بازدید 21934

آغاز بارش برف و باران از روز جمعه

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی جمعه آینده و آغاز بارش برف و باران در شمال غرب خبر داد. برای تهران امروز و فردا افزایش آلاینده‌های جوی پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۵۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 27 January 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در اکثر مناطق کشور جوی آرام حاکم است و برای شهرهای صنعتی و پر جمعیت تهران، کرج، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش بینی می‌شود.

روز چهارشنبه در بخش‌هایی از شمال غرب و غرب و روز پنجشنبه در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی،‌سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از خراسان شمالی بارش پراکنده روی می‌دهد و از غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی کاسته می‌شود.

از بعدازظهر روز جمعه ۱۱ بهمن با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور برای این مناطق افزایش ابر همراه با بارش برف باران گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین در این روز با جنوبی شدن جرایانات در سواحل دریای خزر شاهد افزایش نسبی دما به همراه وزش باد نسبتا شدید در این مناطق خواهیم بود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه هفته آینده گستره بارش به نوار غربی کشور، دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی خواهد رسید.

آسمان تهران امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات با غبار محلی، روز چهارشنبه نیمه ابری و پنجشنبه نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده پیش بینی شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی