بازدید 9982

حمایت اعراب حاشیه خلیج فارس از معامله قرن

یک شبکه خبری رژیم صهیونیستی درگزارشی از موافقت مقامات کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس با طرح صلح ادعایی آمریکا موسوم به معامله قرن خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰ 27 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، شبکه خبری «کان» رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه گزارش داد که مقامات کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس به دیپلمات‌های غربی گفته‌اند که نمی‌خواهند طرح صلح «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا موسوم به معامله قرن را بی‌اعتبار کنند، چون این طرح شامل حداقل خواسته که یک کشور فلسطینی است، می‌شود و آن‌ها شروط اضافی به این طرح تحمیل نخوهند کرد.

این شبکه خبری صهیونیستی در ادامه گزارش خود نوشت: «یک مقام ارشد کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس به این دیپلمات‌ها گفته است که زمان شنیدن ایده‌های جدید فرا رسیده است.»

البته کشور‌های عربی از اقدام فلسطینیان در ممانعت از ورود به مذاکرات درباره این طرح ابراز ناامیدی کرده‌اند.

«معامله قرن» به طرح دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا گفته می‌شود که برای ایجاد سازش دولت فلسطین و رژیم اشغالگر قدس تدوین شده و آن را طرح صلح می‌خوانند. بنا بر این طرح، رژیم اسرائیل، در ازای دریافت امتیاز‌هایی فراتر از تعهدات قبلی سازمان آزادی‌بخش فلسطین و قطعنامه‌های شورای امنیت و همچنین الحاق بخش‌هایی از مناطق اشغال‌شده به خاک خود، با تشکیل دولت مستقل فلسطینی موافقت می‌کند، اما نه پایتختی قدس را می‌پذیرد نه بازگشت میلیون‌ها آواره را.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی