بازدید 27995
این روزها با نام حاج قاسم تبلیغات انتخاباتی می‌کنند / صداوسیما اصلاح‌طلب‌ها را فاسد نشان می‌دهد

ارتباط حاج قاسم با خاتمی به روایت کواکبیان

عضو لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: آقای لاریجانی حدود هشتاد نماینده مستقل را همراه خود داشت و هروقت با ما هماهنگ می‌شد، مخصوصاً در سیاست خارجه، رای ما محقق می‌شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱ 17 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مصطفی کواکبیان عضو لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان، عصر امروز (دوشنبه ۲۸ بهمن) در همایش انتخاباتی ائتلاف اصلاح‌طلبان که از سوی محمّدعلی وکیلی در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد، گفت: برخی خود را انقلابی می‌دانند و کاسه داغ‌تر از آش هستند. این در حالی است که در خاطرات آیت‌الله هاشمی، ۵۲ بار اسم حاج قاسم سلیمانی آمده است.

وی با اینکه در اینکه در این چند روز، با نام حاج قاسم، تبلیغات انتخابات انجام می‌دهند، گفت: من از ارتباط حاج قاسم با خاتمی خبر دارم.

کواکبیان خطاب به حاضران در همایش گفت: تا شما حضور داشته باشید، تفکر هاشمی و اصلاح‌طلبی تداوم خواهد داشت.

نماینده تهران با بیان اینکه صداوسیما طوری برنامه می‌سازد که اصلاح‌طلب‌ها را فاسد نشان می‌دهد، گفت: ببینید در همین ردصلاحیت‌ها چند درصد اصلاح‌طلب‌ها و چند درصد اصولگرایان به خاطر مسائل مالی رد شده‌اند.

کواکبیان در ادامه گفت: اگر انتخابات پرشور شود حتماً پیروزی با اصلاح‌طلبان است.

وی با بیان اینکه فضای سرد انتخاباتی ناشی از بی‌صداقتی با مردم است، گفت: چرا رئیس‌جمهور علت سقوط هواپیما و تعداد قربانیان آبان را اعلام نمی‌کند؟

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به عملکرد این فراکسیون گفت: آقای لاریجانی حدود هشتاد نماینده مستقل را همراه خود داشت و هر وقت با ما هماهنگ می‌شد، مخصوصاً در سیاست خارجه، رای ما محقق می‌شد، امّا او نیز، چون اصول‌گراست، عموماً به‌سمت اصولگرا‌ها غش می‌کرد.

کواکبیان با بیان اینکه اصول‌گرایان به ما وکیل‌الدوله می‌گویند، گفت: یادمان نرفته که وقتی احمدی‌نژاد به‌مجلس می‌آمد، به او تبرّک می‌جستید. این در حالی است که من در نطق خود خطاب به روحانی گفتم کاری نکنید که ما بابت حمایت از شما، خجالت بکشیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان