بازدید 3450

بازداشت سارق حرفه ای موتورسیکلت

کد خبر: ۹۵۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲ 05 February 2020

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید از شناسایی و دستگیری یک سارق موتورسیکلت در گشت زنی‌های انتظامی خبر داد و گفت: متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیسی آگاهی قرار گرفت.

به گزارش مهر، سرهنگ چنگیز ایدون گفت: ساعت ۸ صبح روز دوشنبه چهاردهم بهمن ماه واحد گشت کلانتری در منطقه منیریه به یک جوان موتور سوار مشکوک و در استعلام شماره پلاک موتورسیکلت، مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد.

وی با بیان اینکه عملیات مهار و دستگیری موتور سوار در دستور کار تیم گشت انتظامی کلانتری قرار گرفت، افزود: مأموران دستور ایست و توقف موتورسیکلت را صادر ولی راکب موتورسیکلت بدون توجه به دستور پلیس به سرعت خود افزوده و سعی بر فرار داشت که مأموران سایه به سایه موتورسوار جوان وی را تعقیب کردند تا اینکه پسر جوان کنترل موتورسیکلت را از دست داده و با زمین برخورد می‌کند.

کلانتر محله ابوسعید ادامه داد: مأمور پلیس به محض افتادن راکب موتورسیکلت برای دستگیری وی اقدام ولی پسر جوان در ابتدا با سلاح سرد به سمت مأمور گشت کلانتری حمله‌ور و سپس به سمت خودروی پرایدی که مسافرش در حال پیاده شدن از خودرو بود، می‌رود و با تهدید سلاح سرد از راننده می‌خواهد که به مسیرش ادامه دهد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مأمور کلانتری موفق به خلع سلاح متهم شده و وی را دستگیر می‌کند، تصریح کرد: در بازرسی از کوله پشتی متهم تعدادی سوئیچ خودرو و موتورسیکلت کشف و متهم به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

کلانتر محله ابوسعید با بیان اینکه متهم به همراه موتورسیکلت سرقتی به کلانتری منتقل شد، عنوان کرد: در پایش های اطلاعاتی به دست آمد متهم سابقه دار بوده و پیش تر با همین عناوین مجرمانه ۵ مرتبه در زندان محبوس بوده است.

سرهنگ ایدون در پایان گفت: متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور مقام قضائی در اختیار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر