بازدید 74585

چرا عیدی مستمری بگیران کمیته امداد پرداخت نشد؟

با اینکه انتظار می رفت در آستانه فرا رسیدن ماه اسفند و یک ماه مانده به پایان سال، عیدی مستمری بگیران کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز و یا تعیین تکلیف شود، بررسی ها نشان می دهد عیدی این اقشار کم درآمد نه تنها پرداخت نشده، بلکه حتی بودجه آن هم تخصیص هم نیافته است.
کد خبر: ۹۵۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 16 February 2020

چرا عیدی مستمری بگیران کمیته امداد پرداخت نشد؟

به گزارش «تابناک»، بررسی ها نشان می دهد عدم تخصیص بودجه برای پرداخت عیدی مستمری بگیران کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی اکنون به یکی از دغدغه های جدی مسئولان این دو نهاد حمایتی بدل شده است.

پیش از این و در همین رابطه رئیس سازمان بهزیستی و معاون حمایت کمیته امداد در گفت و گو با «تسنیم» از عدم تخصیص بودجه عیدی مددجویان این دو نهاد حمایتی خبر داده بودند.

این در حالی است که با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی اقدام به پرداخت عیدی به پرنسل و کارمندان خود کرده‌اند که در این زمینه سازمان تامین اجتماعی نیز بر اساس حروف الفبا اقدام به پرداخت عیدی به بازنشستگان تحت پوشش خود کرده است. بر همین اساس پیگیری‌های صورت گرفته  از سوی مسئولان دو دستگاه حمایتی، هنوز عیدی مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی پرداخت نشده است.

وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در ارتباط با این مسئله به خبرنگار تسنیم گفته است: هنوز اعتبار مورد نیاز برای پرداخت عیدی به بهزیستی اختصاص نیافته است. وی در پاسخ به این پرسش که عیدی مددجویان چه زمانی پرداخت خواهد شد، عنوان کرد: در این زمینه نمی‌توان زمان اعلام کرد و باید در انتظار تامین اعتبار ماند.

همچنین پیگیری‌ها صورت گرفته از معاون حمایتکمیته امداد نیز حکایت از آن  دارد که هنوز اعتبار مورد نیاز برای پرداخت عیدی مددجویان این نهاد از سوی دولت تأمین نشده است و هنوز زمان پرداخت عیدی به آن‌ها مشخص نیست.

به گزارش تسنیم، همچنین رقم در نظر گرفته شده برای عیدی مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در سال‌های گذشته به میزان یک ماه مستمری محاسبه شده است که در سال جاری هنوز رقم آن نیز مشخص نیست.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵۳
انتشار یافته: ۱۲
دولت افتاده به پیسی !!!!!!!!!!!!
برای اینکه پول اینها را داده اند به نیازمندان سوریه یمن مردم خودمان که مهم نسیتند
توجه توجه
یک نکته بسیار مهم که مسولان باید با دقت حواسشان به آن باشد ورود موج جمعیت دهه 60 هست که با ورود آن به بازارهای کاری ، مسکن و...... برنامه ریزی سنگین و دقیقی می خواهد و تلاش شبانه روزی
حالا کی عیدی گرفته عادت دارین همیشه نق نق کنید
کمیته هم شده مثل دولت ریسی همش دروغ پشت دروغ دولت کی به فکر مردم بود فقط با کمال پرویی میگن جمعیت کم شده اخه پرو وقتی این وضعیت گرونی رو دارین هروز هروز بدتر می کنید کی جرات داره بچه دار بشه
والا من مددجوی کمیته هستم حقوق وریختن اماعیدی نه
چرا عیدی کمیته امدادپرداخت نشد ضعیفتراز قشر امدادپیدانکردید واقعا متاسفم
ماشاءالله عیدی اقلیت های دینی سروقته؟شیعیان علی دررنجن
اتفاقا باید ه فکر عیدی کمیته امداد باشید دلشون به همین آب باریکه خوشه تو این تورم و گرونی
امیدوارم وضع این دولت مثل زندگی ما خراب بشه خراب که هست بدتر بشه آخه چه دولتی که به فکر مردم نباشه حالا عیدی ندین بزارین بردارین برا دزدا من تحت کمیته م با داشتن دوتا بچه یتیم تازه يکيش معلول به خدا از این نهاد یا دولت چيزي ندیم
فقط میخوام بگم که واگذارتون به خدا
سلام چرا عیدی گزینه امداد امام را واریز نکردین و تو همه جا جار می‌زنید که عیدی و حقوق کمیته باهم واریز شده درو غ نگین به مردم این مردم خیلی خوبم به علی پس مسول لان عزیز کمی هم به فکر این قشر پایین دست باشید ممنون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار