بازدید 7862

سیلاب نورآبادی ها را مجبور به ترک منازل کرد

شدت بارندگی های بامداد چهارشنبه در نورآباد مرکز شهرستان دلفان لرستان موجب طغیان رودخانه های درون این شهر و ورود سیلاب به منازل مردم شد و شهروندان را مجبور به ترک منازل و اسکان اضطراری کرد.
کد خبر: ۹۶۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰ 26 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا میانگین بارندگی نورآباد در ۳۸ ساعت گذشته حدود ۱۴۰ میلیمتر بود که موجب خروش رودخانه های درون شهری شد تا مردم این شهر در هوای سرد زمستانی مجبور به تخلیه خانه های خود شوند.

حجم سیلابی ورودی به خیابان های نورآباد بسیار گسترده است و محله های مختلف را در برگرفته و همین امر نیز کار امدادرسانی را با مشکل مواجه کرده است.

حشمت بهمنی فرماندار دلفان نیز با اعلام وضعیت بحرانی در نورآباد تاکید کرد: سیل وارد شهر شده و رفع مشکلات پیش امده نیازمند همکاری مردم است بنابراین شهروندان ساکن بایددر حاشیه رودخانه ها هشدارها را جدی گرفته و همچنان نسبت به ترک منازل خود اقدام کنند.

اکنون تمام شهرستان دلفان دچار آبگرفتگی شده و شهروندان در پنج محله آن با مشکلات عدیده و سیلاب مواجه هستند، تعدادی از پل های روستایی شهرستان نیز تخریب شده و کار انتقال مردم به مکان های امن در حال انجام است.

مناطق خلیج فارس،کلانتری، میدان بعثت و خیابان ساحلی پارک بانوان دچار سیلاب شده اند و رودخانه در محل پل شهرداری طغیان کرده که ساکنان این مناطق باید محل را ترک و منازل خود را تخلیه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی