بازدید 8910

روح الامینی:شفافیت در هزینه‌ها اولویت ماست

دکتر عبدالحسین روح الامینی در گفتگو با تابناک گفت: شفافیت در هزینه های تبلیغات از جمله اولویت های ما در این مسیر بود. در رابطه با شفافیت در هزینه ها جزو معدود و اولین افرادی بودیم که شماره حساب قرض الحسنه مستقل برای تبلیغات باز و آن را به صورت عمومی اعلام کردیم.
کد خبر: ۹۶۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۸ 20 February 2020


به گزارش تابناک ، یکی از موضوعاتی که همواره در زمان انتخابات مورد بحث قرار گرفته است، موضوع شفافیت در هزینه هایی است که داوطلبان انتخابات در مسیر تبلیغات خود انجام می دهند. عدم شفافیت در هزینه ها همواره باعث شده است تا داوطلب منتخب برای مجلس در طول دوره نمایندگی خود مدیون عده ای از افراد باشد و مجبور شود در زمان نمایندگی مجلس رانت هایی را برای کسانی که حامی مالی وی بوده اند ایجاد کند. بررسی ها نشان می دهد که عده معدودی از داوطلبان انتخابات مجلس حاضر شده اند تا میزان هزینه ها و حساب هایی که برای هزینه کرد در مسیر تبلیغات انجام داده اند را به صورت شفاف با نهادهای ذیربط و مردم در میان بگذارند. از جمله این داوطلبین نمایندگی مجلس می توان به دکتر عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی اشاره کرد. وی که سابقه طولانی در سپهر سیاسی کشور دارد این بار برای نمایندگی مجلس داوطلب شده است و قصد دارد در این مسیر به صورت شفاف گام بردارد و این شفافیت را از همین زمان تبلیغات آغاز کرده است.
دکتر عبدالحسین روح الامینی در گفتگو با تابناک در این رابطه گفت: شفافیت در هزینه های تبلیغات از جمله اولویت های ما در این مسیر بود. در رابطه با شفافیت در هزینه ها جزو معدود و اولین افرادی بودیم که شماره حساب قرض الحسنه مستقل برای تبلیغات باز و آن را به صورت عمومی اعلام کردیم. مجموعه واریزها را هم محاسبه کردیم و آن را تحویل مراجع رسمی خواهیم داد. وی ادامه داد: تا روز گذشته در مجموع 58 میلیون و یکصد و شش هزار و هفتصد تومان به حساب مذکور واریز شده است. روح الامینی افزود: شعار ما از ابتدا این بود که "گوشی ما ستاد ما ستاد ما منزل ما است". به همین علت در طول دوره تبلیغات نیز سعی شد به این شعار پایبند باشیم. این دواطلب نمایندگی مجلس یازدهم گفت: از باقی علاقمندن هم خواستیم که چهار موضوع را در جریان تبلیغات سرلوحه کار خود قرار دهند: خودکفا، خود اتکا، خود محل و آتش به اختیار.
وی در پایان صحبت های خود گفت: در صورت انتخاب سعی خواهیم کرد که در همه امور به صورت شفاف عمل کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار