بازدید 7806

دستگیری سارق مسلح زن نمای طلافروشی

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سارق مسلح طلافروشی پاساژ ارگ کرمانشاه داد.
کد خبر: ۹۵۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۰ 31 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: حادثه سرقت از طلافروشی عصر امروز (پنجشنبه - ۱۰ بهمن) و در یکی از طلافروشی‌های پاساژ ارگ رخ داد که با حضور به موقع پلیس ختم به خیر و سارق مسلح تسلیم مأموران شد.

وی در تشریح این حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز مردی زن نما به عنوان خریدار به یکی از طلافروشی‌های پاساژ ارگ مراجعه و با تهدید اسلحه کلت قصد سرقت طلا‌های موجود در مغازه را می‌کند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: به دنبال این اتفاق کسبه پاساژ با پلیس ۱۱۰ تماس و به دنبال آن مأموران یگان امداد در کمتر از ۲ دقیقه در محل حضور یافته و نسبت محاصره محل سرقت اقدام کردند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مأموران پس از بررسی موقعیت و در فرصتی مناسب وارد مغازه طلا فروشی شده و نسبت به دستگیری سارق اقدام کردند.

وی تصریح کرد: پس از دستگیری سارق مشخص شد که فرد سارق، مرد جوان ۳۰ ساله‌ای است که با پوشیدن چادر و آرایش زنانه و با کلت پلاستیکی قصد سرقت داشته است.

سرهنگ آمویی در پایان و با بیان اینکه سارق دستگیر شده در اختیار پلیس قرار دارد، گفت: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر