بازدید 16471

دستگیری ۲۲ کاسب کرونا در پایتخت

رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲۲ نفر که اقدام به احتکار اقلام پزشکی و سلامت‌محور شامل ماسک و موادضدعفونی و ... کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ 03 March 2020

 

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا سردار کیوان ظهیری دراین‌باره گفت:‌ از ابتدای شیوع کروناویروس در پایتخت مجموع اقدامات کلانتری ها در زمینه مبارزه با احتکار کالاهای سلامت محور و اقلام پزشکی تا روز جاری منجر به کشف ۲۰ میلیون و ۶۰۰ عدد انواع ماسک، یک میلیون و ۱۷۷ هزار دستکش، ۸۶۲ هزار لیتر الکل ضد عفونی کننده، ۶ هزار و ۴۴۲ لیتر مواد ضد عفونی کننده و ۷۵۰۰ عداد ژل ضدعفونی کننده شده است.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به دستگیری ۲۲ متهم در مورد احتکار اقلام پزشکی و سلامت محور ادامه داد: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا منتقل شده‌اند.

وی تاکید کرد:‌ با توجه به اهمیت موضوع و نیاز شهروندان به دریافت اینگونه اقلام سلامت محور و بهداشتی، گشت‌های ویژه پلیسی در کلانتری‌ها توجیح و به آنها تاکید شده که رصد انبارها و محل‌های دپو احتکار شده را در دستور کار خود قرار دهند و با احتکار شده‌ها و پخش کننده‌های اقلام غیربهداشتی و تقلبی برخورد شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۰
سلام
اگر ممکنه جایزه بذارید برای کسانی که محتکران را افشا میکنند

ببینید کسی میتونه محتکر را معرفی کنه که کارگر طرف باشه یا شخص نزدیک به اونه.....پس باید شما جایزه بذارید تا اگر کارگر کارش را از دست داد یا اخراج شد براش بصرفه و اون جایزه جبران کنه براش
خیلی خوبه که کشف کردید
اما کجا هستن کشفیات و کی قراره به دست مردم برسن؟
حتما سال دیگه
اعدام
مرسی ماسک ها کو ؟ وقتی به دست ما نمیرسه تفاوتش چیه ؟
من یه چیزی رو برای اطلاعتون عرض کنم . بدونید بد نیست .
رُک و راست بگم ، اکثریت ما ایرانیها آدمهای خوبی نیستیم . از هم خوشمون نمیاد ، دلسوز هم نیستیم ، در اولین فرصت میخواهیم سرِ هم کلاه بزاریم . در اتفاقات اخیر هم فکر کنم به همه ثابت شد که اکثر ما ایرانیها ، فقط و فقط به فکر خودمون و جیب خودمون هستیم و لاغیر . . .
وزیر بهداشت میگفت تا کنون یک میلیون ماسک تحویل گرفته بفرمایید 20 میلیون ماسک کجا رفته؟
اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین
پس کجا می روند این اقلام کشف شده !!!
خدا قوت خسته نباشید
مسخره کردا اید ملت را. حیا کنید. اینا بیشتر شبیه به قالباق دزد هستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها