رشد شاخص بورس در هفته دوم بهمن ماه

کد خبر: ۹۵۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 31 January 2020

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز سه‌شنبه (۸ بهمن ماه) به عدد ۴۲۷ هزار و ۱۳۹ واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته نزدیک به چهار درصد رشد داشت.

در چهار روز معاملات هفته‌ جاری، شاخص بورس ۱۵ هزار و ۹۲۸ واحد افزایش داشت؛ شاخص کل در پایان روز چهارشنبه (۲ بهمن ماه) با عدد ۴۱۱ هزار و ۲۱۱ واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (۷ بهمن ماه) به عدد ۴۲۷ هزار و ۱۳۹ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور در آخرین روز معاملات هفته گذشته ۴۹۰ هزار و ۹۳۷ واحد بود که در روز چهارشنبه این هفته به رقم ۵۱۲ هزار و ۲۸۶ واحد رسید و افزایش ۲۱ هزار و ۳۴۹ واحدی را رقم زد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته ۱۳۱ هزار و ۸۵۰ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ۱۳۹ هزار و ۹۶۱ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از ۸۷ هزار و ۹۵۸ واحد به عدد ۹۳ هزار و ۳۶۹ واحد رسید.

ارزش بورس تهران در هفته‌ای که گذشت ۱۶ هزار و ۴۱۸ میلیارد ریال بود که در مقایسه با هفته گذشته ۱۶ درصد افزایش را تجربه کرد.

در چهار روز معاملاتی این هفته بازار سرمایه نمادهای بانک تجارت، بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان و سایپا در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

در هفته‌ای که گذشت خودرو، بانک ها، فلزات اساسی، شیمیایی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، رادیویی، بیمه و بازنشسته، مواد دارویی، چند رشته ای صنعتی، انبوه سازی، رایانه، کانی‌های فلزی، سیمان، کانی‌های غیرفلزی، تامین آب، برق و گاز با رشد مثبت بر شاخص کل همراه بودند.

 هفته‌ گذشته بانک‌ها و موسسات اعتباری، خودرو و قطعات، کانه های فلزی، فلزات اساسی، شیمیایی، مواد دارویی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، سرمایه‌گذاری‌ها، واسطه‌گری‌های مالی و پولی، صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله، انبوه‌سازی املاک و مستغلات، بیمه و بازنشستگی، سیمان، آهک و گچ، محصولات فلزی و دارویی نسبت به دیگر صنایع بیشترین حجم معاملات و همچنین خودرو و قطعات، کانه های فلزی، بانک ها و موسسات اعتباری، فلزات اساسی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، شیمیایی، دارویی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله، فرآورده‌های نفتی، سیمان، آهک و گچ، سرمایه‌گذاری‌ها، واسطه گری‌های مالی و پولی، انبوه سازی املاک و مستغلات، بیمه و بازنشستگی، حمل و نقل انبارداری و ارتباطات، عرضه برق، گاز، بخار، بخار و آب گرم، محصولات کاغذی، کانی‌های غیرفلزی، محصولات فلزی و فنی و مهندسی بیشترین میزان از ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی