بازدید 18059

کشف بیش از ۵۰۰ میلیون دینار در خانه مربی مشهور

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۵۵۰ میلیون دینار تقلبی توسط پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در خانه یک مربی کشتی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ 26 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از میزان، سردار حسن مهری با اعلام خبر کشف چند صد میلیون دینار تقلبی توسط پلیس فرودگاه، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: همکاران مستقر در گیت بازرسی پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) حین بازرسی از مسافران پرواز خروجی آنکارا به یک برگ اسکناس ۲۵ هزار دیناری همراه یکی از مسافران (تقلبی بودن اسکناس) مشکوک شدند.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور افزود: مأموران به منظور بررسی دقیق‌تر موضوع با دعوت از کارشناسان و محرز شدن تقلبی بودن ارز همراه مسافر اقدام به بازرسی بار همراه فرد موردنظر و دیگر همراهان وی کردند که منجر به کشف ۴۸ میلیون دینار تقلبی عراقی از آن‌ها شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بازجویی‌های انجام شده از این افراد منجر به شناسایی و دستگیری فروشنده اصلی در شهر تهران شد، ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم اصلی که از مربیان کشتی است، ۵۵۰ میلیون دینار جعلی دیگر نیز کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه ارزش دینار‌های کشف شده ۷۲ میلیارد ریال است، گفت: در تجزیه و تحلیل اظهارات متهمان که هر سه نفر آن‌ها مدعی بی‌اطلاع بودن از تقلبی بودن دینار‌ها بودند، مشخص شد این مربی کُشتی هنگام مراجعت از کشور اکوادور به دلیل پایین بودن نرخ دینار در مقایسه با قیمت داخلی اقدام به تهیه دینار‌ها کرده و پس از مراجعت به تهران به متقاضیان ارز خارجی فروخته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار