بازدید 8098

خاطرات وزیر آموزش و پرورش از فعالیت‌های انقلابی‌اش

وزیرآموزش‌وپرورش انقلاب اسلامی را دارای فراز و نشیب‌های مختلف دانست و گفت: مشکلات نباید ما را از عظمت و بزرگی و دستاوردهای انقلاب غافل کند.
کد خبر: ۹۵۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ 10 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ظهر امروز محسن حاجی میرزایی در دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با تبریک چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: روزهای اول انقلاب از یک‌سو روزهای خوب پیروزی‌بخش بود و از سوی دیگر روزهای دلهره‌آور و پراضطراب بود.

وی بابیان خاطره‌ای از آشنایی‌اش با حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: در دی‌ماه سال ۱۳۵۶درپی توهین یکی از نویسندگان به حضرت امام، مردم قم به خیابان‌ها آمدند و در حمایت از ایشان شعار دادند و در نهایت قیام ۱۹ دی مردم قم اتفاق افتاد.

وزیرآموزش‌وپرورش با اشاره به فعالیت‌های انقلابی جوانان درآن زمان، گفت: در آن روزها عکس شهدا را جمع‌آوری می‌کردیم و به‌صورت اسلاید درمی‌آوردیم سپس در روستاهای مختلف آن را برای مردم نمایش می‌دادیم.

حاجی میرزایی بابیان خاطره‌ای از فعالیت‌های انقلابی خاطرنشان کرد: هوشیاری مردم در موارد مختلف و نوع برخورد آنان با مسائل بسیار سنجیده و در پیروزی انقلاب مؤثر بود.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۵۷ و در روزهای منتهی به پیروزی انقلاب، شورونشاطی وصف‌ناپذیر در بین مردم وجود داشت.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وزیرآموزش‌وپرورش با ابراز امیدواری به این‌که روزبه‌روز بر اقتدار انقلاب افزوده شود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مایکی از بزرگ‌ترین انقلاب‌ها است.

وی تأکید کرد: هر انقلابی فراز و نشیب‌هایی دارد نباید مشکلات ما را از عظمت انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن غافل کند.

حاجی میرزایی اظهار کرد: برای به ثمر نشستن این انقلاب شهدای بسیاری خون خود را پای این انقلاب ریختند و همه مردم در پیروزی این انقلاب سهیم بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس