بازدید 9993
۱

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به تعویق افتاد

دبیر شورای سیاست‌گذاری و سخنگوی سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تعویق زمان برگزاری این رویداد فرهنگی خبر داد و گفت: با مصوبه شورای سیاست‎گذاری، سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ 25 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، ایوب دهقانکار، سخنگوی سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران گفت: با توجه به اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ایجاد فضایی آرام و دلنشین، محیطی فرهنگی برای دوستداران و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی و از سوی دیگر تقویت چرخه اقتصادی نشر کشور است، با لحاظ شرایط فعلی جامعه، شورای سیاست‎گذاری ۲۶ فروردین ۹۹ را برای اجرای بهینه نمایشگاه کتاب مناسب ندانست و بر اساس مصوبه شورا زمان برپایی سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد.

وی افزود: با در نظر گرفتن مختصات نمایشگاه کتاب تهران، جمعیت میلیونی بازدید کنندگان و علاقه‌مندان، حضور ناشران و میهمانان خارجی و توجه به این اصل که هدف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپایی این نمایشگاه در فضایی به دور از هر گونه نگرانی و کمک به توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و رونق کتابخوانی در جامعه است، برگزاری آن در ابتدای سال جدید برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده مناسب نیست.

دهقانکار درباره تاریخ دقیق زمان برپایی نمایشگاه نیز گفت: شورای سیاست‌گذاری در جلسات آتی در این‌باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

مشاور اجرایی معاونت فرهنگی در خاتمه با اشاره به همکاری و مشارکت ده‌ها سازمان و نهاد در برپایی نمایشگاه کتاب تهران گفت: با وجود آغاز فعالیت‌های اجرایی سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از هفته‌های پیش، این معاونت در اقدامات آتی خود تابع تصمیمات وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌های تخصصی ذی ربط خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
این یعنی پیش بینی مسوولین عدم توانایی در کنترل کروناست ، به گونه ای که کشور اقلا تا پایان فروردین درگیر این بیماریه و خدا میدونه این به معنی چند هزار کشته و مبتلا می باشد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان