بازدید 50056
فوتو نیوز؛

واکنش پلیس به ادعای دو بازیکن استقلال در خصوص ضرب و شتم توسط پلیس / واکنش آیت‌الله جوادی آملی به کتاب‌سوزی پزشکی

مرکز اطلاع رسانی پلیس: «در پی اظهارات دو تن از بازیکنان تیم فوتبال استقلال و طرح یکسری ادعاها، این موارد در دست بررسی است و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.» عارف غلامی، بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال ـ که در دیدار امروز در زمین حضور نداشت ـ پس از پایان بازی در پست اینستاگرامی مدعی شد، او و سیاوش یزدانی از سوی شماری از ماموران مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند؛ موضوعی که پلیس وعده پیگیری آن را داده است.
کد خبر: ۹۵۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ 06 February 2020
حجت الاسلام والمسلمین عباسی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه امشب در مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلا که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار داشت: حاضرم سوگند بخورم سطح زندگی بیش از ۷۰ درصد مردم اروپا پایین تر از مردم ایران است.
حجت الاسلام والمسلمین عباسی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه امشب در مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلا که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار داشت: حاضرم سوگند بخورم سطح زندگی بیش از ۷۰ درصد مردم اروپا پایین تر از مردم ایران است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس:  «در پی اظهارات دو تن از بازیکنان تیم فوتبال استقلال و طرح یکسری ادعاها، این موارد در دست بررسی است و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.» عارف غلامی بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال که در دیدار امروز در زمین حضور نداشت پس از پایان بازی در پست اینستاگرامی مدعی شد که او و سیاوش یزدانی از سوی شماری از ماموران مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند،  موضوعی که پلیس وعده پیگیری آن را داده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس: «در پی اظهارات دو تن از بازیکنان تیم فوتبال استقلال و طرح یکسری ادعاها، این موارد در دست بررسی است و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.» عارف غلامی بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال که در دیدار امروز در زمین حضور نداشت پس از پایان بازی در پست اینستاگرامی مدعی شد که او و سیاوش یزدانی از سوی شماری از ماموران مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، موضوعی که پلیس وعده پیگیری آن را داده است.
آیت الله جوادی آملی: اگر کسی به فنّ شريف پزشکی اهانت کرد يا کتاب دانشوران فنّ شريف پزشکی را حرمت ننهاد و سنگی برداشت به اين کتاب و کتابت زد، نه ارجی پيدا کرد نه بر ارزش سنگ افزود نه از ارزش آن کتاب کم کرد.
آیت الله جوادی آملی: اگر کسی به فنّ شريف پزشکی اهانت کرد يا کتاب دانشوران فنّ شريف پزشکی را حرمت ننهاد و سنگی برداشت به اين کتاب و کتابت زد، نه ارجی پيدا کرد نه بر ارزش سنگ افزود نه از ارزش آن کتاب کم کرد.
وزیرخارجه در گفت‌وگو با المیادین: آمریکا با اقداماتی که در خصوص معامله قرن انجام داد، نشان داد نمی‌تواند در هیچ حل و فصل مشکلی، میانجی باشد. ایران سه اقدام تروریستی آمریکا از جمله ترور نظامی (سردار سلیمانی) و اقدامات تروریسم اقتصادی و تروریسم فرهنگی آمریکا را در مراجع قضایی بین‌المللی دنبال خواهد کرد.
وزیرخارجه در گفت‌وگو با المیادین: آمریکا با اقداماتی که در خصوص معامله قرن انجام داد، نشان داد نمی‌تواند در هیچ حل و فصل مشکلی، میانجی باشد. ایران سه اقدام تروریستی آمریکا از جمله ترور نظامی (سردار سلیمانی) و اقدامات تروریسم اقتصادی و تروریسم فرهنگی آمریکا را در مراجع قضایی بین‌المللی دنبال خواهد کرد.
رئیس قوه قضائیه: کشور ما به گستردگی کشورمان مورد تهدید قرار گرفته ایم اما نظام جمهوری اسلامی ایران توانست حق خواهی و عدالت خواهی را در منطقه ترویج دهد.
رئیس قوه قضائیه: کشور ما به گستردگی کشورمان مورد تهدید قرار گرفته ایم اما نظام جمهوری اسلامی ایران توانست حق خواهی و عدالت خواهی را در منطقه ترویج دهد.
با اعلام فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد
با اعلام فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد
رییس دفتر رییس جمهور: موضوع بسیار مهم برای ما در مورد تمامی محصولاتی است که با زندگی ضروری مردم همراه است و در نهایت اولویت اول ما سفره مردم خواهد بود
رییس دفتر رییس جمهور: موضوع بسیار مهم برای ما در مورد تمامی محصولاتی است که با زندگی ضروری مردم همراه است و در نهایت اولویت اول ما سفره مردم خواهد بود
وزیر خارجه هند با اعلام خبر آزادی چند ملوان تبعه این کشور که در ایران بازداشت شده بودند، از مقام‌های ایرانی بابت کمک به آزادی این افراد تشکر کرد. «جیشنکار» در این مورد در توییتر نوشت: «۶ خدمه کشتی
وزیر خارجه هند با اعلام خبر آزادی چند ملوان تبعه این کشور که در ایران بازداشت شده بودند، از مقام‌های ایرانی بابت کمک به آزادی این افراد تشکر کرد. «جیشنکار» در این مورد در توییتر نوشت: «۶ خدمه کشتی "عبدالرزاق" که به مدت یازده ماه در ایران بازداشت بودند، آزاد شده‌اند. از مسئولان ایرانی برای کمک، متشکرم. قدردان تلاش‌های سفارتمان در تهران و کنسولگری‌مان در بندرعباس نیز هستم.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۹
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۶۰
جوک سال
نیازی به قسم خوردن نیست مرزارو باز کنید مردم خودشون برن ببینن کی راست میگه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
ما اگه مرزها رو باز کنیم، 70 درصد اروپایی ها حمله میکنند به ایران برای مهاجرت
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
مگه مرز بسته است!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
مرزا بازه دوست عزیز
رات میدن برو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
یعنی مرز اروپا بازه/ اگه باز بود که این همه ایرانی جلو سفارتخانه های اروپایی صف نمی کشیدند
مرصاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
!!...توهم زدی ؟! مرز بازه بسم ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
از تعداد روزافزون جویندگان اشغالها درایران میشه به درست بودن این ادعاپی برد
ناشناس
| Germany |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
مگه ایشون چند سال در اروپا زندگی کردند که اینجوری نظر میدهند؟ متاسفانه حرف مفت، مالیات نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
ایشون درست گفته. وضع اروپاییها رو با خودش و دور و بریهاش مقایسه کرده. اینها فرسنگها با جامعه فاصله دارند. میشه قسم خورد که ایشون نا حالا پراید سوار نشده. میشه قسم خورد که ایشون تا حالا تو صف نون وای نایستاده. میشه قسم خورد ایشون برای استخدام بچه۶اش و کار پیدا گردن براشون با مشکل مواجه نیست. میشه قسم خورد ایشون برای وام گرفتن هیچ مشکلی نداشته. رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون.... دنیا عجب رسمی داری. هر کی سوار میشه اینطوری میشه. فقط اهل بیت و معصومین بودند که دنیا نتونست گولشون بزنه. علی علیه السلام بود که فرمود حکومت از کفشی پاره ارزشش برایم کمتر است. و نمونه اش هم پیدا نخواهد شد در تاریخ.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
راست می گه چون امثال این آقا تفاوت جمعبت و جامعه را هم نمی داند
دیده بان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
اگه راست میگن به جای قسم خوردن، با دلیل و مدرک و مستندسازی بی غل و غش، این ادعا رو برای مردم ایران اثبات کنند تا فشار روانی بزرگی رو از روی دوش مردم بردارن.
اگه راست میگن، بسم الله، کار سختی هم نیست(بی شوخی)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
بخش یزرگی از مردم ایران بخصوص طلبه ها به نون شبشان محتاجند حالا این آقای بزرگوار بجای پرداختن به مشکل مردم و یررسی علت این مشکل ااروپا را مثال می زند.
منظور حاج این است که هفتاد در صد مردم سویس به نان شبشان محتاجند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
مرزهای دو طرف بسته است چرا اطلاع ندارید. لابد فکر کردید کشورها بدون در و پیکرند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
ایشون راست میگن کیفیت زندگی در اروپا یه کیفیت زندگی ایشون و همقطزارشون نمیرسه قسمشون درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
کاملا مشخص است که الان اگر مرزهای ایران به روی اروپا و مرزهای اروپا به سوی ایران باز شود چقدر اروپایی ها به ایران هجوم خواهند اورد. جوک سال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
شما یا نمی دونی اروپا کجاست...
یا نمی دونی 70 درصد چقدره...
یا نمی دونی مردم ایران چه کسانی هستند...
یا...
خلاصه توی گوهرافشانی شما؛ یکجای کار حسابی خرابه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
ایشان یا اطلاعاتشان در موردم اروپا کامل نیست
و یا از اوضاع فلاکت بار اکثریت مردم کشور بی اطلاع هستند!؟
متاسفانه، عدم اطلاع اکثر مسولان و علما از وضعیت اسفبار مردم باعث گردیده
تا اقدام موثر و کافی برای حل مشکلات متعدد مردم بعمل نیاید
علی
| Germany |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
من نمدانم،،این استادان جامعه شناس این ارقام رو از کدام بالشت زیر سرشان بیرون میاورند؟؟ما که در آلمان ۳۶ سال چنین چیزی ندیدیم. معلوم هست که فقیر در اروپا هم هست ولی نه اینکه نتوانند براحتی گوشت و ماهی و میوه ،،،غیره بخرند.این یک دروغ سیزده بدر سال نو هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
من حاضرم قسم بخورم . امااز چند درصد مردم ایران ؟
زندگی در خیال که میگن ینی همین ، حاج آقا بهتر نیست قسمی که میدونید درست نیست رو نخورید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
شماها واقعا بیچاره هستید چون عاشق کور و کر غربیها هستید و چیزی را نمیبینید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
قیاس به نفس خود و ارگان خود فرموده اند شما دلگیر نشوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
شرمنده اشتباه منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
ایشان با این ادعا و قسم نابجا و اشتباه
خود را به اکثریت مردم کشور مدیون کردند
و باید کفاره بپردازند
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
همه دهنشونو ببندن جناب ناشناس 17:12 چشماشون بازه و به خوبی مثل این جناب معمم خوب می بینن
یکی دیگه هم بود می گفت من چهار تا زن دارم و با نوشتن کتاب خرجشون را در میارم. بعد معلوم شد بنام یک موسسه بودجه میگیره. و حالیش نیست سطح درآمد یک نویسنده چقدره.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
غر نزن خودمون انتخاب کردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
متاسفانه خساراتی که روحانیون با این ادعا های کاملا اشتباه به اعتماد مردم میزنند
خسارت مضاعف ببار اورده
و موجبات دور شدن هر چه بیشتر جوانان و مردم از این حضرات را بدنبال داشته است
منم حاضرم قسم بخورم سطح زندگی احتمالا 90 درصد مردم اروپا از سطح زندگی شما پایین تر است ! یک نکته مهمی داره ، زندگی شما نه مردم ایران که به نون شبشون محتاج شدن ! حقوق یک و نیم میلیونی کرایه 1.5 میلیونی و مابقی زندگی خدا داند و مولای موجود (هرچند تو تهران کرایه 1.5 میلیونی که شوخی بیش نیست)
البته تا چه کسانی را مردم ایران حساب کنند.شاید منظورش کسانی هستند که بزرگترین رقم بودجه کشور در هر سال را می گیرند ،بدون حسابدهی و حسابرسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
منظور ایشان همان جامع المصفی خودشان است نه مردم کوچه و خیابان
حاضرم قسم بخورم 100 درصد سطح زندگی مسولان ایران از مسولان کشورهای اروپایی خیلی خیلی بالاتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
من حاضرم قسم بخورم
که میزان فساد و ناکارآمدی در بین مسولان ما در آسیا و اروپا بی نظیر است
این حرف رو چرا هیچکس حس نمیکنه ؟ این حرفها فقط نشانکر فاصله کهکشانی مسئولین با مردم کوچه و بازاره. بقول قدیمی ها سواره هیچوقت از پیاده خبر نداره . با حرف میخوان که فقط احساس شادی و در رفاه بودن و زندگی خوب رو داشته باشیم .
من خودم المان بودم و كاملا تاييد مي كنم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
منم در فنلاند بزرگ شدم، الان اومدم ایران از بس که در فنلاند بیکاری هست، دزدی هست، اختلاس هست، دروغ هست، آموزش نداشتیم، مردم معتاد زیاد هست، خلاصه مجبورم شدم فرار کنم
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
من دهها سال است که در آلمان دارم پول جمع میکنم که روزی یک پراید بخرم. اما در تمام خاک آلمان حتی یک پراید گیرم نمیاد. دیدید حاج آقا راست میگه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
وضع انگلیس بمراتب از المان خرابتر است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
کمتر دروغ بگو فرومایه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
منم سویس بودم فرار کردم اومدم بورکینافاسو اینجا خیلی بهتره راس میگن حاجاقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
منم آمریکا بودم هوس نون سنگک کردم دویدم اومدم ایران.
علی
| Germany |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
شما چند روز آلمان بودی آقای ناشناس؟؟ ما که ۳۶ سال آلمان هستیم نمیتوانیم حرف شما را قبول کنیم،،،معلوم هست که همه دنیا،مردمی فقیر دارد اما در آلمان فقیرترین انسان در هر ماه 1170 یورو میگیرد البته در این دریافتی کرایه خانه و بیمه درمانی او حساب شده. کرایه خانه برای یک نفر هم از ۴۰۰ یورو بیشتر نیست و مواد خوراکی هم خریدش حتی کمتر از ایران است. البته اشخاصی هستند که با ۱۰۰ یوره در ماه پول مواد خوراکی خودش رو میدهد و مابقی رو تا سنت آخر مشروب میخرد ،،ولی این افراد زیر یک درصد جامعه شهری هستند. تمام،،،امیدوارم دفعه بد اسلامی باشید و دروغ نگویید،،دروغگو کی؟؟؟ دشمن خداست،،حاج آقا عباسی بهتر میدانند، از ایشان سوال کنید
حتماً ایشان اروپای که صدا سیما چهل سال نشون میده که دارن گدایی میکنن و بدبختن را میگه
فکر کنم ایشون منظورش از 70 درصد خودشو و اطافایان
به عنوان کسی که اروپا هم رفتم و زندگی کردم و برگشتم چند نکته در این مورد به ذهنم رسید. اول اینکه شما اگه آدم منصفی بودید که قسم نمیخوردید؟ یه چیزایی از این و اون شنیدید و قضاوت کرده اید . دوم اینکه این صحبت ها و مقایسه های کلی مال زمانی بود که شبکه های اطلاعاتی و اجتماعی نبود و هرچیزی میگفتید را محکوم به باور بودیم. ثالثا ایشون چند درصد از مردم ایران را با هفتاد درصد از اروپایی ها مقایسه فرموده اند؟! طبق آمارهای رسمی خود شما در حدود 60 درصد مردم ایران زیر خط فقر هستند که طبیعتا با مقایسه درصد فقرا در اروپا و درصد مردم فقیر ایران، آمار ایشون اشتباه از آب در می آید.
بیخیال بابا...سخن زیاد است و گوش شنوا کم...
چجوری به این نتیجه رسیدی؟ با تورم 50 درصدی؟ البته تو اروپا هم نمیشه خیلی راحت زندگی کرد اما ارامش هست
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
با سلام من در اروپا زندگی می کنم و با حداقل حقوق میشه خیلی خوب زندگی کرد بدون هیچ نگرانی
کارمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
بابا ما تو ایران چنتا ایران داریم چرا متوجه نیستید
ایران حاج اقا با ایران من کارمند فرقش امریکا و جیبوتی هست
قسم نخورید، بگذارید که دین و ایمان مردم حفظ بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
چیزی از دین و ایمان نمونده دوست من. من هم حاضرم قسم بخورم دین و باور ۷۰ درصد مردم اروپا در حال حاضر قوی تر از دین و ایمان ماست‌. به دلایل واضح
کدام کشور یا کشورهای اروپایی هستند آنها، لطفا نام ببرید.
پاسخ ها
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
کشورهای اروپایی بورکینافاسو - چاد - گینه بیسائو - نیجر و مابقی شان
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
بهشون گفتن زیمبابوه و ونزولا وگینه بیسایو چچن اینگوش اروپان
خجالتم خوب چیزیه, از خدا بترسید لازم نیست برای کم کاریهایتان از قسم خوردن کمک بگیرید.
الان 70 درصد اروپایی ها به ایران مهاجرت میکنند! اگر بدونند که ما در ایران چقدررررررر خوشبخت هستیم!!
حاج آقا منم میتونم قسم بخورم امثال شماها هم از خیلی مردم ایران زندگی مرفه ترید دارید.
لازم نیست شما به خودت فشار بیاری مردم خودشون اواعشون را درک میکنند
حاج آقا ! مردم به شماها اطمینان و اعتماد کامل دارن ، نیازی به سوگند خوردن نیست 1
منظورش یعنی سطحی هست که انسان زنده می مونه
اروپاييها به عنوان پناهنده هم قبولمان نمي کنند هر کسي مياد حرفهايي ميزنه و خيالبافيهايي مي کنه مردم همه چيز را ميدانند جزء انهاييکه با فريب منافعي دارند و جيبشان را با ريا پر مي کنند.
در هیچ جای دنیا شما شاهد نیستید که طی یک بازه زمانی کوتاه ارزش پول ملی به یک سوم برسه، معلم بازنشسته که حقوقش 2 میلیون تومانه، چطور از پس مخارجش بر بیاد؟ 2 میلیون تومان با نرخ دلار 10 تومان (13 هم حساب نکردم) میشه 200 دلار ماهیانه، سالیانه میشه 2400 دلار، یک معلم در آلمان، یا نروژ یا سوئیس یا حتی ایتالیا چقدر حقوق میگیره؟ درسته مخارج اونجا بالاتره، اما قدرت خرید اروپایی ها چندین و چند برابر ایرانه. وگرنه مطمئن باشید، سیل مهاجرت بجای اینکه به اروپا باشه، برعکس میشد و اروپایی ها به ایران و ونزوئلا هجرت میکردن.
شیطنت تابناک
خجالت بکشید مردم را به جون هم نندازید
حالا هر کس هر جایی چیزی گفت شما باید منتشر کنید
عقل هم خوب چیزیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
تابناک وظیفه اش انعکاس افکار و اظهار نظرات افرادیه که از بیت المال حقوق می گیرند
شما فکر نمی کنی گوینده باید عاقل باشه ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
یک رسانه میاد بی طرف مسائل رو بازتاب میده کار بدی می کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
ای کاش این حرف رو برای بقیه هم بزنی.
نمیشه چون تو خوشت نیامد واقعیت رو کتمان کرد
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
اتفاقا کار خوبی کردی تابناک چون مردم متوجه میشوند چه گوهر و جواهرانی بر ملت حکومت میکنند.‌‌آره
حمید
| Germany |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
فکر کنم شما باید خجالت بکشید که ۱.خرجت را کس دیگری میدهد و ۲. اینکه تابناک نباید از شما اجازه بگیرد که چه چیزی رو در سایتش منشر کند و نه هر چیزی که شما خوشتان باشد..شما دید به فقر و گرسنگی ندارید،،حالتان زیباست!!! بله، حال خوبی دارید
حاج آقا کاملاً درست می گویند و حتی شکسته نفسی می فرمایند. در واقع سطح زندگی مادی 99 درصد از اروپایی ها زیر سطح زندگی ایشان و خودی های دیگر است که سر سفره انقلاب از فرش به عرش رسیده اند می باشد.
ظاهرا دروغ گویی هم نهادینه شده در بین مسئولین
راست میگی بخدا منظور از مردم همون خودتونید دیگه..
با توجه به زندگی طولانی مدت در خارج از ایران، ایشان تاحدودی درست می گویند و تقریبا می توان اظهار نظر ایشان را تایید نمود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
من هم مدت ها کشورهای خارجه بودم و کاملا برعکس حرف ایشان است (با توجه به فلاکت اقتصادی چندین سال گذشته البته)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
از رنگ پرچمت معلومه که آفریقا بودی و با اونجا مقایسه میکنی. ;-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
چطوری اونوقت،
منظورت اینه که اونا هم یک شبه قدرت خریدشون یک
سوم میشه
یا اینکه ما پشت مرزهامون کلی پناهنده اروپایی نگه داشتیم. که آرزوشون اینه که بیان ایران.
یا اینکه اختلاص گر های بمراتب بیشتر از ایران دارن.
احتمالا این گوشی و تکنولوژی هم از کشور ما اومده.
یا شایدم منظورت اینه که بیکاری ما خیلی کمتر از اوناست.
ما از بی عرضگی مسولامون فقط، یارانه سوخت بهتر از اروپایی ها دریافت میکنیم.
ای که نشد دلیل مقایسه.
مردم چشم و عقل دارن،
هیچ کس کتمان نمی‌کند که زندگی در اروپا و آمریکا سخت است و بابت هر کاری باید هزینه و مالیات بدی،. ولی سطح رفاه و ثباتشون با ما قابل مقایسه نیست
اونجا گدا پرور نیستند، ولی گدا ساز هم نیستند.
تو اینجا است که دلال ها و ثروتمندان از مالیات فرار می‌کنند و کارگر و کارمند و... که حقوقی نمیگیرن، باید مالیات بدن.
اینجاست که ناچاری برای پراید 65 میلیون بدی، البته اگر گیرت بیاد
اینجاست که جوان هاش نه بخاطر آزادی و... بلکه بخاطر مسائل مادی، سن ازدواجشون بیشتر و بیشتر میشه.
ادقت کردی که مسولای ما حتی حاضر به بازنشستگی نمیشن ولی جوانانی تحصیلکرده و نخبه ما از ایران میرن، اگر رفاهی بیشتر بود با این صف مهاجرت و. پناهندگی روبرو نمی‌شدیم.
اگر رفاه بیشتر بود نخبه ها از این کشور نمی‌رفتند.
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
مردم رو چی فرض کردی شما با vpn میای هی کامنت فیک میزاری
به نظرم تابناک باید در سیستم کامنت گذاریش یه تجدید نظری بکنه تا امسال تو که اسپم میزنن نتونن بیای هی با ای پی های مختلف ملت رو مسخره کنن! فکر کردی زرنگی؟ تو اخرش سوریه و عراقو دیدی اونم اگر رفته باشی چرند چرا میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
حتما تو بلوچستان پاکستان زندگی میکردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
سومالی
و بورکینا فاسو
و کومور
و برمه
و سودان جنوبی
هم کشورهای خارجی محسوب می گردند !؟
شما دقیقا کجا بودین ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
اگه راست میگی قسم بخور
به نظرم منظورشون این بود که وضع مسئولین کشور بهتر از وضع مسئولین اروپا هستش.
جامعه المصطفی العالمیه» که مسئولیت تربیت طلاب خارجی و تبلیغ مذهبی در خارج از ایران را بر عهده دارد، با رشد ۵۳ درصدی بودجه مواجه خواهد شد و بودجه‌ای بالغ بر ۳۰۸ میلیارد تومان خواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
شخصا به میزان سهم خودم و خانواده ام
کاملا ناراضی و حرام میدانم
حتی اگر یک ریال باشد
راضی نیستم و ضمه به گردن تک تک مسولان است
حال خود دانید
ایشان درست میفرمایند , چون ایشان اطلاعی از وضع زندگی اکثر مردم ندارند و سطح رفاه عموم را همتراز خود می پندارند و زندگی خود را با اروپاییان مقایسه میکنند به این نتیجه رسیده اند.
نیازی به سوگند نیست. همه دنیا میدونن که زندگی شما و دوستان از زندگی 70 درصد مردم اروپا بهتره.
من خودم 30 سال نروژ زندگی می کردم و برگشتم ایران چون اونجا اعتیاد خیلی زیاد و مردم افسرده بودند و پلیس نروژ فقط سالی 800 تن مواد مخدر کشف میکرد و فساد اداری خیلی زیاد بود یادم میاید رییس یکی از بانکهای بزرگ نروژ 3 میلیارد پول مردم را برداشت و فرار کرد کانادا. توی نروژ تعداد زیادی از مردم پیر و جوان و زن و مرد در سطل آشغال دنبال روزی خود میگردند .... آب و هوای نروژ هم بسیار الوده است و مدارس اسلو پایتخت نروژ مدت زیادی در سال تعطیل به علت الودگی هوا تعطیل است
من الان ایتالیا زندگی می کنم شغل بدی ندارم ولی توی ایران از خیلی جهات راحت تر بودم. بروکراسی بیداد می کنه. باید دایم مواظب باشی یه اداره یا شرکتی پولی ازت نگیره بی جهت. در سرمای زمستان و گرمای تابستان باید فقط در یک اتاق زندگی کنی و ... . تازه هیچ وقت هم شهروند عادی اینجا محسوب نمی شی. متاسفانه ایرانی هایی که مهاجرت می کنند واقعیت های زندگی در اروپا را نمیان بگن.
پاسخ ها
Adin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
خوب برگرد به بهشت برین و دست آقازاده ای اطرافتم بگیر و بیا.مرزای ورودی رو نبستن بنده خدا
من و اینهمه خوشبختی محاله محاله.... بعد از خوندن این اظهارنظر الان یک ساعته دارم از ته دل میخندم و اینو میخونم و فکر کنم خوشحالی و خندم تا چندین روز ادامه پیدا کنه!!! خیییییییییییلی باحالین... D-:
البته حاج آقا سطح زندگی خودشون رو با اروپایی‌ها مقایسه کردند و به این نتیجه رسیدند
پس نتیجه میگیریم نور چشمیهایتان برای عسرت به دیار فرنگ مهاجرت میقرمایند
راست میگه حاجی تو اروپا مریض بشی اینقدر دارو و درمان بهت میدن که سالم شی پا شی کار کنی....
حق داره اینو بگه خوب کسانی که باهاشون معاشرت میکند وضعشون
جیبشون مستقیما به چاه نفت متصله
بله طبيعي از 80 درصد ژن خوب زندگي شون پايين تر راست ميگن حاج آقا نه از عموم مردم كه 80 ميليون هستن حاج آقا خودش چندين سال زندگي كردن بالاخره وقتي ميگن اروپا خوب نيست يعني نيست بحث نكنيد اروپا براي امثال حاجي خوبه
حاج آقا . ظاهرا بستگان درجه 1 و 2 شما تماما دارند در اروپا زندگی میکنند . و اینقدر وضعشان در ایران و اروپا خوب است که اروپایی ها را فقیر می بینند
واسه همینه که الان ما مقررات سفت وسختی برای ورود اروپایی ها داریم و به این راحتی بهشون ویزا نمیدیم و در تمام پایتخت های اروپایی پاشنه در سفارتخونه های ما را از جا درآوردن این فقرای اروپایی برای ویزا فک کردن الکیه
جناب عباسی عزیز به عنوان کسی که بخشی از زندگیم را در اروپا گذراندم به اطلاع برسانم که آنجا کمتر کسی که دقدقه مایحتاج اولیه زندگی را داشته باشد پیدا میکنید ولی از آن طرف هم کمتر کسی را پیدا خواهید کرد که بدون زحمت و تلاش به مال و مقام برسد
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
اولا املای دغدغه صحیح است ثانیا مال و منال باید بگویی نه مال و مقام
حجت الاسلام والمسلمین عباسی سوگند دروغ حکمش چیست؟
داره تقیه میکنه
راست میگه ایشون
بلحاظ زندگی یه خونه کوچک و یه خودرو و یه حقوق دارن اما استرس زندگیشون مثل ماها نیست و هرچند وقت یکبار قیمتها چندبرابر نمیشه.وگرنه ثروتمند نیستن اونها هم.اما مشکلات مارو ندارن
حاجی با کدام روش آماری و دادهای جمع آوری شده به این نتیجه رسیدین؟ یا همینجوری الکی قسم میخوری؟ بابا مستندات میخواد یاد بگیریم الکی حرف نزنیم
اگرحرف نزنید سوزش جگر مردم بیشتر نمیشه
اخه اگه حرف نزنین نمیشه؟خرف زدنشون مثل نمک پاشیدن رو زخم مردمه
منظورش زندگی خودش بوده نه ما مردم
من چند وقته که می بینم کرور کرور مهاجرین اروپایی به سمت ایران سرازیر شده اند بی علت نیست پس !
اگر ملاک زندگی شما باشد که صد البته سطح زندگی شما و هم سفرگان و هم فکرانتان از 90 درصد اروپایی ها بالاتر است. ولی سطح زندگی مردم ایران در حال حاضر جزو بدترین کشور های جهان است ضمن اینکه سایه جنگ و تحریم هم همواره بر دوش مردم است نه شما.
ایشون راست میگه. من و شما هم اگر رییس جامعه المصطفی بودیم مطمئنا فقر و فشار اقتصادی را درک نمی کردیم.
حاج آقا چقدر در بودجه عمومی سهم دارید؟
در هیچ کجای دنیا بودجه های میلیاردی از جیب ملت گرسنه به چنین نهادهایی که ایشون رییسشه تعلق نمی گیره.
من شنيدم ٩٠ درصد !!!
منظور از "مردم ايران" اون 80 ميليون نفره يا اون دو ميليون نفر؟منظور از "مردم ايران" اون اكثريت فقرايي است كه تا كمر توي زباله دان خم مي شوند تا شام شبشان را پيدا كنند يا اون زن گورخوابي كه براي يك ساندويچ ، در گور به سه مرد تن فروشي مي كند ؟ يامنظور از "مردم ايران" اون اقليتی است که روي بيت المال خيمه زدن و ميليارد براشون پول خورده و ميگن هر كي پول نداره بره بميره؟!!
من کاری به صحبت اون روحانی ندارم ، اما این همه از خود بیگانگی(الینه شدن ) در نظر کاربران ، جای تاسف داره ! ما تو خیلی زمینه ها ، از اروپایی ها سریم ، البته اگه دولت دست افراد صالح باشه و درست مدیریت بشه !
احتمالا بعد از این سخنرانی روشنگرانه یک چند میلیون دلاری بودجه فرهنگی دریافت می کنن برای احداث پایگاه های فرهنگی در ممالک بدبخت غربی تا در آنجا به تبلیغ خوشبختی ما ایرانی ها برای اروپایی های بدبخت بکنن!!!!
این دچار خود مردم پنداری شده، وضع خودش را وضع مردم تلقی کرده
آدم نمیدونه از شدت ناراحتی چی بگه
این افراد کوچکترین اطلاعی از وضعیت ما ندارن
در‌حالیکه دولت داره صراحتا میگه ۶۰ میلیون نفر واجد دریافت یارانه هستن .. یعنی خانه ندارن .. خودرو بالای ۵۰ میلیون ندارن .. شغل بالای ۳ ملیون ندارن .. بقیش پیشکش .. خیلی ها نان شب هم ندارن یا به زحمت تهیه میکنن
به چه امیدی در انتخابات شرکت کنم؟
لطفا این خبرها را منتشر نکنید واقعا نمک بر تمام زخم هایمان است
خب بیان ایران.....
این حرف چندتا نکته داره
اول اینکه شما از احوال مردم ایران خبر نداری
دوم اینکه از احوال اروپا خبر نداری
سوم اینکه قسم خوردن چقدر راحت انجام میدید
و در نهایت اینکه هرچقدر ادعااا کنید تو رفاه
همین پراید ابروی مسئولان رو تا قرن ها برده
۶۹.۹۹ درصد حاج آقا روندش کردن
مردم از خنده. رفاه مردم فرانسه در مقابل رفاه مردم ایران ؟ هفتاد در صد جمعیت اروپا؟؟؟؟ اینجا تورم بالای 10 درصد بشه زندانی میشن اونجا 300 درصد تورم زد پارسال
حاج آقا مزاح کرده اند
خسته شدم اینجا. جرات ندارم بگم ایرانیم. اگر بگم ایرانیم کلی از من سوال میکنند چطور میشود به ایران پناهنده شد. میگن اینجا دکتر و بیمارستان کلا مجانی است حداقل حقوق هم ساعتی 20 دلار است هر بچه ایی هم تا 18 سالگی 1000 دلار حقوق میگیره نرخ سود بانکی هم زیر 1 درصد است راحت میشه خونه دار شد ما احتیاج داریم سختی بکشیم دولت استرالیا مارو از حق قانونیمان محروم کرده
یه جوک اول همه گذاشتید بقیه تیترها رفته پشته خشت
حرف جناب حجت‌الاسلام را تأیید می‌کنم اضافه بر این اگر کل اروپا را فقط اروپا غربی فرض کنیم و بی خیال آلبانی و رومانی و غیره بشیم باز هم درسته، مشکل این است مشکلات و فشار زندگی واقعیتی در ذهن عموم ساخته است که باعث می شود حقیقت شوک وارد کند و خیلی تلخ باشد
من هم که در قارپوزآباد بودم حرفهای حاج آقا رو تایید می کنم
کشف قاره جدید اروپا بر شما مبارک باد!
احتیاج به قسم نیست !!!
مشخصه که سطح زندگی خود ایشان که الهی شکر ، چهره بسیار شادی هم دارند ،به مراتب بالاتر از همتایان مسیحیشون در اروپا و اصلا در کل عالمه
ایشون‌قصدبدی نداشتند . من تازه فهمیدم که اینها نمی خوان دروغ بگن بلکه معنی کلماتی که استفاده می کنند و حرفهایی رو‌که می زنند نمی دونن. به دل نگیرید.
حاج آقا راست میگه چون بازندگی خودشون مقایسه کرده
کتابی که دارو های سرطانزا را به عنوان درمان معرفی میکنه شریف نیست
ایشان احتمالا ما را از مردم ایران حساب،نمی کنند وفقط،اطرافیان خودشان را اهل ایران می دانند که در ان صورت فرمایش شان صحیح است. نمی دانم چرا بعضی آقایان اصرار دارند جایگاه روحانیون را بیش از این در چشم مردم تضعیف کنند
امسال چه بوچه برای جامعه المصطفی العالمیه در نظر گرفتن ؟؟؟؟؟

باید همین را هم بگه.
منظورشان نسبت به سطح دریاست.
حاج آقا ملت از فرط نداری نمی توانند امراض خود را درمان کنند برای ناراحتی دستگاه گوارش به دکتر رفتم برای یک آندوسکوپی وکلروسکوپی سه میلیون تومان می خواهند و هیچ بیمه ای را نیز قبول ندارنددرصورتیکه حقوق بازنشستگی من درماه دومیلیون وپانصد هزار تومان است بعد شما مارا با اروپا مقایسه میکنید ،ولی شماها در بهترین بیمارستانها وبهتر ین پزشکان درمان می شوید بدون پرداخت هزینه ،از جیب بیت المال ,حتی اعزام به خارج جهت مداوا .مردم بیچاره آند ولی آگاهند .
وقتی میگه اولویت اول ما سفره مردم است منظورش خالی کردنش هست یا پر کردنش؟
من هم اگه رئیس موسسه‌ای بودم که ۳۵۰ میلیارد تومان در سال بودجه داشت و به هیچ کس هم پاسخگو نبودم، فکر می‌کردم لابد وضع همه همین‌طور خوبه
مسئولین اروپایی به رانت کشور دسترسی ندارند. حتما از این نظر ایشان درست فرموده اند
نخست اینکه مطلبی را که میگم شامل حال اتباع و شهر وندان اروپایی میباشد نه متقاضیان پناهندگی یا مهاجرین غیر قانونی.
اولا اینکه در اروپا آزادیها ی کامل اجتماعی و سیاسی وجود دارد به هیچ وجهی آزادی محدود نیست تا زمانی که مخل زندگی و آزادیها منطقی دیگران نشوند
از لحاظ اقتصادی هم که اگر کسی کار. کند و مالیات پرداخت کند یعنی کار قانونی از رفاه کامل کاری و اقتصادی برخوردار میباشند ، حتی کسانی که توانایی کاری به هر دلیلی را نداشته باشند از حمایتهای مالی و دولتی برخوردار میباشند یعنی حق مسکن و حداقل زندگی مادی را که دولت مشخص کرده را برخوار میباشند
حداقل حقوق را برای کارگران بدون تخصصی را دولت مشخص کرده و به کسی اجحاف و ظلم نمیشود همه بیمه هستند تمامی مردم بیمه خدمات درمانی رایگان هستند .تحصیل در تمامی مقاطع رایگان میباشد .زنان از زمان بارداری بیمه کاری میشوند و کلیه خدمات پزشکی آنها و فرزندانشان کاملا رایگان میباشند از جمله دارو .یعنی دوران بارداری و فرزند داری به عنوان سابقه کاری حساب میشود ، در اینجا فرار مالیاتی و جود نداره و اینطور نیست که قشری تمام اموال و پول کشور رو به جیب بزنه و جواب گو هم نباشه بدون اینکه هیچ بازده ای اقتصادی برای کشور بیشترین بوجه را به خود اختصاص بده و طلبکار هم باشه مثل وضعی که در حال حاضر شاهد ان در کشور هستیم ، دزدی مالیاتی تا حد امکان وجود نداره و مردم شاهد سازندگی و خدمات دولتی و شهری میباشند ، و هزار نکته دیگر که از حوصله این بحث خارجه پس حاجی آقا خیلی کم لطفی میفرمایند و شاید هم ایشان رفاه و ثروت بیکران یک طبقه جامعه را ملاک قرار داده اند
"آیت الله جوادی آملی: اگر کسی به فنّ شريف پزشکی اهانت کرد يا کتاب دانشوران فنّ شريف پزشکی را حرمت ننهاد و سنگی برداشت به اين کتاب و کتابت زد، نه ارجی پيدا کرد نه بر ارزش سنگ افزود نه از ارزش آن کتاب کم کرد. "
سنگی بر داشت وبه کتاب وکتابت زد تفسیر جالبی نیست اولا"بنظر من در ادبیات غنی ما هیچ رابطه ای بین سنگ وکتاب وجود ندارد حتی متصور هم نیست تعجبم این است که چرا صراحتا" آتش زدن کتاب را که صریح و واضح و ملموس ومفهوم وبسیار مذموم هست و اتفاق افتاده بیان ننمودند وبصورت غیر مستقیم آنهم بنظر من اصلا" تعبیر جالبی نبود بیان شد
ایرانی که رو گنج نشسته و سرشار از ثروت هستش رو نباید با اروپا مقایسه کرد همین کشورهای اروپایی قبل از انقلاب برای گدایی از ایران صف می کشیدن که از ایران وام بگیرن.
۷۰ درصد مردم اروپا نسبت به تو و امثال تو که از بودجه کشور بر میدارین فقیر تر هستند آقای آیت الله
وقتي بودجه مملكت را حق خودشان ميدانند و براي چند نفر خيلي بيشتر از وزرات اموزش و پرورش از بودجه بر ميدارند بايد هم همچو حرفي بزنند تا بر داشت خودشان را از بودجه توجيح كنند....
جناب عباسی مبلغان مذهبی در هیچ جای دنیا بودجه 200 تا 300 میلیاردی ندارند درحالیکه مردم به نان شب محتاجند.قسمتان درست است هیچ جای دنیا چنین بودجه ای به شما نمیدادند و سطح زندگیتان مثل اینجا نبود. اندونزی با بیشترین مسلمانان جهان هم همچین بودجه ای ندارد .
آقای واعظی .. نفرمودید مردم کدام کشور
عمو جون اونجا که تو رو فرستادن بلوچستان خودمون بوده بهت گفتن اروپا هست
باید هم رییس جامعه المصطفی که در بودجه 98 بیش از 300 میلیار تومان با وجود کسری بودجه مملکت دریافت کرده کبکش خروس بخونه . آن هم پولی که من و شما از طریق مالیات و بنزین 3 هزارتومانی تامین می کنیم
واعظی راست می گوید اولویت ایشان خالی کردن سفره مردم از رونق است
کلک اروپاعم رفتی مگه
چرا روحانیون غیر شاغل از بودجه براشون حق بیمه رد میشه. اما ما باید ماهی ۵۶۰ بدیم؟
حضرت آیت الله. فن پزشکی نه، علم پزشکی.
اروپایی ها مثل چه باید کار کنند تا پول برق و گرما و چه و چه بدهند یک مثال می زنم من از روستا فرار کردم شهر چون فرهنگ روستا را نمی توانستم تحمل کنم بعد از چند سال زندگی برگشتم روستا چون مردمان روستا از لحاظ اقتصادی زندگی بهتری دارند البته من جزو قشر متوسط به پایین و پی روزی حلال هستم
اما نکته دیگر من بسیار به مقام حضرت ایت الله جوادی احترام و ارادت تام دارم اما با این نظر ایشان موافق نیستم و کتاب سوزی را تایید می کنم چون انها کتاب ابن سینا را سوزاندند و طب سنتی را هم نابود کردند
نمیدونم چرا اینایی كه تایید میكنند همشون انور آب هستند و تشریف نمیارن ایران در خدمت باشیم
یا مثل من فیلترشكن‌شون همیشه روشنه!!!!!
من حتی سطح رفاه خودمو با پدرم در ۴۰ سال پیش تو همین ایران مقایسه میکنم بازم به حرف شما نمیرسم... با مردم اروپا که اصلا قابل مقایسه نیستیم ما‌.ولی صداقتت در چهرت خیلی موج میزنه برادر
تعریف مردم ایران در نمازجمعه 3 هفته قبل مشخص شد
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم
و لا تطع کل حلاف مهین...قرآن عاشق
و از هر قسم خور پست پیروی نکن ( کسی که قسم میخورد حرفش را باور نکن چون آدم کوچک و پستی هست )
جناب عباسی نمخواهد قسم بخوری بودجه کلان برقراره باید بدانی اگرنمیدانی سؤال کن سالیانه چقدر از همه جا فقرا از جمله ایرانیان به اروپا میروند هیچ میدانی در جزایر دور افتاده استرالیا چقدر ایرانی خود کشی کرده اند شما اقایان افتخارتان در این است که به مرز اعتقاد ندارید درود به شرف اقای جوادی آملی که اهل علم هستند جناب رٔيسی مگر امام نفرمود میزان رآی ازاد ملت است مگر امام نفرمود مجلس در رآس امور است خداوکیلی این دوانجام میشود زمان امام اختیار شورای نگهبان همین بوده چرا طبق قانون اساسی کار پیش نمیرود چرا دفاع تمیکنید تصمیم سران قوا قانونی است
اگر من هم مثل حاج آقا رئس جامعته المصظفی و سالیانه بودجه چند صد میلیاد تومنی از بیت المال می گرفتم همین عقیده داشتم
درود خدا بر ایشان که راستش را گفت ایشان که حاضرند قسم بخورند معلوم است هفتاد درصد اروپایی ها را دیده اند خوب هزینه این همه سفر را حساب کنید خوب معلوم شد چرا بودجه این نهاد اینقدر بالا است . حاج آقا تو را خدا بودجه آموزش و پرورش و رفع محرومیت سیستان و ... بر ندارید ببرید سفر ما قسم نخورده قبول داریم وضع ما و همه ایرانیان از صد در صد اروپایی ها بهتره اصلا شما هم زورو هستید و همه ما گروهبان گارسیا . دمت گرم
حج اقا لپ هات گل انداختست ها!
با سلام
صحبت حاجی آقا مربوط به سال ۸۹ ۱۳ می باشد که در آمد سرانه ایران به حدود نصف اروپا رسیده بود و با توجه به یارانه های دولتی رفاه متوسط در ایران بیشتر بود و در آن سال واقعا درست بود اما در سال ۹۸ غیر قابل پذیرش است.
اکثر چنین آدمهایی که چنین حرف می زنند منظور از مردم یا ملت ایران و امثال این کلمات خودشان هستند.
احتمالا خودشان از70 درصد بهترند
دقت کردید اونهایی که حرفهای بی بی سی را تکرار میکنند با چه پرچم هایی هستند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل