بازدید 5454
۱

آخرین پیام تهدید پرسپولیس برای استوکس ارسال شد

کد خبر: ۹۶۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ 29 February 2020

بعد از اینکه سرمربی سرخپوشان از قرار دادن آنتونی استوکس در اختیار کمیته انضباطی پرسپولیس خبر داده بود، باشگاه نیز با بررسی قرارداد وی و اعلام شروط و بند‌های درج شده طی تعهد طرفین اولتیماتوم نهایی خود را متوجه ایجنت و این بازیکن کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، طی این قرارداد با توجه به سابقه حاشیه‌ای این بازیکن در تراکتور و سایر تیمهایش در سالهای اخیر، جرایم سنگینی برای تاخیر و بی انضباطی‌های صورت گرفته بود که باید منتظر پاسخ اینجت آنتونی استوکس ماند.

استوکس پیش از این قصد داشت با اشاره به مشکلات ویروس کرونا و درگیری ایران با این موضوع آن را به عنوان مساله‌ای برای غیبت خود اعلام کند که استعلام صورت گرفته از سوی مسوولان و معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد استوکس نمی‌تواند به این موضوع بعنوان دستاویزی برای عبور از قراردادش بسنده کند. در نهایت جرایم در نظر گرفته شده در خصوص تاخیر، غیبت و عدم همراهی تیم در مسابقات رسمی باعث خواهد شد تا استوکس مبلغ بالایی را به عنوان جریمه در صورت عدم توافق با این تیم بدهکار شود و باید دید واکنش مهاجم ایرلندی خبرساز و مدیربرنامه خارجی او برای این موضوع به چه شکل خواهد بود.

آخرین پیام تهدید پرسپولیس برای استوکس ارسال شد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حالا زوده مي آد اون روزي كه به خاطر استوكس مجبور پرداخت جريمه به تيم تركيه اي و تراكتور نيز بشيد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل