بازدید 4033
۴

کشف ۶ میلیون دستکش لاتکس و ۱۰ هزار ماسک فیلتردار

کد خبر: ۹۶۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 27 February 2020

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت، از کشف ۶ میلیون دستکش لاتکس و ۱۰ هزار ماسک فیلتردار احتکار شده در یک انباری در خیابان فلسطین خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ صادق قره باقری در تشریح این خبر اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در حوالی خیابان فلسطین مقادیر فراوانی ماسک فیلتر دار و دستکش لاتکس دپو کرده است، بررسی موضوع و شناسایی متهم در دستور کار مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی مشخص شد، متهم در انباری حوالی خیابان فلسطین اقلام بهداشتی را دپو کرده است.

این مقام انتظامی گفت: روز گذشته تیمی از مأموران عملیات این پایگاه با هماهنگی‌های قضائی برای دستگیری متهم و بازرسی از محل به همراه نمایندگانی از ادارات تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی به انبار محل دپوی مواد احتکاری اعزام شدند و در بازرسی از این انبار ۶ میلیون و ۶۰۱ هزار انواع دستکش‌های بهداشتی (لاتکس) در قالب ۳۲۹ کارتن و ۱۰ هزار ماسک فیلتر دار احتکاری کشف کردند.

قره باقری با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را حدود ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: با دستور قضائی انبار مذکور پلمب و اقلام کشف شده برای بررسی بیشتر تحویل نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت از شهروندان خواست به محض اطلاع از هرگونه اقدام افراد فرصت طلب و سودجو مبنی بر افزایش قیمت، احتکار و…، موضوع را برای اقدام قانونی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
اینها چرا در بین مردم توزیع نمیشه؟
اعدامش کنید
با توجه احکام شری اسلامی سزای فردی که در زمانی که شرایط کشور بحالت حاد درامده بعنوان محتکر محسوب میشود وانتظار ملت اجرای حکم شرعی برای ایشان است
اگر یکی از احتکار کنندگان را در عرض ۳۴ ساعت اعدام کنند همچین اتفاق دیگر رخ نخواهد داد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل