بازدید 14482
۵

۱۱ درصد اصولگرا، ۱۴ درصد اصلاح طلب، بقیه هم هیچی!

نظرسنجی‌هایی که در سال جاری انجام شد نشان می‌دهد به‌طور متوسط در تهران فقط حدود ۱۱ درصد مردم خود را اصولگرا می‌دانند و ۱۴ درصد هم اصلاح‌طلب، ۷۵ درصد بقیه خارج از این طبقه‌بندی خود را معرفی کرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰ 02 February 2020

به گزارش «تابناک»، عباس عبدی در ادامه در روزنامه اعتماد نوشت:  شاید بگویید آنان حتما طرفدارانی هستند که خود را خارج از این دسته‌بندی می‌دانند. ولی این طور نیست، زیرا ۴۹ درصد کسانی که خود را اصولگرا معرفی کرده‌اند، اظهار داشته‌اند به‌طور قطع در انتخابات شرکت می‌کنند، در حالی که این نسبت‌ها برای اصلاح‌طلبان ۲۳ درصد و برای کسانی که خود را مبرا از انتساب به این دو جناح دانسته‌اند فقط ۱۵ درصد است. بنابراین واضح است که اغلب قریب به اتفاق آنان دورتر از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان به ساختار هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۵
همه شون میان پول به جیب بزنند و برند.
چرا همش نام این دو حزب را میبرید ،چرا از گروهای مردمی تازه نفس و مستقل که ایده و فکر آنها دقدقه مردم و ملت ،سربلندی کشور و آبادانی ایران اسلامی هستن صحبتی نمیکنید .،،نام این گروه صدای مستقل مردم ،،، هست وبه تازگی گروهی متشکل از 24 نفر تشکیل شده ،خواهش میکنم درباه این گروه مردمی نیز تحقیق کنید و مطلب بنویسید تا مردم آگاهانه انتخاب رای کنند
به بقیه آمار کاری ندارم اما اصلاح طلب حتما از این هم کمتره
من 40 سالمه و تا الان همه انتخابات شرکت کردم ولی ازین به بعد هرگز شرکت نمیکنم.
این یعنی اگر جمعیت حائز شرایط رآی دادن رو 50 ملیون نفر فرض کنیم
605000 نفر از اصول گرایان - 1610000 نفر از اصلاح طلبان و 5625000 نفر از خارج این دو طبقه بندی با 15.68 درصد مشارکت قطعا در انتخابات شرکت خواهند کرد .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل