بازدید 5848

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۵ هزار نقطه کشور

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در ۵ هزار و ۲۰۰ نقطه کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار می‌شود که ۴ هزار و ۲۰۰ روستا از جمله آنهاست.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵ 11 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، نصرت الله لطفی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود: ۲۰ هزار غرفه فرهنگی، هنری، رفاهی و مشاوره‌ای همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور برپا می‌شود که از این تعداد هزار و ۵۰۰ غرفه مربوط به شهر تهران است.

وی با بیان اینکه در بیانیه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن طرح معامله قرن محکوم می‌شود گفت: هر نظامی را می‌توان شکست داد به جز نظامی که متکی به مردم است و جمهوری اسلامی ایران این ویژگی را دارد.

فرزاد جهان بین عضو هیأت علمی دانشگاه شاهد نیز در این برنامه گفت: رویارویی جمهوری اسلامی ایران با امریکا در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و حضور مردم در راهپیمایی فردا تعیین کننده است.

وی افزود: اگر نظامی بتواند چنین جمعیتی را که هر ساله در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند ساماندهی کند نظام بسیار قدرتمندی است.

جهان بین راهپیمایی ۲۲ بهمن را فراتر از توان نظام دانست و گفت: حضور مردم در صحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی نظام اسلامی را توانمند می‌کند.

وی افزود: اگر حضور ده‌ها میلیونی مردم در تشییع پیکر پاک شهید سپهبد سلیمانی نبود ایران نمی‌توانست پایگاه امریکایی عین الاسد را بکوبد.

جهان بین گفت: جبهه رسانه‌ای گسترده‌ای را دشمنان انقلاب اسلامی بر ضد ایران باز کرده اند که خط مقدم نظام اسلامی برای مقابله با این مسئله، رسانه ملی است.

وی افزود: به رغم ضعف‌های صدا و سیما، اما از این رسانه به دلیل تلاش‌هایی که برای مقابله با این شرایط پیچیده و جبهه رسانه‌ای دشمن انجام می‌دهد قدردانی می‌کنم.

جهان بین گفت: ملت ایران می‌داند اگر نظام اسلامی خدشه دار شود همه آرمان‌های آن‌ها خدشه دار می‌شود بنابراین بین اصل نظام و نواقصی که وجود دارد تفکیک قائل می‌شوند.
وی افزود: ملت ایران حل مشکلات را در چارچوب نظام اسلامی می‌خواهند.

جهان بین گفت: ما خواستار صلح هستیم، اما وجود امریکا و رژیم صهیونیستی اجازه صلح را نمی‌دهد.
وی افزود: زمانی که ده‌ها میلیون نفر از مردم ایران در صحنه حضور می‌یابند دشمنان پشتوانه مردمی نظام اسلامی را می‌فهمند و نمی‌توانند کاری انجام دهند.

جهان بین گفت: اگر نظام اسلامی پشتوانه مردمی نداشت تاکنون آن را از بین برده بودند، اما می‌دانند با ملت ایران نمی‌توانند روبرو شوند.

اسماعیل نوده فراهانی جامعه شناس و پژوهشگر اجتماعی در این برنامه گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران دین خود را در عرصه‌های گوناگون ادا کرده و مسئولیت‌های خود را به پیش برده است.
وی افزود: ایده راهپیمایی ۲۲ بهمن نظم و صلح و این اساس تفکر جبهه مقاومت است.

نوده فراهانی گفت: انقلاب اسلامی با نفی تحجر و غربگرایی پا به عرصه گذاشت و زمانی که مردم در نظام اسلامی به صحنه می‌آیند دشمنان ایران پس می‌روند.

محمدمهدی اسماعیلی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران نیز در ارتباط تلفنی با این برنامه گفت: ۲۲ بهمن در ۴۱ سال گذشته نقطه وحدت آفرین در کشور است.
وی افزود: راهپیمایی فردا پیش زمینه حضور پرشکوه مردم در انتخابات پیش رو است.

اسماعیلی گفت: امریکا فکر کرده بود با ترور سردار سلیمانی می‌تواند در نظام جمهوری اسلامی ایران اخلال ایجاد کند و از این طریق به نظام اسلامی ضربه بزند، اما حضور ده‌ها میلیونی ملت ایران در مراسم تشییع شهید سردار سلیمانی تهدید‌ها را از بین برد و همیشه در ۴۱ سال گذشته حضور مردم محاسبات دشمن را به هم ریخته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل