بازدید 12037

آمار‌مبتلایان‌به‌کرونا‌بدون‌ملاحظه‌سیاسی‌اعلام‌می‌شود

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران بدون هیچگونه ملاحظه سیاسی به محض حصول اطمینان از تعداد دقیق مبتلایان و جان‌باختگان ناشی از ویروس کرونا نسبت به اعلام صادقانه و شفاف آن به افکار عمومی اقدام می‌کند.
کد خبر: ۹۶۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰ 28 February 2020
به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت:امروز شاهد ارائه آماری غیر واقعی و اغراق آمیز از سوی رسانه‌هایی هستیم که نه تنها هیچ خیرخواهی برای جامعه ایران ندارند بلکه سابقه روشنی در عملیات روانی و همسویی با فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران در کارنامه خود دارند.

وی گفت: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران بدون هیچگونه ملاحظه سیاسی به محض حصول اطمینان از تعداد دقیق مبتلایان و جان‌باختگان ناشی از این ویروس نسبت به اعلام صادقانه و شفاف آن به افکار عمومی اقدام کرده و حتی در این راه شماتت‌های سیاسی داخلی را نیز به جان خریده است. این در حالی است که اطلاعات واثقی در اختیار است که نشان می‌دهد کشور‌های زیادی، از جمله کشور‌های پیشرفته نسبت به اعلام اطلاعات مربوط به مبتلایان به این ویروس و تعداد تلفات آن به طور سیستماتیک پنهانکاری کرده اند.

جهانپور تاکید کرد: این وزارت خانه بنابر وظیفه قانونی و اخلاقی خود در برابر مردم همچنان با تکیه به نتایج دقیق حاصل از آزمایشگاه‌های معتبر کشور و بدون توجه به شانتاژ‌های رسانه ای، مسیر اطلاع رسانی صادقانه و شفاف را ادامه خواهد داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی