بازدید 8519

گرفتار شدن ۱۰۰۰ نفر در برف و کولاک لرستان

در پی بارش برف و وقوع کولاک در برخی از محور‌های استان ۱۰۰۰ نفر در جاده‌ها گرفتار شدند که توسط تیم‌های جمعیت هلال احمر اسکان یافتند.
کد خبر: ۹۵۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷ 12 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از  تسنیم، با ورود سامانه بارشی به استان لرستان و کاهش دمای هوا اکثر نقاط استان لرستان سفید پوش شد و برف زمستانی بسیاری از مسیر‌های روستایی استان را بار دیگر بست.

طی روز‌ها اخیر با شدت گرفتن بارش‌ها، لغزندگی و کولاک در برخی از محور‌ها به ویژه در مناطق سردسیر استان برخی از رانندگان و مسافران در جاده گرفتار شدند که توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله هلال احمر امدادرسانی شده و اسکان یافتند.

صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در این رابطه اظهارداشت: از عصر روز ۲۲ بهمن تاکنون هلال احمر به بیش از ۱۰۰۰ حادثه دیده که گرفتار برف و کولاک شده بودند امدادرسانی کرده است.

وی با اشاره به اینکه ۸۲ نفر از نیرو‌های امدادی و عملیاتی طی دو گذشته به بیش از ۱۰۰۰ حادثه دیده در پنج منطقه استان امدادرسانی کردند افزود: معمولان، گاماسیاب، گشور، شول‌آباد و کیلومتر ۵۰ خرم‌زال از جمله مناطقی بود که بیشتر درگیر برف و کولاک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان عنوان کرد: در مدت مذکور ۱۸۵ نفر توسط جمعیت هلال احمر اسکان پیدا کردند و بیش از ۲۶۶ خودرو نیز توسط عوامل امداد و نجات رهاسازی شدند.

وی بیان کرد: مواد غذایی که بین افراد حادثه دیده توزیع شد شامل تعداد ۱۳۷ بسته غذایی ۷۲ ساعته به همراه ۲۳۰ بسته بیسکویت و مواد غذایی از قبیل: خرما، کشمش آب‌معدنی، کنسرو، نان و قند بود.

رضایی با اشاره به آماده باش تیم‌های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر لرستان گفت: هموطنان در صورت نیاز به امداد رسانی می‌توانند با شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر