بازدید 4886
۱

افزایش مبالغ وام‌های‌دانشجویی با هدفمندسازی وام‌ها

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: با اجرای طرح تجمیع و هدفمندسازی وام ها شاهد متناسب سازی نوع وام و افزایش مبالغ وام های دانشجویی خواهیم بود.
کد خبر: ۹۶۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ 22 February 2020

 

 

به گزارش تابناک به نقل از میزان، ناصر مطیعی با اعلام اینکه سند آمایش حوزه خدمات دانشجویی در حال آماده سازی است، از توسعه نظام IT در خدمات دانشجویی نیز خبر داد.

وی به توسعه نظام IT در ارائه خدمات دانشجویی اشاره کرد و افزود: با ایجاد این سامانه تمامی فعالیت‌های مربوط به صندوق رفاه در بستر اینترنت انجام می‌شود که این امر موجب تسهیل و تسریع در ارائه خدمات خواهد شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: سند آمایش در حوزه خدمات رفاه دانشجویی در حال آماده سازی است و سامانه‌های مربوط به آن در چهار بخش ملی، منطقه‌ای، استانی و دانشگاهی ایجاد می‌شود که بر اساس استانداردهای مشخص شده هر دانشگاه می‌تواند بر اساس ضریب محرومیت و ضریب برخورداری از خدمات این صندوق استفاده کند. بی‌شک با استفاده از این روش عدالت نیز بیشتر رعایت خواهد شد.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته وام‌های دانشجویی نیز باید مورد نظارت و ارزیابی بیشتری قرار گیرد. در حال حاضر بیست و دو نوع وام دانشجویی درصندوق رفاه پرداخت می شود که با اجرای طرح تجمیع و هدفمندسازی وام ها شاهد متناسب سازی نوع وام و افزایش مبالغ وام ها خواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
متاسفانه شعارهای پوپولیستی و عدم ایفای تعهدات و پرداختن به چنین مسایلی صرفا برای سرگرم کردن دانشجویان استفاده میشه همیشه باید مدیران ناکارآمد در صحنه حضور داشته باشند.
تابناک لطفا منتشر کن تا بدونن که اوضاع خوب نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار