بازدید 52883
هزار و نهصد و بیست و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

دادستانی تهران: نیلوفر بیانی حاضر به بیان هیچ توضیحی نشد / توضیح درباره چرایی اعزام نیروهای امنیتی به قم / وزارت بهداشت عراق درخواست بسته شدن مرزهای ایران را تکذیب کرد / طلایی: خاتمی سکوت کرد چون اعتباری به حرفش نبود

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: اگر فرماندار یا بخشداری بی‌طرف نباشد برکنار می‌شود و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 20 February 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

توضیح درباره چرایی اعزام نیروهای امنیتی به قم
از شب گذشته ویدیویی در فضای مجازی در حال انتشار است که نشان از ورود نیروهای امنیتی به شهر قم دارد، یک منبع آگاه در نیروی انتظامی در گفت‌وگو با ایلنا درباره این فیلم گفت: به دلیل برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دوم اسفندماه در برخی از شهرها که با کمبود نیرو مواجه هستند، به دلیل بحث انتخابات نیروهای امنیتی اعزام شده است. وی تصریح کرد: اعزام این نیروها ربطی به بیماری کرونا و قرنطینه کردن شهر قم ندارد./ایلنا

دادستانی تهران: نیلوفر بیانی حاضر به بیان هیچ توضیحی نشد
دادستانی تهران در مورد مسائل مطرح در مورد نیلوفر بیانی از متهمان محیط زیستی اطلاعیه‌ای صادر کرد. به نقل از قوه قضاییه، متن این بیانیه به شرح زیر است: «در پی ادعاهای مطرح از سوی یکی از محکومین به جاسوسی به نام خانم نیلوفر بیانی بلافاصله هیات قضایی ازسوی دادستانی تهران مامور بررسی موضوع شدند که به رغم مراجعه این هیات به زندان برای شنیدن توضیحات، ادله و استنادات احتمالی نامبرده درخصوص ادعاهای منتشره درفضای مجازی، متاسفانه خانم بیانی حاضر به بیان هیچ گونه توضیحی دراین باره نشد. لازم به ذکر است به دلیل حساسیت‌های موجود در این پرونده و ادعاهای مطروحه در دو سال گذشته از سوی اشخاص و گروه‌های مختلف داخلی و خارجی، بازجویی‌های انجام شده از سوی ضابطین تصویری ضبط و توسط نهادهای اطلاعاتی امنیتی، حفاظتی و نظامی بازرسی‌های گسترده و کم سابقه‌ای از عملکرد ضابطین انجام شده است؛ لذا انتشار عمومی این ادعاها پس از گذشت حدود دو سال از بازداشت متهمه در آستانه انتخابات و بلافاصله پس از اعلام قطعیت حکم محکومین این پرونده و عملیات رسانه‌ای پرحجم از سوی رسانه‌های معاند خارجی و متاسفانه همراهی برخی افراد داخلی در تکرار این اتهام افکنی‌ها و اینکه خانم بیانی از هرگونه ادای توضیح و استدلال دراین زمینه استنکاف می‌نماید، نشان از یک اقدام برنامه ریزی شده دارد، اما باتوجه به حساسیت دستگاه قضایی نسبت به لزوم رعایت کرامت همه افراد بالاخص حقوق قانونی متهمان و محکومان و زندانیان در کمتر از ۲۴ ساعت رسیدگی در خصوص ادعاهای مطروحه در دستور کار قرار گرفته است.

وزارت بهداشت عراق درخواست بسته شدن مرزهای ایران را تکذیب کرد
وزارت بهداشت عراق اعلام کرد که این وزارتخانه هیچ درخواستی برای بسته شدن مرزهای مشترک با جمهوری اسلامی ایران به دلیل نگرانی از انتشار ویروس کرونا به دستگاه های متولی ارایه نداده است. «سیف البدر» سخنگوی رسمی وزارت بهداشت با رد این شایعه ها گفت، این وزارتخانه امروز در این باره بیانیه ای مطبوعاتی صادر خواهد کرد. برخی رسانه ها از جمله شبکه «العربیه» عربستان سعودی مدعی شدند وزارت بهداشت عراق از دستگاه های متولی خواسته گذرگاه های مرزی با جمهوری اسلامی ایران را به منظور جلوگیری از سرایت ویروس کرونا به عراق ببندند. براساس گزارش وزارت بهداشت ایران تا صبح امروز (پنجشنبه ۱ اسفند ۹۸) آزمایشات از ابتلای دو مورد جدید در قم و یک مورد در اراک به کرووید ۱۹ حکایت دارد، هر سه بیمار تابعیت ایرانی داشته و فرد مبتلا در اراک نیز ساکن قم و پزشک است. با احتساب این موارد تعداد مبتلایان کرووید ۱۹ تایید شده در کشور به پنج تن می رسد.

طلایی: خاتمی سکوت کرد چون اعتباری به حرفش نبود
مرتضی طلایی، فعال سیاسی اصولگرا گفت: کار هوشمندانه رئیس دولت اصلاحات این بود که سکوت کرد، چون عملکرد نیروهای منتسب به اصلاحات در دولت، مجلس و مدیریت شهری طوری بود که دیگر مثل گذشته اعتبار و اعتمادی به اظهارنظرهای رئیس اصلاحات وجود ندارد.


ماجرای ابتلای مسافر خارجی متروی تهران به کرونا
مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران: مسافری صبح امروز در ایستگاه متروی شوش حضور داشته که به دلیل وضعیت نامساعد جسمانی همکاران ما در مترو با نیروهای اورژانس تماس گرفته و پس از حضور نیروهای اورژانس این فرد که ایرانی هم نبوده به بیمارستان منتقل شده است. این حادثه سبب وقفه در تردد قطار مترو در این ایستگاه شد. اینکه مسافر خارجی مترو مبتلا به کرونا بوده یا خیر را باید مسؤولین بهداشتی و درمانی و یا اورژانس اعلام کنند. قطارهای متروی تهران در هر شبانه‌روز دو بار ضدعفونی می‌شوند که یک بار صبح هنگام و قبل از ورود مسافران و یک مورد نیز پس از اتمام مسافرگیری در مترو است./فارس

خارج رفته ها برای تست کرونا به آزمایشگاه پاستور تهران بروند
مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری دانشگاه علوم پزشکی البرز: کسانی که سابقه سفر داشته و یا علائم بیماری از جمله بیماری‌های تنفسی را دارند باید به مراکز درمانی مراجعه کنند. وی با اشاره به اینکه آزمایشگاه پاستور تهران نیز در سطح ملی خدمات تشخیصی را ارائه می‌کند، گفت: چند بیمارستان استان برای شرایط خاص آماده شده اند و همه مراکز درمانی استان نیز آمادگی مدیریت و مواجهه با موارد مظنون را دارند.

تهیه دستورالعمل ویژه مقابله با کروناویروس برای مترو و اتوبوس
ناهید خداکرمی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: در حال تهیه دستورالعمل نحوه مواجه با این ویروس برای وسایل حمل‌ونقل عمومی بخصوص مترو و اتوبوس هستیم. این دستورالعمل امروز نهایی و برای اجرا به شهرداری ابلاغ خواهد شد. در این دستورالعمل پیشنهاد عملیاتی در مورد نصب مواد ضدعفونی کننده در هر ایستگاه مترو و اتوبوس موردتوجه قرار گرفته است. همچنین در پایان هر شیفت کاری باید وسایل حمل‌ونقل عمومی چه اتوبوس و چه مترو شست‌وشو و ضدعفونی شوند./ایسنا

اگر فرماندار یا بخشداری بی‌طرف نباشد، برکنار می‌شود
جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور گفت: چنانچه کسانی بدون اجازه از شماره همراه شهروندان برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنند را مورد پیگیری قرار می‌دهیم و تخلفات را حتما رسیدگی خواهیم کرد. اگر تبلیغات در فضای مجازی انجام می‌شود معنایش این نیست که کسی نظارتی بر آن ندارد. این موارد هم کنترل می‌شود و اگر در آنجا هم تخلفی صورت گیرد، حتما با آن در زمان خودش برخورد می‌شود. اگر به این نتیجه برسیم که فرماندار یا بخشداری در یک حوزه انتخابیه بی‌طرفی را رعایت نکند و به طرفداری بپردازد، به سرعت او را کنار می‌گذاریم و در این زمینه تعارف هم نداریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲۵
کرونا خر است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
ایندفعه کرونا عامل اسراییل و آمریکا نیست ! واردات کشور دوست و برادر و مسلمان چین است که مانند دیگر بنجل هایشان توسط هواپیمایی ماهان به ملت ایران تقدیم گردیده ! آیا آمریکا بود این لطف را در حق ملت مظلوم و همیشه در صحنه ایران میکرد !!!!!؟؟؟؟؟؟
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
بعضی ها میگند که به نمایندگانی رای بدید که با سواد و متخصص باشند.
آخه برادر و یا خواهر عزیزم مگر نمایندگان ادوار گذشته بی سواد بودند؟!!!!
ماشاالله همشون فوق لیسانس و دکتری داشتند.

اما من میگم غیرت داشتن نسبت به ایرانی از تحصیلات با ارزش تر هست.

نماینده اگر غیرت داشته باشه هیچ کارگری با حقوق وزارت کاری شرمنده زن و بچش نمیشه.
هیچ بازنشسته ای با حقوق 1.5 شرمنده خانواده و نوه کوچکش نمیشه.
هیچ کارتن خواب و قبر خوابی نداشتیم.
هیچ زن خیابانی نداشتیم.
هیچ پسری تا سن 45 سالگی مجرد نمیموند.
هیچ مستاجری لنگ اجاره خونش نمیموند.
نماینده اگر غیرت داشته باشه نمیزاره هیچ مرغ داری انقدر هورمون های عجیب و غریبی به مرغ تزریق کنه تا انقدر مردم پرخاش گر و عصبانی بشن(این موضوع رو اکثر کارشناسان میدونند)
بله هموطن من کاری ندارم که رای میدی یا نه اما خداوکیلی اگر میخوای رای بدی اون لیست و یا فرد مورد نظرت این شرایط رو داره که بتونه این مشکلات رو بعد از 40 سال ریشه کن کنه؟!!!!

آقا و یا خانم نماینده نمیخواد شق القمر کنی فقط بعد از اینکه حسابی به دوستان و اقوامت رسیدگی کردی اگر وقت کردی یسری هم به مردم طبقه زیر همکف بزن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
خر بود بهتر بود همه می دیدند و دوری می کردند
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
اینها اکثرا دکتر نبودند وارد مجلس شدند ! اکثرا دکتری درس نخوانده
خاتمی در این انتخابات سکوت کرد چون تلاش ما شهروندانی بود که واقعا فکر میگردیم که با اصلاحات میشود از گفتمان خسته کننده و کسل کننده راحت میشویم . حاصل تلاش و درخواست قشر روشنفکر ۲۴ میلیون شهروند بود . ما ها از خاتمی خواستیم که سکوت کنند . این بهترین راه حل سیاسی بود . سوال دیگری نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
فکر میکنی خاتمی روشنفکره؟
تا حالا عکس ایشونو ندیدی؟
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
چه افتخار بزرگی برای اصولگرایان که پیروز یک انتخابات بی رقیب هستند
احسنت جناب ظریف بلاخره الفبای سیاست را اموختید.دیدار با نماینده مجلس مخالف ترامپ و همکاری برای به زیر کشیدن رییس جمهور منتخب انکشور.وظیفه ای که اینجا بر عهده اقای ذ گذاشته شده.هر چند که ایشان هیچوقت نگفتند سفیر کدام کشور این وظیفه را برای ایشان تعریف کرده
زاد و ولد نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
نسل انسان در حال انقراضه.
طلایی: خاتمی سکوت کرد چون اعتباری به حرفش نبود) بابا معتبر. نه اینکه تو و رفقات سمبل اعتبارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
فردا میزان مشارکت مردم و مقایسه درصد مشارکت با دوره قبل اعتبار سکوت خاتمی را نشان خواهد داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
هنوز اعتبار خاتمی از بزرگترین فرد اصولگرا چندین برابر بیشتر است. اصولگراها ثابت کردند برای خراب کردن رقیب حاضر هستند مردم را قربانی کنند.
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
اخبار شما که سالها است معلوم است
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
اعتبار شما سالها است معلوم است
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
فعلا در این کشور اعتبار هیچ کس به اندازه سید محمد خاتمی نیست
ه طلایی رو صد نفر
هیچ کشوری به اندازه ایران، جان ملتش برای دولتمردان آن، بی ارزش نیست.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
اگر از سال‌های جنگ به دلیل ویژگی‌های خاص آن صرف‌نظر کنیم، سال‌های پس از جنگ را می‌توانیم به چهار دوره تقریباً همگن تقسیم کنیم. در دوره اول یعنی سال‌های 1371 تا 1380، متوسط رشد اقتصادی کشور 4 /2 درصد بوده است. در دوره دوم یعنی در نیمه نخست دهه 80، که دوره طلایی اقتصادی سال‌های پس از انقلاب بوده، رشد اقتصادی به 9 /5 درصد می‌رسد و سپس در دوره سوم، یعنی در نیمه دوم دهه 80، با وجود جهش قیمت نفت و رشد شدید درآمدهای نفتی، رشد اقتصادی کشور به 4 /4 درصد کاهش می‌یابد. پس از آن در دوره بعدی یعنی سال‌های 91 تا 94 که می‌توان این دوره را «دوره تحریم» نامید، میانگین رشد اقتصادی به منفی 8 /1 درصد اُفت می‌کند. بی شک رشد طلایی اقتصاد ایران در دوران خاتمی بوده است . از همه لحاظ چه به لحاظ اقتصادی و چه به لحاظ روابط بین المللی و .....
نیلوفر بیانی حاضر به هیچ توضییحی نشد ؟ در چنین مواردی حتما باید بررسی شکایت و بررسی بزه خارج از دستگاهای مربوط با ضابطین قضایی مستقل انجام‌گیرد . یعنی دستگاهی مستقل و بی طرف . یادم هست دولت در همین زمینه طرحی را به مجلس فرستاده بود .
دادستانی تهران: نیلوفر بیانی حاضر به بیان هیچ توضیحی نشد) اگر اون نامه باشه که ما خوندیم کاملا واضحه چرا جواب شما را نداده
جناب مرتضی طلایی با این حرف نسنجیده ات نه تنها بزرگ نشدی بلکه به عظمت این سید مظلوم افزودی! درود بر خاتمی سلطان قلب ها
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
درود بر خاتمی . تنها تلاشی که خاتمی کرد این بود که خواست بین اسلام افراطی و تندروی و داعشی در زمینه اقتصاد و فرهنگ و سیاست جدا سازی کند . ولی اتفاقاتی در دو سال اخیر افتاد که سید را افکار عمومی مجبور کردند فعلا سکوت بهترین راه حل هست . گاهی سکوت خیلی ارزش داره . سکوت گاهی خیلی معنی داره . اگر افراطیون بفهمتد
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
اگر اصولگرایان بفهمند
فردوسی فرمود:

تو اکنون همی کوش و با داد باش / چو داد آوری از غم آزاد باش

خردمند را شاد و نزدیک دار / جهان بر بداندیش تاریک دار

همه راستی کن که از راستی / بپیچد سر از کژی و کاستی
پاسخ ها
کاظمی از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
این رو باید به شورای نگهبان و برخی دیگر عرض کرد
آمریکای جهانخوار در اقدامی ظالمانه آیت الله جنتی، این پیرمرد مظلوم و تهی دست و عرفانی را تحریم کرد. ننگ به نیرنگشان
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
مظلوم , تهی دست , و در نهایت عرفانی را خییییییلی خوب اومدی ! ایشان نه در سطح مولانا بلکه در سطوح شمس تبریزی هستند که مولانا را متحول کرد
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
مظلوم مردم هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
معنی عرفان و مظلوم را هم دانستیم. فقط خدا را شکر که ایشان را روشنفکر ننامیدی وگرنه دیگه به نظرم کن فیکون می شد دنیا
کانال روحانی جنجالی عباس تبریزیان، منکر وجود کرونا در قم شد!) بفرستینش قم تو بخش بیماران کرونایی بدون ماسک تا ادعاش معلوم بشه
وزیر محترم بهداشت عراق شما اگر هم درخواست بستن مرزهای کشورتان با ایران را کرده باشید کار بسیار پسندیده ای کرده اید چون نشان دهنده عشق و علاقه شما به سلامتی مردم عراق است نه مثل مسئولین ما که هنوز شرکت هواپیمایی ماهان مسافر به چین میبره و میاره،.
تبریزیان گفت . مسلمان شیعی در چین کرونا نگرفته و مریض نشده است . وقتی فروش ماسک انها تمام شد گفتند آنفولآنزا بوده . چون همه ماسک ها را فروخته بودند .......... میشه با این تحلیل به این نتیجه رسید که از امروز هیچ ایرانی مریض نخواهد شد . بیمارستانها را تعطیل کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
ببریدش ببندیدش تو بیمارستان ویژه کرونا تا حساب بیاد دستش و بفهمه کتابسوزی و حرف مفت یعنی چه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
برا تست این جناب تبریزیان و مبتلا به کرونا کنید همه دنیا ببینن امثال تبریزیان کرونا و هیچ بیماری دیگه ای نمیگیرن بلکه ملت هم از دست این جماعت خلاص بشن
وی تصریح کرد: اعزام این نیروها ربطی به بیماری کرونا و قرنطینه کردن شهر قم ندارد) حالا اگر قرنطینه بشه کفره ؟ جان مردم شوخی بردار نیست .
خاتمی چکار کنه شما خوشتون بیاد حرف بزنه میگید چرا حرف نزنه میگید اعتبار نداره .مطمئنا اعتبارش از شماها بیشتره
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
اعتباری براش نمونده کسی بهش اعتماد نداره
به جای اینکه حواس ها بسمت مسایل سیاسی باشد . بجای غصه و غم قدرت از دست رفته باشید یا بجای پیروزی در قدرت باشید فکرتان را ببرید بسمتی که آبا یک بیمارستان مجهز دارید که بتواند هزار تا تخت داشته باشد مردم را بستری کند . ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
یک بیمارستان ۵۰۰ تختواب در ۹۰ سال قبل در تهران ساخته شد
و بعد هزار تخت خوابی شد
در آنزمان بزرگترین بیمارستان غرب آسیا بود
آیت الله تبریزیان:

هر کس از کرونا بمیرد شیعه نیست بلکه پیرو مکتب هاریسون است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
الحمدلله که پیرو مکتب غلو کنندگان تشیع مثل شما و اقتدار گرایان حاکمیتی نیستیم.
نه اینکه حرف شما اصولگرایان دارای اعتبار است!!!!
این همه مسئولین وزارت پزشکان (بهداشت سابق) در یک ماه اخیر تکذیب کردند و اکنون نتیجه آن تکذیب ها و گوش نکردن به توصیه های دلسوازان و مردم را میبینیم.

واقعن مسئولین در ایران و به خصوص در وزارت پزشکان برای چه کاری حقوق میگیرن

اگر دین ندارید، حداقل آزاده باشید. برید کنار و بزارید افرادی که سجاعت و توانایی لازم را دارند کارها را در دست بگیرند.
در قم زیارتگاه ها را ببندید. از ماچ کردن در و دیوار مساجد باید جلوگیری شود. در انتخابات استفاده از نوشت افزارهای عمومی خطرناک است، . انتقال این ویروس واقعا عجیب و بسرعت است. با دیگران دست دادن و ماچ و بوسه باید ممنوع شود. صدا و سیمای کشور باید اطلاع رسانی و آگاهی درمورد چگونگی انتقال ویروس را شبانه روزی کند. خیلی خطرناکه...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
از نظر بهداشتی واقعا اشکال داره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
قبلاً همه ایرانو گرفته خوابی
چسبیدی به زیارتگاه
باید مترو تهران ببندند و دانشگاهها ورزشگاه‌ها رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
صدا و سيما كه قربونش برم سياستش كه بايد دستمون آماده باشه . تا پايان انتخابات و اعلام نتايج اوليه سكوت ميكنه بعدش هم كه با خداست
دیجیکالا قیمت ماسکی رو که 24 دی ماه چهار هزار تومن بود رو کرده 27 هزار تومن. هیچکس رو بازار ماسک نظارت نداره.
آقای طلایی مطمئن باش اعتبار خاتمی از کسانی مثل شما خیلی بالاتر است
واقعا جای تاسف برای امریکای جنایتخوار داره که از کنترل و ثبات پولش ناتوان هست و بازهم در همه دنیا جنایت می کند. الحق که دشمنان ما احمق و نادان هستند. تازه همین دونفری که در قم کرونا گرفتند تحت تاثیر قیمت دلار بوده از شدت فشار عصبی بوده
من خودم چند بار که دلار گران شد و پول نداشتم بخرم از غصه و ناراهتی کرونا گرفتم
خدا به داد برسه یه ماه دیگه عیده و این تعداد معدود پزشک هم میخوان برن فرانسه و سوییس تفریح کنن. کی میخواد به داد مریض های کرونایی برسه. اینم نتیجه ایجاد انحصار در پزشکی و کارانه های 100 میلیونی به پزشکان. ان شا ا... بلای عباس کیارستمی سر کسی نیاد. تازه اون تو بیمارستان خصوصی بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
دانشگاه دولتی،دانشگاه ازاد،،پردیس بین الملل، ،دانشگاهای پولکی روسیه و اوکراین...با قبول شدن تو هر کدوم از اینا میتونی پزشک شی به شرطی که یا استعداد و پشتکار قبولی تو دولتی و آزاد رو داشته باشی یا پول اون دانشگاه پولکیا...اگه هیچ کدوم رو نداری ساکت باش و عقده گشایی نکن تو این وضعیت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
ببین با توجه با اینکه گسترش این ویروس مثل سرماخوردگی و انفلوانزاست بیشتر از اینکه ما به پزشک نیاز داشته باشیم به آدمایی با شعور و با فرهنگ که بلد باشن بهداشت فردی رو رعایت کنن و دستاشونو خوب بشورن و ...نیاز داریم،تو این شرایط نه نیازی به تعداد خیییلی زیاد پزشک متخصص داریم نه آدمای عقده ای که تو این شرایط از ظرفیت پزشکی حرف بزنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
ناشناس 23:25
شما اگه شعور داشتی میفهمیدی که یه کشور 80 میلیونی نباید آمار پزشک هاش از کشور تاجیکستان کمتر باشه نسبت به جمعیتش. عقده رو هم کسی داره که برای پول دار شدن پزشک میشه و وقتی تو ماه اول بهش 50 میلیون میدن فکر میکنه یه خری شده و بقیه مردم هم خیلی کمتر از اونن و نسبت بهش عقده دارن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
ناشناس 23:19
الان پزشکی قبول شدن تو ایران تنها چیزی که نمیخواد استعداده.
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
قرار نبود از هند و فیلیپین دکتر بیارین مگه؟
آقای طلایی مسولین کشور که دراین ،41سال درمصادر امور قرارگ فته اندوضعیت بهتری از آقای خاتمی ندارند البته در یک انتخابات آزاد وزنها بهتر مشخص می گردد
با توجه به اینکه هنوز منشا بیماری بیماران مبتلا به کرونا پیدا نشده یعنی هنوز عوامل بیماری دارن راست راست میگردن و ملت رو آلوده میکنن. خیلی جالبه هنوز عواملی که قرص ها رو در کیک ها جاساز میکردن هم پیدا نشدن. اینم احتمالا قابل پیدا کردن نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
عوامل جاساز کردن قرص در کیک ها دستگیر شد. شما خواب بودید عزیز دل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
عامل قرص ها رو پیدا و دستگیر کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
اون که خودشون بودند می خواستن حواس مردم را از آشوب ها پرت کنند ساده هستیا
حالا میفهمیم که سیاست انقباضی و ایجاد انحصار در پزشکی و کم نگه داشتن تعداد پزشکان در کشور که توسط مافیای پزشکان ایجاد شد چقدر میتونه ضرر به کشور و مردم بزنه. تعداد پزشکان ایران به نسبت جمعیت کمتر از تاجیکستان و سوریه و فلسطینه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
اگه رفتی تو یه بیمارستان یا درمانگاهی گفتن پزشک نداریم الان،یا پزشکامون فرار کردن،یا قایم شدن یا...اونوقت بیا این چرت و پرتا رو بگو..دردت از کمبوداته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
راست میگی وقعا..اگه الان ۲۰ میلیون پزشک داشتیم هر پزشک از خانواده خودش مراقبت میکرد و همه مشکلات حل میشد...وقتی کمبود ، تو سلولای بدنت نفوذ کرده باش اینجوری اظهار نظر میکنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
چی شد که یهو احساس کردی کمه تعداد پزشکا؟؟بخاطر این چند تا مورد ابتلا به کورونا این حس بهت دست داد که مردم چه ضرری دارن میکنن؟؟
دوس داری سر هر کوچه یه پزشک بذارن با روپوش سفید بذارن که احساس امنیت کنی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
ناشناسان پزشک که دردشون گرفته از این نظر:
وقتی یه ماه دیگه پزشک های ایرانی برای تفریحات به جزایر هاوایی تشریف بردن و مریض ها رو هوا موندن میفهمید. طبق سایت who تعداد پزشکان ایران کمتر از اکثر کشور های همردیف مثل ترکیه و مصر و عربستان و اماراته. حتی از سوریه هم کمتره. وگر نه همه میدونن که پزشک های ایران بود و نبودشون زیاد تاثیری نداره. یکی از 5 مورد مبتلا به کرونا هم پزشکه. طرف با این همه تبلیغ کرونا حتی عرضه نداشته خودشو محافظت کنه حالا میخواد جون مردمو نجات بده.
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
نه بابا یک مدرک پزشکی بدن دستش احساس کنه پزشکه دیگه مشکلش حله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
پزشکهای سهمیه ای کمشان هم زیاد است
کاظمی از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
جهل در بعضی ها سخت محکم است. از جمله اونهایی که به جای تاختن به تمامیت خواهان در قدرت به پزشکان که از جنس مردمند می تازند.
ترکیه و عراق با این همه توریست کرونا هنوز وارد نشده.
آیا فقط یک مرکز انستیتو پاستور تهران میتونه تشخیص بده که کرونا هست یا نه؟ یعنی فقط یک مرکز تو ایران؟ چرا تمام استان ها این قابلیت رو ندارن؟ آیا این هم انحصاره؟ چرا کل وزارت بهداشت از سر تا تهش انحصاره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
این انحصار نیست..این نبود امکاناته..امکانات کشورای جهان سوم در همین حده دیگه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
انستیتو پاستور هم ۹۰ سال قبل ساخته شد !؟
اقايوني كه پزشكان خاري در چشمشون بودن تشريف بيارين بيمار كرونايي ويزيت كنين حقوق ميلياردي بگيرين
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
دوست عزیز که احتمالا پزشکی به عنوان یه همکار بهت میگم فقط وظیفتو انجام بده و از مردم ِ...انتظاری نداشته باش..اگر کارتو خوب انجام بدی میگن وظیفته،پولشو میگیری،اگر بد انجام بدی میگن پزشکای ایرانی بی سوادن،اگرم حین انجام وظیفه حتی بمیری و تو همین سایت تابناک خبرشو بزنن همین مردم میان کامنت میذارن و میگن مرد که مرد،یکی مثل بقیه.برخلاف اونچه میگن مردم کاملا قدر نشناسی داریم.
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
چه ربطی داره ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
الان همین چهارتا پزشک ایران جمع میکنن هر چی پول از بیماری مردم انبار کردن رو تبدیل به دلار میکنن میرن کانادا
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
فعلا که اخبار منتشره دلالت بر سهل انگاری کادر درمانی در بررسی موارد مشکوک دارد
آقای خاتمی همیشه حرفاش معتبر بوده و هست. همین الان هم اعلام کنه اعتبار و وزنش خیلی بالاتر از امثال طلایی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
جدا ؟ پس اگر اینطوره تکرار جانم ، تکرار . تکرار تا سبقت گرفتن از تورم ونزوئلا و کنسرت رقص بجای شغل و غذا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
از رئیس طلایی(قالیباف) هم وزین تر است
در مثل مناقشه نیست، اما خوب مطلبو می رسونه، در جواب بعضی ها باید گفت: ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست؟؟؟!!!
در شرف تهیه دستور عمل برای مقابله با کرونا در اتوبوس . تاکسی و مترو هستیم .....خسته نباشید . خیلی دیر نیست ؟ اول صبح هست بیدار شین . کل ممالک پیشرفته زمانی که کرونا اعلام شد پروازها را به چین لغو و حالت اماده باش بودند . تازه دنبال دستور العمل هستید ؟
خدای نکرده اگر کرونا به شهر ۲۰۰ هزار نفری شهرم با جمعیت شهرستانهای تابعه که حدودا ۳۰۰ هزار نفر با این بیمارستان ۶۰ سال پیش با صد تخت واقعا خدا رحم کنه . اینقدر سرگرم عراق . سوریه . یمن و لبتان و فلسطین . آنگولا و شنگولا و افریقا و ونزویلا و کوبا و کره شمالی و افغانستان و عربستان و امارات و .......هستند کلا در تمام شهرها مردم خودشان سیستم را خود گردانی میکنند . واقعا با این سرگرم شدن روز و شب فکری و حواسی به داخل کشور هست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
قبالا آنفلوآنزا اومده کرونا کم خطر تره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
تخصص شما چیه ؟ اینقدر مستدل صحبت میکنی؟
اگه همسایه هارو در نظر نداشت که تو پای کامپیوتر نبودی وخانواده آن پیشت نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
نه ونخواهد بود
به نظر شما با خولندن سایت تابناک احتمال مبتلا شدن به کرونا ویروس وجود داره؟
آقاى طلاي در شعار مردم اصولگرا -اصلاح طلب پاسخ خود را گرفتن شما دست پيش گرفتى كه پس نيفتي
بد بختی و مشکلات ما گناه بیگانه نبود ..... از اول پیمان من و تو صمیمانه نبود .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
چقدر این شعر زیبا و دلگیر هست این شعر از کی هست ؟ چقدر جالب هست
ناشناس
| Canada |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
بدبختی ما گناه بیگانه نبود
پیوند من و شما صمیمانه نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
لامصب ادم رو مدهوش میکنه وزن وقافیه این شعر
به لیست اصولگرایان رای بدین انشالاه ارزانی ارزاق و بی عدالتی و بیکاری و تنش های داخلی و خارجی حل خواهد شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
اره ارزانی ارزاق حل میشه
آقای طلایی لطفا اول ببینید خودتان در جامعه چه وزنی دارید بعد درباره تاثیر گزارترین فرد در انتخابات گذشته صحبت بفرمائید فردا تاثیر نبود ایشان را خواهید دید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
محبوبیت سیاسی صفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
ببخشید اشتباهی منفی دادم نظرم کاملاً مثبته
برادری که قبلا یکی از معاونین دولت قبلب بود دوباره از تبریز کاندید شده ایشان به شماره همراهی که قبلا بنام من بود ولی حالا تغییر نام شده با مشخصات کامل من پیامک و تبلیغ و دعوت به هایش می فرستاد نمی دانم چطور اطلاعات دو سه سال قبل دست ایشان است دلایل را نگه داشته ام
آقاى سردار طلايى شما اگر دنبال بزرگ شدن هستيد
راه ديگرى را انتخاب كنيد خاتمى سلطان قلبهاست
درباره نیلوفر بیانی: از دستگیری تا تشکیل دادگاه و صدور حکم نهایی ایشان دو سال طول می کشد اما بررسی ادعاهای او در خصوص بازجویی ها در کمتر از چند ساعت تعیین تکلیف می شود. دادستانی می توانست به جای مراجعه به ایشان، فیلم های بازجویی را بررسی کند و ببیند که بازجو در طی مدت دو سال بازداشت و چندصد ساعت بازجویی چه چیزی به ایشان گفته و چه مسایلی مطرح شده است.
مطابق ادعاهای مطرح شده در رسانه ها از سوی ضابطین، جرم آنها از ثانیه اول محرز بوده است و اصلا نیازی به بازجویی های طولانی مدت به مدت حدود 2 سال نبوده است ولی چرا آنها باید دو سال در بازداشت باشند و صدها ساعت بازجویی شوند؟
چقدر نسبت‌به یه ماه پیش سنگ پزشکا را به سینه زن زیاد شده
مسولین باید قم رو قرنطینه می کردند
وظیفه پزشک هسست بی منت باید ویزیت کند پول هم‌ نگیرد
جالبه دیدار ظریف با نمایند کشور متخاصم جرم نیست ولی برخی از گروهی محیط زیستی به این بهانه زندانی می شوند
سواد و غیرت را ولش
به شرف بچسبید
بد بختی و مشکلات ما گناه بیگانه نبود ..... از اول پیمان من و تو صمیمانه نبود
در فاصله زمانی انتهای مسافرگیری و قبل از مسافرگیری قطارها، استفاده ای نمیشوند، این بعنی دو بار پشت سر هم ضدعفونی میشوند، بهتر است یک بار در انتهای مسافرگیری و یک بار در میانه روز باشد که لااقل تاثیرگزار باشد
بازی جالبی نیست وقتی یک تفر را حتی اجازه تصویر و نامش را نمیدهید بعد هر طور دلتان خواست ایشان را نقدکنید این از اخلاق وانسانیت بدوراست .حالا میخاد احمدی نژاد یا خاتمی یا بقیه باشه.
حالا می خواهید عدم شرکت مردم در انتخابات را چگونه توجیه کنید ؟؟؟؟؟ احتمالا با ویروس کرونا
آقای طلایی انشالله امروز میبینی اعتباری به حرف خاتمی هست یا نه
آقای دادستان
باید گروههای بیطرف بروند تحقیق نه اینکه خود شما که ذینفعی
فردا روزنامه کیهان می نویسد صد میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند حسن عباسی می گویدآمریکا مارامورد حمله کرونا قرار داد و مردم شرکت نکردند
به نامه خانم بیانی یک نهاد بیطرف باید رسیدگی کند نه یک طرف درگیر
مرتضی طلایی کی هست ؟!!ایا سابقه سیاسی هم دارد؟!!!
خدا نگذره از وزیر بهداشت
اگه راست می گید از انجا بیرونش بیارید تا حرف بزنه ، انتظار داشتید حرف بزنه ؟
خاتمی مرد خداست
مردان خدا در قلبها جا دارن حالا ببینیم اینبار سکوت خاتمی تعداد مشارکت را چگونه خواهد کرد او اینبار تکرار نکرد!!!
نه داداشم خاتمی و امثال خاتمی اگه ذره ای بفکر عاقبت باشند باید سکوت کنند
خاتمی آنوقت که به مردم وبه خواسته های مشروعشان پشت کرد بی اعتبارشد.
طلایی از دوره قبل تا حالا از دست خاتمی می سوزد.واکنش او به تکرار خاتمی در دوره قبل و .... خاتمی خار چشم تان است.
آقای طلایی به یاد داشته باشید که حضرت علی هم سالها سکوت کرد ولی بازهم در امور مربوط به مسلمین شرکت کرد
طلایی کیه؟؟؟؟!!!!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی