بازدید 7579
۴

توییت کدخدایی درباره انتخابات آمریکا

سخنگوی شورای نگهبان نوشت: بالاترین نرخ مشارکت در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا ۵۰.۴٪ و مربوط به سال ۱۹۱۴ بوده! مردم ایران نیازی به املای دموکراسی آمریکایی ندارند.
کد خبر: ۹۵۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 16 February 2020

 

به گزارش تابناک ، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی در صفحه شخصی خود در واکنش به اظهارات «برایان هوک» مسئول میز ایران در وزارت امورخارجه آمریکا، نوشت:

«ترامپ هنوز از افتضاح استمداد از خارجی‌ها برای پیروزی بر رقبای خود رها نشده که هوک برای انتخابات ایران نسخه می‌پیچد. بالاترین نرخ مشارکت در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا ۵۰.۴٪ و مربوط به سال ۱۹۱۴ بوده! مردم ایران نیازی به املای دموکراسی آمریکایی ندارند.»

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۴
تا حالا دیدید که یک مقام غیر سیاسی امریکا یا اروپا مثل همین سخنگوی شورای نگهبان حرفی در مورد سیاست خارجی بزند یا بخواهد پاسخی به دیگر کشورها بدهد اینها از بس بیکارند که از صبح تا شب همه در حال پاسخ دادن در شبکه های اجتماعی هستند حالا کی کار می کنند خدا می داند
آقای کدخدائی عزیز حتما روزی چند دقیقه جلوی آئینه بایست و خودتان را نگاه کنید قبل از اینکه به دیگران نگاه کنید و عیب های انان را ببینید.
ای کاش از عملکرد خودتان نیز یک تحلیل منطقی و بی طرفانه انجام می دادید شما با حذف مطهری ها حرفی برای گفتن جا نگذاشتید . اول خودتان را اصلاح کنید توصیه بزرگان دین هم همین است اول خودتان
خود گوئی و خود خندی عجب مرد هنرمندی
آقای کد خدائی شما چرا از دیگران ایراد می گیرید داداش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس