بازدید 7915

لیست پایداری و ائتلاف اصولگرایان چهره مشترک دارد

دبیر کل جبهه پایداری گفت: فهرست شورای ائتلاف می‌تواند حداقل ۲۲ چهره مشترک با فهرست پایداری داشته باشد چرا که دو فهرست حداقل ۲۲ چهره انقلابی و مشترک دارد.
کد خبر: ۹۵۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۷ 06 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در دیدار جمعی از فعالان فضای مجازی و موسسات رسانه‌ای با بیان ویژگی‌های شرایط موجود ایران گفت: تشریح ابعاد محبوبیت اندیشه مقاومت تکریم جهانی شهید قاسم سلیمانی نشانه روشن غلبه نور امامت و گفتمان ولایت در دنیای ظلمت زده و حیرت زده امروز است.

وی در ادامه با تشریح فعالیت‌های جبهه پایداری در طول سال، گفت: یکی از موضوعات مهم شورای مرکزی جبهه در سال جاری موضوع انتخابات بوده است که طی ماه‌های گذشته جلسات متعددی بصورت صمیمانه و توام با مباحثات طلبگی با شورای ائتلاف و بخصوص آقای حداد عادل داشتیم و در این نشست‌های متناوب شاخص‌ها و مبانی و معیار‌های کاندیدا‌های اصلح و مطرح ما برای وحدت انقلابیون را با دوستان و احزاب گوناگون شورای ائتلاف در میان گذاشته ایم.

آقاتهرانی افزود: معیار‌هایی مطرح شدند که وجدان همه نیرو‌های کف خیابان و فعالان انقلاب آن‌ها را تصدیق می‌کند و بزرگان شورای ائتلاف هم آن را قبول داشته اند.

دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه خطوط قرمز پایداری در مورد تعیین فهرست به هیچ وجه منفعت‌های جناحی و حزبی و علقه‌های مرسوم تشکیلاتی نیست، تصریح کرد: در تعیین مصادیق تنها معیار‌های اصلی انقلابی و شاخص‌های مهم فکری و عملی مدنظر قرار گرفته است.

آقا تهرانی ادامه داد: پایداری هم دعوت‌کننده به اشتراک حداکثری فهرست هاست بنابراین پیش دستی نکرد و صبر کرد تا دوستان شورای ائتلاف فهرست ۹۰ نفره نامزد‌های مطلوب خودشان را اعلام کردند و پس از آن لیست ۶۰ نفره کاندیدای اصلح را جمع بندی و رسانه‌ای کرد.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروز فهرست شورای ائتلاف می‌تواند حداقل ۲۲ چهره مشترک با فهرست پایداری داشته باشد. چرا که دو فهرست حداقل ۲۲ چهره خوب انقلابی و مشترک دارد. یعنی بیش از دو سوم دو فهرست ائتلاف و پایداری مشترکند.

وی ادامه داد: البته ما معتقدیم اگر شاخص‌های اصولی معیار قرارگیرند و ملاک‌های فرعی و رودربایستی‌ها هم کنارگذاشته شوند می‌شود از ۲۲ نامزد مشترک به مشترکات بیشتر هم رسید و این پیروزی گفتمانی بزرگی برای مردم تهران رقم خواهد زد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل