بازدید 12790

پیگشیری از کرونا با دستگاه حضور و غیاب دینگ

کد خبر: ۹۶۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 04 March 2020

رویکرد اصلی مدیران در دنیای امروز، برای حضور و غیاب کارمندان خود، آسان سازی، کاستن هزینه‌ها و همچنین ایجاد دسترسی به اطلاعات کارکنان در تمام نقاط می باشد. از طرفی دستگاهی که توسط کارمندان مورد استفاده قرار می گیرد نباید به گونه ای باشد که به سلامت آنها ها آسیبی وارد کند.

آیا تا بحال با خود فکر کرده اید که دستگاه های حضور و غیاب چقدر می توانند در بهداشت زندگی انسان ها نقش داشته باشند؟ یا چقدر می توانند باعث انتقال بیماری از فردی به فردی دیگر شوند؟ ما در اینجا می خواهیم به بررسی میزان انتقال بیماری و ویروس کرونا در دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی و دستگاه های حضور و غیاب آنلاین بپردازیم، لطفا با ما همراه باشید.

ویروس کرونا چیست؟

کرونا ویروس ها، خانواده بزرگی از ویروس ها هستند که از بیماری سرماخوردگی گرفته تا بیماری های شدیدتر مانند: سندرم حاد تنفسی، ذات الریه، نارسایی کلیه و... را شامل می شود.

توصیه های استاندارد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شامل: شستن منظم دست ها، استفاده نکردن از دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، پوشاندن دهان و بینی هنگام سرفه و عطسه، خودداری از دست دادن و روبوسی با یکدیگر هنگام احوال پرسی است.

دستگاه های حضور و غیاب سنتی که به وسیله اثر انگشت افراد، حضور و غیاب آن ها ثبت می شود، باعث انتقال سریع ویروس کرونا می شوند. در اینجا می خواهیم دستگاهی بی نظیر برای حضور و غیاب آنلاین کارمندان به شما معرفی کنیم که نیازی به ثبت اثر انگشت افراد ندارد.

سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ و کرونا ویروس

پیگشیری از کرونا با دستگاه حضور و غیاب دینگ

در سامانه های حضور و غیاب اثر انگشتی که حضور و غیاب کارمندان به صورت سنتی انجام می گیرد و توسط یک سنسور کوچک که کارمندان هنگام ورود و خروج، اثر انگشت خود را در آن فضا قرار داده و ساعت ورود و خروج خود را ثبت می کنند، احتمال انتقال این ویروس، از کارمندی به کارمند دیگر بسیار بالا رفته و ظرف مدت کوتاهی تمام کارمندان به این بیماری درگیر شده و حتی ممکن است جان خود را از دست بدهند.

پس مدیران باید برای ثبت ورود و خروج کارمندان خود از چه سامانه ای استفاده کنند؟ ما در اینجا به شما سامانه ای را معرفی می کنیم که می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از انتقال ویروس کرونا از آن استفاده کنید.

با توجه به این که سامانه حضور و غیاب دینگ به صورت آنلاین کار می کند و همچنین حضور و غیاب کارمندان به صورت اینترنتی و با گوشی هوشمند آن ها ثبت می شود، درصد ابتلای آن ها به این ویروس خطرناک بسیار کاهش یافته و در مقابل این بیماری خطرناک و مسری، سلامت آنها با تهدید مواجه نمیشود . با ما همراه باشید تا برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این سامانه توضیحاتی دهیم.

دستگاه حضور و غیاب آنلاین دینگ

کارمندان می توانند از طریق اپلیکیشن و قرار گرفتن در نزدیکی دستگاه حضور و غیاب دینگ (https://dingontime.com/)، به راحتی ورود و خروج خود را ثبت کنند. به دلیل قرار داشتن این سامانه برروی سرورهای ابری، برای نصب نرم افزار و  دسترسی به اطلاعات دیگر نگرانی وجود ندارد.

مدیران  با استفاده از سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ، می توانند به راحتی در هر زمان و هر مکانی به گزارش‌های لحظه‌ای ورود و خروج پرسنل دسترسی داشته باشند.

مزایای سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ

پیگشیری از کرونا با دستگاه حضور و غیاب دینگ

مزایای سامانه حضور و غیاب آنلاین شامل موارد زیر است:

-  در صورت استفاده از حضور غیاب آنلاین دینگ نیاز به پرسنل متخصص و هزینه های زیاد برای استفاده و نگهداری از سیستم حضور غیاب ندارید)

- امکان دسترسی به اطلاعات ورود و خروج کارمندان برای مدیران و پرسنل در هر لحظه و هر جا وجود دارد.

- ثبت حضور و غیاب به وسیله سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ خیلی سریع تر از روش حضور و غیاب به وسیله ثبت اثر انگشت است.

- در روش حضور و غیاب آنلاین امکان مدیریت راحت تر کارمندان و گزارش گیری سریع تر در هر زمان از ماه برای مدیران فراهم است.

- امکان تعیین شیفت های کاری در این نرم افزار برای کارمندان وجود دارد.

- امکان ثبت مرخصی و ماموریت برای پرسنل فراهم است.

- آموزش این سامانه به کارمندان جدیدالورود در مدت زمان کمی صورت می گیرد، این در حالی است که آموزش حضور و غیاب اثر انگشتی بسیار پیچیده و زمان بر است.

- با استفاده از حضور و غیاب آنلاین دینگ دیگر نیازی به پیاده‌سازی شبکه و سایر زیرساخت‌ها ندارد و متعاقبا هزینه قابل توجه اجرا و نگهداری آن را حذف می‌شود.

و....

چرا از سیستم حضور غیاب آنلاین دینگ استفاده کنیم؟

بسیاری از کسب و کارها به طور سالیانه ضررهای (مالی و غیرمالی) هنگفتی را بابت غیر منظم بودن رفت و آمد کارکنان خود متقبل می شوند.

با استفاده از این سیستم  قانون مندی و وقت شناسی را درسازمان نهادینه میکنید و نشان میدهید که نظم دارای اهمیت است و کار کردن طبق یک روال اداری برای کسب و کار شما بسیار مهم است.

کارکنان با در اختیار داشتن آخرین وضعیت کارکرد خود در هر لحظه اطمینان بیشتری به عملکرد کسب و کار شما خواهند نمود.

سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ فرصتی در اختيار مدیران قرار خواهد داد تا بتوانند ضمن بهينه كردن عمليات ورود و خروج کارکنان به صورت سيستماتيك، كارایی و بهره وری کسب و کار را تا حد قابل توجهی نسبت به وضعيت جاری بهبود بخشند.

و از همه مهم تر تمامی افراد یک سازمان اعم از مدیران و کارمندان اطمینان کامل دارند که همانند دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی، ویروس کرونا به بدن آن ها منتقل نمی شود. 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار