکه جامعه ما را ملتهب و مردم ما را دچار نگرانی کنند، اخبار دروغ را در جامعه شایع می‌کنند.
 
° همچنین گروهی که افکار جامعه را با اظهارنظر‌های غیردقیق خودشان دچار اضطراب می‌کنند؛ این امر تخصصی است و باید به متخصصین مربوطه واگذار شود. مسئولیت این کار به وزارت بهداشت و درمان واگذار شده، اما همه دستگاه‌ها با همه توان، پیگیر بخش‌هایی از اموری هستند که به نوعی به آن‌ها مربوط می‌شود.

پزشکان و پرستاران در خط مقدم هستند و فداکاری بسیار بزرگی از خودشان نشان دادند و از همه آن‌ها تشکر و سپاسگزاری می‌کنم که هیچ یک در انجام وظایف و اجرای وظایف خودشان دچار قصور نشدند و با همه توان در صحنه بودند؛ افرادی بودند روز‌ها و شب‌ها با استراحت بسیار کوتاه و با تلاش بسیار، مداوم کار خودشان را ادامه دادند؛ حتی وزیر محترم بهداشت و درمان که معمولاً روزانه با او در تماس هستم و گزارش می‌گیرم.
 
° کاری که امروز در بیمارستان‌ها انجام می‌گیرد، با زبان قابل وصف و شکرگزاری و تقدیر نیست و در واقع باید پاداش آن‌ها را خداوند بزرگ عنایت کند؛ در این مسأله چشم امید مردم اول به رحمت و لطف خداوند است و با توکل به خداوند است که روح‌ها آرامش پیدا می‌کند و در مرحله دوم به تلاش، کوشش و فداکاری تیم پزشکی و بهداشتی سراسر کشور است که شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

دیگران هم آماده کمک هستند؛ امروز وزارت صمت در صحنه همین جهاد است و بسیاری از تولیدگران از جان مایه گذاشتند و شبانه‌روز برای نیازمندی‌های جامعه کار می‌کنند؛ بسیاری از مسئولین نظارتی شبانه‌روز کار می‌کنند برای اینکه کالا به قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد؛ باید از همه کارگران، مهندسین، کشاورزان و ... که با همه توان در صحنه هستند تا مردم نیازمندی‌هایشان به خوبی برآورده شود تشکر کنم.

° همه به سهم خودشان در این جهاد حضور دارند؛ خط مقدم ما مسئولین بهداشتی و درمانی هستند و در خطوط دیگر همه در صحنه هستند و تلاش می‌کنند.

دیروز در جلسه هماهنگی سه قوه بر این تصمیم تأکید کردیم که وزارت اقتصاد و بانک مرکزی تلاش کنند برای اینکه مردم دارای اقساط هستند و اقساط آن‌ها باید پرداخت شود و در برابر دولت مسئول هستند که پرداختی‌های خودشان را در موعد خاص پرداخت کنند، امهال موارد و دادن فرصت یک و دو ماهه انجام شود برای اینکه مردم بتوانند کار خودشان را با آسانی بیشتر و عدم مشکلات حل و فصل کنند و این راه باز ادامه پیدا می‌کند.

° همانطور که دولت وظیفه دارد نگهبان سلامت مردم باشد، وظیفه دارد نگهبان کسب و کار مردم و زندگی و تأمین معیشت مردم هم باشد؛ در اینجا خواهش می‌کنم از همه دستگاه‌های خبری، خبرنگاران، روزنامه‌ها، بویژه صدا و سیما با همه وجود در برابر معاندینی که در فضای مجازی و در رسانه‌های بیگانه سمپاشی می‌کنند، خبر دروغ را القا می‌کنند و واقعیت‌ها را به مردم نمی‌گویند، بیایند واقعیت‌ها را برای مردم توضیح دهند.

آمار دروغ می‌دهند؛ حرف‌های دروغ می‌زنند و نظرات دروغ منتشر می‌کنند؛ می‌گویند واقعیت‌ها به مردم گفته نمی‌شود، در حالی که از روز اولی که احساس کردیم ویروسی وارد کشور شده، همان‌وقت به وزارت بهداشت و درمان گفته شد که همه آمار و اطلاعات در اختیار مردم قرار داده شود و چیزی از مردم مخفی نشود. مردم کاملاً بدانند که چه عده مشکوک و مبتلا به این بیماری‌اند و چه عده جان باخته در این بیماری هستند و چه اقداماتی در حال انجام است و آمادگی خودشان را هم به مردم اعلام کنند.

° متأسفانه آن‌هایی که حتی دارو و مواد غذایی را به روی مردم بستند و تحریم کردند، خبیثانه‌ترین اقدام را علیه ملت ایران در این دو سال انجام دادند؛ آن‌ها هم آمدند با یک ماسک دلسوزی ظاهر شدند که ما هم می‌خواهیم به ملت ایران کمک کنیم؛ شما اگر واقعاً راست می‌گویید لااقل تحریم دارو را بردارید؛ این اولین قدم است.

کار آموزش و پرورش و بخش دانشگاهی یک مقداری سخت شد؛ وزرای مسئول دغدغه آن را دارند که به وظیفه قانونی و ذاتی خودشان برای آموزش فرزندان این جامعه اقدام و عمل کنند و از این وظیفه باز نمانند.

° خوشبختانه فضای مجازی و همچنین صدا و سیما فضای بسیار مناسبی برای این کار آماده کردند؛ این هم یک تجربه است که اگر روزی، هفته‌ای نتوانستیم مستقیم به فرزندان عزیز جامعه خدمت بدهیم، بتوانیم از طریق فضای مجازی و صدا و سیما این خدمات خود را ادامه دهیم تا بچه‌های ما از درس و تحصیل و فعالیت باز نمانند.

من از صدا و سیما می‌خواهم در این ایام که مردم برای حفاظت از جان خود بیشتر در خانه هستند، برنامه‌های شادتری برای مردم ارائه بشود؛ مردم وقتی در یک آپارتمان و خانه کوچک می‌خواهند محدود و محصور شوند، نمی‌توانند در اجتماعات شرکت کنند، رفت و آمد به آن صورت نمی‌توانند داشته باشند، باید صدا و سیما در خانه آن را جبران کند و ان شاءالله این کار انجام می‌گیرد.

° همه هنرمندان در فضای مجازی بیایند؛ همه دانشمندان در فضای مجازی بیایند؛ همه روانشناس‌ها و همه آن‌هایی که می‌توانند لبخند برای مردم به ارمغان بیاورند در فضای مجازی بیایند؛ امروز کلماتی که مردم را از خستگی دربیاورد و برای مردم تنوع باشد، دیگر یک کار مستحب نیست؛ در این شرایط یک کار واجب است و همه از این فضای مجازی استفاده کنیم.

نکته آخر من این که راجع به دولت الکترونیک و فضای مجازی حرف زیاد زدیم و قبلا در هر مقطعی گفتیم که در دنیای امروز باید از فضای مجازی به خوبی استفاده کنیم. الان در این شرایط اهمیت این مساله بیشتر و واضح‌تر و روشن‌تر شده است.

° ناچاریم در این شرایط مقداری سبک زندگی خود را تغییر دهیم؛ اینکه امروز بانک‌ها هم کمک کردند برای اینکه مردم به بانک‌ها مراجعه نکنند و بتوانند از فضای مجازی و موبایل‌های خود استفاده کنند، نشان می‌دهد که از این ظرفیت باید حداکثر استفاده را ببریم.

فضای مجازی مخصوصا در این شرایط یک ظرفیت بزرگ است؛ باید همه همدیگر را یاری و کمک کنیم و دولت الکترونیک خود را بسازیم؛ ارتباطات دیجیتالی خود را بیشتر و اقتصاد خود را به سمت دیجیتال هدایت کنیم.

° امروز هم مردم یک روزه خاصی را برای خودشان لازم کردند و آن ماندن در خانه، حداقل بیرون آمدن، حداقل در جامعه رفتن، حداقل مسافرت کردن، حتی سبک تماس‌های خود را عوض کردند؛ قبلا به هم می‌رسیدند اول دست راست خود را دراز می‌کردند؛ حالا دست روی سینه می‌گذارند و با سر به هم احترام می‌گذارند.

من از همه دستگاه‌های دولتی که در این ایام سخت افتتاح‌های خود را تاخیر نینداختند تشکر می‌کنم؛ یعنی هر کجا در استان‌ها و در شهرستان‌ها طرح‌ها به ثمر رسیده، افتتاح‌ها انجام گرفته است، حالا ویدئوکنفرانسی انجام گرفته به جای حضور مسئولین و به هر شکلی بوده و انشاءالله باز هم ادامه پیدا می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۴
من هرجا کلمه برخی میبینم یاد سانسورچی تابناک میفتم
بقیه حرفام که در حد همون تدارکچی باشه خوبه ممنون منتخب
صحبت درماني اقاي ريس جمهور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
همین که قبل جمعه فهمیده خودش امیدوارکننده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
اینهمه حرف زد یه جمله به درد بخور از توش درنیومد برا ملت
تنها رییس جمهور جهان که هنوز بعد از اینهمه مشکل حاضر نیست عذرخواهی کنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
از چی عذرخواهی کنه ؟
" حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت گفت: دولت به عنوان نگهبان سلامت مردم و کسب و کار و تأمین معیشت مردم، به وظیفه اش عمل می کند. " شما همونی بودی که می گفتی قرنطینه غیر علمی هست وما بهش اعتقاد نداریم وبا تصمیمات محافظه کارانه وسطحی ومنفعلانه وضعیت را به اینجا کشاندید . بهتره شما دم از خدمت به مردم نزنید که حالم به هم می خوره .شما کی تاحالا به علم اهمیت می دادید که این دفعه دوم باشد ؟ علم اقتصاد ، علم سیاست ، علم پزشکی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
هنوز شنبه نشده.
محتکران کالاها از ضعف دولت ها و سازمان های حکومتی بوجود آمده اند .
دقت کنید ایشان همیشه میگن از مشکلات عبور خواهیم کرد !!!هیچ وقت نگفته حل میکنیم فقط عبور..وگذشت زمان ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
این از روی صداقتشه میگه روی ما حساب باز نکنید از ما خیری نمی بینین
بنده خوشحالم که رای ندادم

و خوشحالتر که به روحانی رای ندادم

اما متاسفم که تر و خشک داریم با هم می سوزیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
همین که شما و امثال شما رای ندادید باعث این بدبختیاست
رییس جمهور عزیز با عرض سلام حضرتعالی فرموده اید دارو راتحریم کرده اند.حتما میدانید که تحریم دارو به قدری کاری ننگین وغیرانسانی است که حتی آمریکای بزرگترین دشمن ایران درظاهرهم که شده دارو را ازتحریم معاف کرده. این وزیرمثلا بهداشت خودمان است که سال گذشته بلافاصله بعداز وزیرشدن به بهانه حمایت ازتولیدداخلی واردات دارو راممنوع کرد والان بخصوص مابیماران خاص بامشکلات شدیدی مواجه شده ایم که طی دوهفته اخیرهم تحت الشعاع کرونا ازیاد رفته ایم. رییس جمهور عزیزومحبوبمان روابط این وزیر بهداشت با شرکتهای دارویی برهمگان عیان است.بهترین راه فهمیدن این مسئله اینست که سری به ناصرخسرو بزنید وببینید قاچاقچیان انجا چگونه بصراحت میگویند دستوربینظیر وزیرمثلابهداشت برای ممنوعیت واردات دارو آنهارا را میلیاردر کرده.من سرطانی الان داروی هرسپتین رو ازینا میخرم 20 میلیون........آه وناله هزاران بیمارخاص پشت آقای نمکی است .وحتما این حدیث پیامبرراکه فرموده بترسید ازکسانیکه فریادرسی جز خدا ندارند نشنیده است. بهرحال از حضرتعالی تقاضای عزل هرچه سریعتر این آقا وانتصاب شخصی خداترس ودلسوز مردم رابه این سمت را داریم.
بازم امریکا به کمک مسئولین اومده تا یه چیزی باشه که به عنوان بهانه همه ندانم کاریها و کوتاهیها قلمداد بشه
بابا به فکر اداره کشور باشید مسئولیت تان که تمام شد هر چی خواستید به امریکا حمله کنید
ازکرونا عبور خواهیم کرد
ازتحریم ها عبور...
ازگرانی عبور...
ازمشکلات عبور...
ازبیکاری عبور...
ازفقرعبور...
ازشرایط سخت عبور...
فقط عبور به کمک گذشت زمان
ولی حل نخواهیم کرد
مردم هم از شما عبورکرده اند ....
همه از بحران عبور میکنند اما بحران واقعی شما و وزرای ناکارآمدتان هستید که فعلا تشریف دارید .
شما از بحران عبور میکنید ولی خانواده قربانیان سوء مدیریت تان را کی باید پاسخگو باشه ؟
یعنی واقعا تدارک و توزیع دو سه قلم ، بهداشتی برای مردم
مانند ماسک و الکل ژله ای و دستکش لاتکس
برای یک دولت ، اینقدر سخت و غیر ممکن است ؟
پس واقعا باید به دولت میرحسین موسوی
در زمان جنگ که تنها با ۷ میلیارد دلار درآمد سالیانه
تمام ارزاق عمومی و دارو و سیگار و بنزین و نفت وووو و
را برای کلیه مردم در سراسر کشور تهیه و توزیع عادلانه میکردند
و همزمان ، جنگ نابرابر با عراق را هم بخوبی در طول خط مرزی و زمین و هوا و دریا پشتیبانی و مدیریت میکردند درود فرستاد
بحران تا ۱۴۰۰ هست چون شما تا آنزمان هستید

لطف کنید زودتر استعفا دهید شاید بحران ها تمام شوند

عذرخواهی هم لازم نیست. کار از این حرفها گذشته
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
امروزم استعفا بدن بنفع مردم هست .می گفت مگر مملکت تعطیل میشه . یک هفته بعد تعطیل شد.
برخی هم خودشان را به خواب زده اند و بیدار هم نمیشوند تصور میکنند با انکار خیال مردم آسوده میشود.
آقای روحانی هیچکس بافضای مجازی سالم مخالفتی ندارد وآنچه مورد انتقاد هست جولان مزدوران اجنبی بدون هیچگونه در وپیکری در این فضا ست که روی اعصاب مردم عادی راه می رود وامثال شما نیز موافق همین فضا هستید ودائم به نحوی روی مخ مردم راه می روید
غبار مرگ روی شهرها پاشیده اند و تمام شغلها مخصوصا غذاخوری ها وضع بدتر است.
تاسف انگیزه.
اگر یک شهر را سفت کنترل کرده بودند الان کل کشور درگیر ان نبود.
درباره بودجه که رفته به شورای نگهبان هم بحث کنید.
ردیف های مالیاتی اش برق از سر ادم مبپراند
واقعا ماسک از چهره واقعی مجلس و دولت برداشته شد با جمع کردن و گرفتن ماسک از مردم.
والا از وقتی من یادم می آید خیلی ها خیلی کار ها تو این کشور کردن و هیچوقت هم مسئولیتش رو قبول نکردن که الان وضعیت کشور اینه
"رییس جمهور اطمینان داد با حداقل تلفات و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از این بحران عبور خواهیم کرد." مانند همان اطمینانی که هفته پیش داد که از شنبه این هفته همه چیز به روال عادی خواهد بود!!!
به اقاى روحاني و نمايندگان مجلس و كليه دست اندركاران توصيه مي شود ويديو منتشر شده توسط تبيان از جلسه پرسش و پاسخ توسط يكي از نمايندگان كنگره از وزير امنيت ملي امريكا در مورد امادگي مقابله با كرونا را ببينند . نه يك بار بلكه هزاران بار . باشد كه تفاوت ها را ببينند . موفق و پيروز باشيد .
همه موظفند شادی ونشاط و امید را به جامعه برگردانند خدایا به ملت ایران شفا عافیت عنایت فرما امین
آقای روحانی اگر سکوت کنند کارها بهتر پیش میروند
واعصاب مردم هم بهم نمیریزد
اگر کرونا چیزی نیست،پس چرا شما جلسات هیات دولت را از پاستور به کاخ سعد آباد منتقل کرده اید؟چرا مجلس تعطیل شد؟چرا حوزه های علمیه سراسر کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل شد؟
حرف زدن بسیار آسان است. اما متاسفانه از عمل خبری نیست.در یک روز به 20 داروخانه بزرگ در سطح شبانه روزی آنهم منطقه نارمک و تهرانپارس سر سزدم . تنها جمله ای که روی درب آنها به چشم میخورد این بود: هیچگونه ماسک. دستکش . الکل و مواد ضد عفونی نداریم. لطفا سوال نفرمایید.!!!!!!!
به نظر حضرتعالی پس اینهمه تولید و کشفیات کجا میرود و توزیع میشود؟؟؟؟
سلام. جناب رییس جمهور چقدر از اعضای جلسه فاصله دارند که از این تعداد بالا مانیتور استفاده شده است، مگر ایشان نمی گفتند از شبنه وضعیت عادی است و همه سر کار بروید؟ پس چرا خودش تقریبا به صورت دورکاری سر کار حاضر شده است؟!!
تنها دلسوز مملکت آقای روحانی هست که دلار رو گرون کرد. بنزین رو گرون کرد. به قول خودش ماسک دلسوزی زده
در این چند روزی که ایشان صحبت نمی کردند داشت یک هماهنگی بین مردم بوجود می آید،ماشاالله وقتی ایشان حرف میزنند همه چیز بهم میریزد.درختتان را بکارید آقای واعضی هم با خودتون ببرید.
جناب آقای رئیس جمهور وضعیت فعلی نشان داد که چقدر از حد معمول در مهار بحرانهای این چنینی عقب هستیم متاسفانه در بحث قرنطینه از همه لحاظ سست کاری و اهمال شده است نه تنها در مواقع بحرانی بلکه در مواقع عادی نیز مسائل این چنینی در مبادیهای ورود و خروج کشور باید تحت نظر شدید باشد جهان امروز یکی از پیچیده ترین و خطرناکترین مسائل روبروست که نمونه بارز آن همین کروناست و حالا بماند که در داخل عدهای میخواهند دوباره از این وضعیت در جهت انباشت ثروت خود سو استفاده بکنند و چقدر این اعمال غیر انسانی و جنایتکارانه است و باز متاسفانه وسایل اولیه پیشگیری موجود نیست که این موجب شده عدهای از هموطنان جان خود را از دست بدهند امیدواریم در آینده با درک شرایط فوق همه مسئولان به وظیفه خود درست عمل کنند که شاهد چنین مصائبی خطرناک در کشور نباشیم
تحریم , انزوای جهانی , داشتن دوستهایی که از دشمن بدترند و مانند کفتار ما را به عنوان طعمه استفاده میکنند مانند روسیه و چین , ما قبل از اینکه کرونا بیاد قرنطینه جهانی بودیم و حالا دیگر هیچ !!!!!
کلیدتو کجا گذاشتی که نمی تونی دوباره درش بیاری؟
چرا سکوت نمی کنید؟
حداقل تا این کرونا برطرف بشه
لطف می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
نظر عالی
در حد بیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
کلید؟
داخل یک قفل گیر کرد شکست
کدام قفل؟
قفل تولید
قفل تورم
قفل ارز
قفل بیکاری
قفل رکود
قفل بی تدبیری
قفل ناامیدی
قفل غرور و خود بزرگ بینی و خود شیفتگی
قفل پوزخند زدن به ملت و
قفل به تمسخر گرفتن ملت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
تابی کلک نظرسنجی را هم قفل کردی
تو دیگه چرا؟؟
ها؟
حاحاحاحاحاحاحاحاحاقحقحقحقحهههههههه
بچه ای در حال گریه کردن بود که مرد بسیار زشتی او را بغل کرد و نوازش نمود اما
گریه بچه شدیدتر شد ؛ مرد بیچاره گفت گریه نکن بچه جون ؛ تو بغل من هستی!آدم رندی گفت: بچه از تو می ترسه ، ؛ بذارش زمین تا گریه نکنه!
غیر قابل پخش؟!!!! یعنی خط قرمز تابناک،یعنی حرف متطق و درست را تابناک نمیتونه منتشر کنه!!
بعضیها هم گندم نمای جو فروشند .
اقای ربیس جمهوراگه واقعادلسوزمردم ایران هستید؛ لطفا دستوربدهیدکه یارانه نقدی برای چندماه مبلغ ۱۰۰هزارتومان به هرنفرپرداخت گردد؛ چراکه کسب وکارمردم بشدت خواببده و درامدی ندارندوپس اندازی هم ندارندوشایدعده زیادی ازمردم ایران ازگشنگگی بمیرندونه ازکرونا.دولتهای کافربه ملت شان یارانه نقدی به کروناویروس داده اند؛ شماکه ادعای مسلمانی و ام القرای جهان اسلام داریدچرااین کمک بمردم درمانده ایران انجام نمیدهید!؟؟
سلام آقای روحانی اگه ذره ای جون مردم برات ارزش داشت الان وضیعت مملکت اینجوری نمیشدازدولت نا کارآمدی وتصمیم گیری اشتباه شما الان این وضیعت به وجوده آمده
حسن جان سخت نگیر، شنبه همه چی عادی میشه.
گزارش پخش می کنن لیمو ترش بوده 12000 شده 25000 بعد با افتخار میگن مااموال احتکار شده رو 17000 تومن توزیع می کنیم!!!! ماسک 700 تومنی شده 27000 میگن ما 4500 تومن توزیع می کنیم ! واقعا حماقتم حدی داره
*كيتهاي اروپايي و نگراني از تكرار تجربه خونهاي آلوده.*
خدا کنه دوره بعدی اگه هنوز دلسوزهای برای این مملکت ودین باقی مانده باشد شاهد کسی بعنوان رییس جمهور بعنوان یک پست دکوری نا کارامد نباشیم
ناامیدم
برخی بله بله
فرمایش صحیحیه بله بله
ولی خواهش کردیم مدتی حرف نزنید
ببخشیدهمچین باغرور صحبت میکنه انگار رییس جمهورسویسه ومردمش دررفاه کامل!
روحانی ظالم در حق و حقوق کارمندان و پرستاران و معلمان
جناب رئیس جمهور شما لطف کنید بیشتر به فکر فضای واقعی جامعه باشید فضای مجازی پیشکش
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر