بازدید 15214
از ده سال حبس تا اعدام در انتظار محتکران

واکنش دادستان ری به احتکار ۳۰ میلیون دستکش

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری، به احتکار ۳۰ میلیون دستکش بهداشتی در دو انبار بزرگ واکنش داد و گفت: عنوان اتهامی اخلال در نظام سلامت، افساد فی‌الارض است و در غیر اینصورت ۱۰ سال حبس در انتظار متهمان این پرونده خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۶ 03 March 2020
به گزارش  تابناک به نقل از فارس، غلامرضا نوفرستی اظهار داشت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه، دو انبار بزرگ احتکار تجهیزات پزشکی در شورآباد کشف شد.

وی با اشاره به کشف ۳۰ میلیون دستکش بهداشتی احتکار شده در این انبار‌ها ادامه داد: اسناد و مدارک این پرونده به طور دقیق بررسی نشده است، ولی با توجه به اعلام نکردن وجود چنین محموله‌ای در شبکه بهداشت و مراجع رسمی و عدم ارائه مدارک مربوطه تا این لحظه اخلال در نظام سلامت محرز است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری خاطرنشان کرد: اخلال در نظام سلامت مردم و اقدامات مجرمانه در راستای جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد، برابر ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی نه تنها جرم محسوب می‌شود بلکه مجازاتی در حد مجازات افساد فی الارض دارد.

نوفرستی در پایان تأکید کرد: مجازات اخلال در نظام سلامت افساد فی الارض است و در غیر اینصورت، ده سال حبس در انتظار متهمان این پرونده خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۰
خوب طبق قانون چرا توزیع نمی کنید
غیبش می کنید
حالا محتکر واقعی کیه
حالا شماهم کوتاه بیا 10 سال حبس زیاده خدایش.
جناب اقاي دادستان
مجرمين را محكوم به دفن اموات از كرونا بكنيد
لطفا افسار سگ به محتکرين سودپرست ببنديد و در خيابانهاي شهر بچرخانيدشان تا مردم اب دهن به انها بيندازند
حتما بايدافساد فی‌الارض واعدام اونم نفرات اصلي نه بدبخت بيچاره ها
آقای دادستان احتکار کننده مقصر است ولی ریشه ای نیست شما باید تحقیق و ریشه یابی کنید که این سیستم احتکار از کجا سرچشمه میگیرد. بگردید می توانید با راحتی پیداکنید. اگر لاپوشی نکنید.
این انبارها مربوط به افراد خاص است. و فقط می توان انباردار یا سرایدار را به سه ماه حبس قابل خرید محکوم کرد. و حتی جریت این که از این افراد خاص با حروف اختصاری الفبا هم نام برده شود وجود نخواهد داشت.
احتكارچي بد
با سلام
لطفا پیگیری بفرمایین با این همه کشفیات پس چرا ماسک و دستکش این قدر گران و نایاب است؟
اينجا ناركارآمدي سيستم قضايي را ميشه ديد. اين موارد بايد در جا مصداق فساد في الارض تلقي بشه و با كمترين تشريفات در محل اعدام صحرايي صورت بگيره. آدمهاي پستي كه به خودشون اجازه ميدن با جان مردم بازي كنند نبايد مورد ترحم قرار بگيرند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی