بازدید 11868
۷

«مخدوش‌کنندگان پلاک» این خبر را بخوانند!

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: رانندگانی که اعداد و ارقام پلاک خودروی خود را تغییر دهند، باید خلافی پلاک جدیدی را که با آن مرتکب تخلف شدند نیز پرداخت کنند.
کد خبر: ۹۵۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ 02 February 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی وکنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت به طرح ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش پرداخت و اظهار داشت: مأموران پلیس راهور تهران در مواجهه با خودروهایی که دارای پلاک مخدوش هستند، ضمن اعمال قانون، راننده را به دستگاه قضایی معرفی خواهند کرد، چرا که طبق قانون، تغییر پلاک جرم تلقی می‌شود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت اعلام کرد: بر طبق قانون، مجازات مخدوش کردن پلاک، حبس ۶ تا یک‌ساله را در بر دارد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در این خصوص که وضعیت تخلفاتی که راننده متخلف با تغییر ارقام پلاک انجام داده برای مالک واقعی پلاک چگونه است، تصریح کرد: برخی رانندگان متخلف با تغییر اعداد و ارقام، پلاک خود را تغییر می‌دهند که خلافی و تخلف خودروی‌شان برای پلاک جدید ثبت می‌شود، در این صورت بعد از مواجهه پلیس با این دسته از رانندگان متخلف، این افراد ملزم هستند که خلافی پلاک جدید را پرداخت کرده و صفر کنند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۷
خیلی خوبه

لطفا یک قانون هم بزارید برای رانندهایی که جلو پارکینگ مردم پارک می کنند

تا با اولین تماس با 110 خودرو به پارکینگ منتقل بشه
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اگر از بعضی حروف و اعداد در شماره گذاری پلاکها استفاده نشود کار متخلفان برای مخدوش کردن پلاکها سخت می شود..
یک عمر از این حرفها میزنند و خلاف کارها میدانند الکی است؟
به نظر بنده یک کار بسیار خطرناکه و به شدت باید با این افراد برخورد بشه، علی الخصوص افرادی وجود دارند که فاقد پلاک تردد میکنن و متاسفانه با اونا برخورد نمیشه، علی الخصوص در استان های غربی که نشانه سهل انگاریه، این افراد از بدنامترین بزه کاران جامعه هستن اگه پلیس برخورد نکنه کی باید جلوی گردن کلفتی اینا رو بگیره
فکری هم به وضعیت نابسامان موتورسیکلت هابکنید
۹۸درصدپلاکهای موتورها مخدوش یاناخواناهستند
وهمین عدم امکان ردیابی موجب افزایش کیف قاپی وموبایل قاپی وزورگیری شده است وهیچکس هم به فکران نیست
سلام .ما که به مقامات پلیس دسترسی نداریم .از سردبیر سایت تابناک تقاضا دارم از مقامات پلیس بپرسید چرا در برخورد با قانون شکنان مقطعی عمل میکنند و بعد از مدتی کار را رها میکنند .چرا برخورد با موتور سواران متخلف را بعد از مدتی در سطح شهر تهران رها کردند.اکثر موتور سواران پلاک مخدوش دارند.چرا قانون حرکت بین خطوط خودرو ها را اجباری نمیکنند ؟
چندروز پیش یه لکسوس را زیر پل همت که از روی خیابان جلفا میگذره دیدم که یک خانم محجبه با چادر اومده بود پایین و داشت روی پلاک را با یک کاغذ میپوشوند. جالب بود برام. یاد اوایل انقلاب افتادم که میگفتن هیچ کاخی درست نیمشه تا هزارتا کوخ خراب نشن و بعد یاد جولان خانمها و آقایان مثلا حزب الهی افتادم که چجوری دل مردم را میسوزونن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار