بازدید 8369
۳

۲۰ تن دستکش احتکاری کشف شد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: در گشت بازرسی توسط بازرسان واحد کالای قاچاق سازمان صمت استان تهران، حدود ۲۰ تن دستکش طبی احتکار شده کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳ 26 February 2020

به گزارش  تابناک به نقل از شاتا، عزیزاله افضلی اظهار کرد: حدود ۲۰ تن دستکش طبی احتکار شده با هماهنگی بعمل آمده با پلیس امنیت اقتصادی و سازمان غذا و دارو، تحویل هیات امنای ارزی وزارت بهداشت شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان گفت: این دستکش‌ها از انواع داخلی و خارجی بوده که به منظور سود جویی و توزیع خارج از شبکه احتکار شده بود.

افضلی افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا قیمت برخی کالا‌ها اعم لیمو ترش سنگی، سیر و زنجیل افزایش داشته که در همین راستا بازرسان مستقر در میدان مرکزی میوه و تره بار این سازمان، طرح تشدید بازرسی از حجره‌های توزیع کننده را در دستور کار قرار داده و برای متخلفان برگ گزارش بازرسی صادر وپرونده‌های متشکله جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
این کشفیات که هی اعلام میکنید کجا میره؟؟ چون تو بازار فرقی از نظر قیمت و موجودی نداره ؟؟ لابد میگیرید و خوتون با قیمت بالا میفروشی نه ؟؟ ظواهر امر اینو نشون میده
بايدچوب توآستينشون كرد تادرس عبرتي براي مسئولين شود
مسببین با توجه به حساسیت موضوع که به جان مردم مربوطند فقط اعدامممممم. والسلام
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل