بازدید 2416

وزش باد شدید در تهران و شرق و مرکز کشور

کد خبر: ۹۵۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 02 February 2020

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد شدید در تهران، نیمه شرقی و پاره‌ای از مناطق مرکز کشور طی امروز (۱۳ بهمن) گفت: فعالیت سامانه بارشی در پاره‌ای از مناطق شرق کشور ادامه دارد.

به گزارش ایسنا،‌ صادق ضیائیان با بیان این که براساس خروجی مدل‌های هواشناسی امروز (۱۳ بهمن) سامانه بارشی در شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق و بخش‌های از شرق و جنوب شرق کشورفعالیت می‌کند، اظهارکرد: فردا (۱۴ بهمن) در بخش‌های از خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از فردا (۱۴ بهمن) تا اواخر هفته در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود و در سواحل دریای خزر و استان اردبیل افزایش دما و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز (۱۳ بهمن) در نیمه شرقی کشور و پاره‌ای از مناطق مرکز کشور و تهران گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، گفت: از روز سه شنبه (۱۵ بهمن) تا اواخر هفته در نیمه شمالی کشور افزایش دما رخ خواهد داد.

به گفته ضیائیان طی روز پنجشنبه (۱۷ بهمن) در دامنه‌های زاگرس مرکزی و برخی نقاط آذربایجان غربی و شمال کردستان بارش پراکنده خواهیم داشت همچنین امروز دریای خزر مواج و طوفانی است و فردا و پس فردا (۱۴ و ۱۵ بهمن) مرکز و شرق خلیج فارس و فردا دریای عمان مواج خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۱۴ بهمن) صاف و به‌تدریج همراه با غبار محلی با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی روز سه شنبه (۱۵ بهمن) نیز کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی در بعد از ظهر وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار