بازدید 15356

برای خرید در استانبول کجا بریم؟

کد خبر: ۹۶۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 24 February 2020

برای خرید در استانبول کجا بریم؟

وقتی صحبت از سفر به ترکیه و خریداری بلیط هواپیما استانبول می شود، ناخودآگاه دل کسانی که به خرید کردن علاقه مند هستند خشنود می گردد. زیرا که شهر دیدنی استانبول، علاوه بر دارا بودن جاذبه های گردشگری مختلف و گوناگون و در عین حال دیدنی، بهشتی نیز برای دوست داران خرید خواهد بود. علاقه مندان به خرید می توانند پس از خریداری بلیط هواپیما استانبول به یکی از مراکز خرید بی شمار این شهر مراجعه کرده و یا اگر خرید سنتی را ترجیح می دهند، به بازار بزرگ استانبول نیز سری بزنند.

در همین راستا و در قالب این مطلب و در ادامه مقاله بهترین زمان سفر به استانبول تصمیم گرفتیم تا بهترین مکان ها برای خرید کردن در استانبول را برای شما توضیح دهیم تا اگر به خرید علاقه داشته و قصد سفر به استانبول را نیز دارید، با خیالی آسوده به این شهر سفر کرده و اجناس مورد علاقه خود را با کیفیتی مثال زدنی در این شهر خریداری کنید. پس اگر خریداری بلیط هواپیما استانبول در برنامه های بعدی شما قرار دارد، بهتر است تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

 

خیابان و مرکز خرید نیشان تاشی

برای خرید در استانبول کجا بریم؟

بی تردید منحصر به فرد ترین خیابان مخصوص خرید در استانبول همین خیابان Nisantasi بوده  و مراجعه با این خیابان خواهید توانست مغازه های مد و لباس مشهور و مهم را در این خیابان یافته و همچنین با ساکنین ثروتمند که در کافه های این خیابان قرار گذاشته و وقت می گذرانند، روبرو شوید. از Parada گرفته تا Cartier، از Louis Vuitton تا Tom Ford، این خیابان دارای تمامی مغازه هایی خواهد بود که شما از یک محله ثروتمند انتظار دارید.

پس از مراجعه به این خیابان حتماً سری هم به محله Tesvikiye که در نزدیکی نیشان تاشی قرار دارد، بزنید. در این محله شما قادر خواهید بود که رستوران های کوچک زیاد، کافه ها، بوتیک ها و بارهای متعددی را نیز مشاهده کنید که به خاطر نسل جوان شهر باز هستند.

 

برج گالاتا در قلب استانبول

برای خرید در استانبول کجا بریم؟

این محل که در محله مرکز شهری Beyoglu واقع شده است، یعنی محله ای که در آن خیابان Istikbal را برای خرید کردن ترجیح می دهند، ناحیه اطراف برج Galata صد در صد ارزش بازدید را خواهد داشت، دلیل آن مغازه های مد و طراح های محلی مختلفی است که در این ناحیه قرار گرفته اند.

یکی از بهترین خیابان ها در این ناحیه، خیابان Serdar-I Ekram است که شما بلافاصله آن را به خاطر مسیرهای سنگ فرشی، نماهای نئو کلاسیکال و بوتیک  های جالب آن تشخیص خواهید داد. این مغازه های گفته شده دارای لباس از طراحان محلی، عطیقه فروشی ها و مغازه های طراحی هستند. شما همچنین کافه های متعدد را در این خیابان خواهید یافت که می توانید در آن ها صبحانه نوش جان کرده و یا به تماشای افراد محلی استانبول بپردازید.

 

محله بِبِک و آرناوات کوی

برای خرید در استانبول کجا بریم؟

ببک که کمی از مرکز شهر دور می باشد، یکی دیگر از محله های ثروتمند استانبول است که توسط خانه های میلیون دلاری Bosphorus که تا Sariyer ادامه می یابد احاطه شده است. علاوه بر رستوران های بی نظیر این منطقه، Bebek همچنین دارای مغازه های متعدد و گوناگونی است که خواهید توانست ساعت ها وقت خود را صرف کاوش آن ها کنید.

شما خواهید توانست بوتیک ها با لباس ها و اجناسی که توسط طراحان محلی بیابید و می توانید مطمئن باشید که اجناس فروخته شده توسط این مغازه ها تماماً منحصر به فرد خواهند بود. اگر شما مسیر خود را به سمت Arnavutkoy ادامه دهید، خواهید توانست رستوران ها بوتیک های پنهان را در تمامی خیابان های فرعی این منطقه بیابید. پس پیشنهاد می کنیم سر زدن به این نواحی را از دست ندهید.

 

لذت خرید بلیط استانبول و حضور در مرکز خرید کانیون

برای خرید در استانبول کجا بریم؟

اگر شما جزو آن دسته افراد هستید که خواهان انجام دادن تمامی خریدهای خود از یک مکان می باشید، بنابراین مطمئن باشید که یکی از بهترین مراکز خریدی که خواهید توانست در طول اقامت خود در استانبول از آن دیدار کنید، مرکز خرید کانیون خواهد بود. البته این مرکز خرید از جایی که روباز است، برای خرید در تابستان مناسب خواهد بود. اگر بلیط تهران استانبول خریداری کرده و به این مرکز خرید رفتید، مطمئن باشید که تمامی اجناس مورد نیاز خود چه با برند ترکی و چه با برندهای خارجی، خواهید توانست در این مرکز خرید بیابید.

مرکز خرید Kanyon در ناحیه تجاری استانبول واقع شده است، بنابراین در هنگام ناهار خواهید توانست کارکنان و بازرگانان جوان ترکیه را ببینید که برای صرف ناهار به یکی از رستوران های واقع شده در طبقه بالای این مرکز خرید مراجعه می کنند.

 

 

مرکز خرید زورلو سنتر

برای خرید در استانبول کجا بریم؟

یک مرکز خرید شگفت انگیز دیگر، Zorlu Center می باشد که به خاطر تنها اپل استور رسمی استانبول و همچنین برندهای Crate & Barrel و Eataly که در این مرکز رید واقع شده اند، از مراکز خرید دیگر مجزاست. در طبقه بالایی این مرکز خرید می توانید تمامی برندهای لباس بزرگ و مطرح، مخصوصاً یکی از بزرگ ترین مغازه ها یعنی Beymen را بیابید. در طبقه های پایین خواهید توانست برندهایی همچون Cosstore و Gap و همچنین رستوران های متعدد و کافه های گوناگونی را مشاهده کنید.

 

گردشگری در خیابان بغداد استانبول

برای خرید در استانبول کجا بریم؟

اگر شما بلیط استانبول تهیه کرده و در سمت آسیایی استانبول اقامت می کنید و به دنبال مکانی برای خرید هستید، بنابراین خیابان Bagdat بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در یک طرف این خیابان برندهای ترکی همچون Prada و Vakko را مشاهده کرده و در سمت دیگر برندهایی همچون Zara یا Massimo Dutti را مشاهده خواهید کرد. شما می توانید یک روز کامل را صرف انجام خریدهای خود از این خیابان کرده و به همراه افراد محلی اوقات خوشی را داشته باشید.

 

خرید بلیط هواپیما و سفر به استانبول

روی هم رفته می توان گفت که مراکز خرید و خیابان های مخصوص خرید ترکیه کیفیت بالایی داشته و هر گونه جنس با هر برند شناخته شده ای را خواهید توانست در این مکان ها بیابید. پس اگر علاقه مند به خرید کردن هستید، درنگ نکرده و پس از شناختن بهترین مکان ها برای خرید در استانبول و خرید بلیط هواپیما ، آماده گذراندن لحظات خوش و خریداری بهترین اجناس با بهترین کیفیت باشید.

برای خرید بلیط هواپیما، اینکه چه عواملی بر قیمت بلیط هواپیما تاثیر می‌گذارند موثر است. شرکت هواپیمایی که شما بلیط هواپیما خود را از آن خریداری می کنید با خدماتی که عرضه می‌کند در قیمت بلیط هواپیما موثر است. ساعت پرواز و تعداد توقف احتمالی (مخصوصا در سفرهای خارجی) دیگر عواملی است که می‌تواند قیمت بلیط هواپیما شما را تغییر دهد. دیگر عامل موثر، این است که بلیت هواپیما شما سیستمی است یا چارتری. بلیط هواپیما چارتری هنگامی که به زمان سفر نزدیک می‌شوید، قیمت کمتری پیدا می‌کند و می‌توان آن را به عنوان بلیط ارزان هواپیما خریداری کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار