بازدید 7245
۳

فرانسه خواستار همکاری ایران با آژانس شد

رئیس‌جمهوری فرانسه و مدیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز سه‌شنبه بر لزوم همکاری ایران با این آژانس تاکید کردند.
کد خبر: ۹۶۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱ 04 March 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه و رافائل گروسی، مدیر این آژانس روز سه‌شنبه در دیداری بر لزوم همکاری ایران با آژانس در خصوص شفاف‌سازی مسائل ایمنی باقی‌مانده و پایبندی به تعهدات توافق کردند.

در این دیدار که در پاریس رخ داد، گروسی به نقش مهم فرانسه در انعقاد توافق جامع هسته‌ای میان ایران و قدرت‌های جهان اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، این دیدار در حالی رخ داده که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که ایران اجازه دسترسی به دو سایت هسته‌ای را نداده و به سوالات پیشین آژانس در خصوص فعالیت‌هایش پاسخ نداده است

در گزارش آژانس ذکر شده است که ایران اجازه دسترسی به دو مکان را به آژانس نداده و برای انجام گفتگو‌هایی در خصوص شفاف‌سازی احتمال وجود مواد یا فعالیت‌های هسته‌ای اعلام نشده، اقدام نکرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: مدیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ایران می‌خواهد که فورا به همکاری با آژانس بپردازد و اجازه دسترسی به اماکن مورد نظر را صادر کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
چرا فقط ما باید همکاری کنیم؟ پس شما چی؟
مکررون برای شیرینکاری کاری برای امریکا خودشو مثل یک کمدین وسط هر ماجرایی می اندازد و لی هیچ کشوری خصوصآ امریکا محلش نمی گذارد
مسائل ایمنی نادرست است بلکه موضوعات پادمانی صحیح است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها