بازدید 2514

بخشنامه معاون وزیر کشور به استانداری‌ها در تشدید بارش‌ها

کد خبر: ۹۶۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ 24 February 2020

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور با صدور بخشنامه ای به معاونان عمرانی استانداری ها با توجه به اخطاریه صادر شده از سوی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر ادامه فعالیت سامانه های بارشی و تشدید بارش شدید برف برضرورت آمادگی کامل شهرداری ها و دهیاری ها به منظور مقابله با حوادث احتمالی در شهرها و روستاها تاکید نمود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها ، متن بخشنامه مهدی جمالی نژاد خطاب به معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری ها به این شرح است:

" با عنایت ضرورت ایجاد و ارتقاء آمادگی شهرداری ها و دهیاری ها برای مقابله با حوادث احتمالی در شهرها و روستاها و پیرو اخطاریه صادر شده از سوی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر ادامه فعالیت سامانه های بارشی و تشدید بارش شدید برف و باران و در بخش عمده ای از استان های کشور در روز دوشنبه پنجم اسفندماه سال جاری، اثر این مخاطره احتمال بروز سیلاب، کاهش دید، آب گرفتگی معابر شهری و روستایی و احتمال بروز خسارت در فضاهای شهری و روستایی پیش بینی شده است. لطفا دستور فرمایید با قید فوریت اقدامات زیر معمول و از نتیجه این معاونت را مطلع فرمایند.

1- حفظ و ارتقاءآمادگی و حضور مؤثر و مداوم کلیه معاونین، مدیران و رؤسای سازمان‌های ذیربط شهرداری های تابعه برای مقابله با حوادث احتمالی

2- بسیج منابع و امکانات، تجهیزات و ماشین آلات برای مقابله با حوادث پیش بینی نشده در شهرها و روستاها

3- انجام اقدامات پیشگیرانه و آمادگی و پایش و نظارت مستمر ستاد مدیریت بحران شهرداری و سایر سازمانهای خدمات رسان به ویژه سازمان آتش نشانی و دیگر حوزه‌های معاونت خدمات شهری.

4- پیش بینی فضای مناسب برای افراد فاقد سرپناه(کارتن خواب) با لحاظ شرایط بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع بیماریهای واگیر و خطرناک."

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان