بازدید 9298

تجربه خاطره انگیز نوروز ۹۹ در شیراز با برترین هتل‌ها

کد خبر: ۹۵۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ 26 January 2020

شیراز بابت بسیاری از نشانه های فرهنگی و تاریخی اش مشهور است و این شهرت را از حضور بسیاری از بزرگان ادب و فرهنگ که در خود تربیت کرده است، به دست آورده. البته برای بسیاری، شیراز بیش از این که مشهور باشد، محبوب است. هر ساله بسیاری از گردشگران از سراسر ایران و جهان به این شهر می آیند تا برای چند روز هم که شده از فضای زیبای شهر بهار نارنج، شهر شیراز، لذت ببرند. البته همه کسانی که به شهری مانند شیراز سفر می کنند، به دنبال جایی برای اقامت می گردند و ما نیز قصد داریم چند هتل درخور را برای اقامت معرفی کنیم. برای سفر شیرین به شهر خاطره انگیز شیراز و همراه شدن با تور آن همین الان اینجا را کلیک کنید.

تجربه خاطره انگیز نوروز 99 در شیراز با برترین هتل ها

شیراز و وصف بی مثالش

بیش از دو هزار سال است که این شهر، قلب فرهنگی ایران است و بعید است که هیچ وقت این مقام از این شهر به شهر دیگری منتقل شود. سالیان سال است که شیراز با کسب علم و حضور در مکتب عشق و شعر و آواز بلبل، معنایی مترادف پیدا کرده است و هر کس که نام شیراز را می شنود، ناخودآگاه لبخندی به لبش می نشیند و یاد خاطرات قدیم و روزهای خوشش می افتد. بسیاری از خارجی ها که در قدیم به ایران سفر کرده اند می گویند: « هر چیزی را بتوانیم فراموش کنیم، نمی توانیم تجربه سفر به شیراز را از یاد ببریم. » بارها این سوال در ذهن مطرح می شود، مگر شیراز چه دارد که بزرگانی مانند حافظ و سعدی در آن پرورش یافته اند؟ پاسخ به این سوال را هیچ کس تا زمانی که به شیراز سفر نکرده است و هوای معطر آن به بهار نارنج را تجربه نکرده باشد، نمی تواند پاسخ دهد. از همه این ها گذشته، شیراز نه تنها در ایران بلکه در میان کشورهای خاورمیانه دارای ارزش و اعتبار قابل توجه ای است؛ شیراز یکی از مهم ترین شهر های اسلامی در خاورمیانه است و اوج شکوفایی این شهر نیز متعلق به دوران زندیه است. شیراز دو تاریخ را زندگی کرده است؛ پیش از اسلام و پس از اسلام و در هر دو دوره نیز به خوبی درخشیده است. طبق شواهد، این شهر از نزدیک به دوهزار سال قبل از میلاد مسیح وجود داشته و نقشی به سزا در تاریخ بشریت داشته است. با کمی دقت می توان فهمید که بناهای هر دو دوره تاریخی این شهر، زیبا، باشکوه و بی نقص هستند؛ از تخت جمشید همیشه سرافراز تا مسجد شاه چراغ که با میلیون ها تکه از شیشه های رنگی ریز و درشت، پیامی جز عشق را به خواننده القا نمی کنند.

 

شما می توانید براحتی و با اطمینان خاطر بلیط هواپیمای شیراز را در اینجا مشاهده و بصورت آنلاین دریافت کنید:

https://www.eligasht.com/ticket/بلیط-هواپیما-شیراز/

تجربه خاطره انگیز نوروز 99 در شیراز با برترین هتل ها

شیراز و شعر     

شیراز را به نام شهر شعر هم می شناسند. در خاک این شهر، دو تن از قطب های ادبیات فارسی به خواب ابدی رفته اند و آثارشان همچنان از عجایب جهان ادبیات به حساب می آیند. هر دو شاعر با آرامگاه هایی که به عنوان جاذبه های گردشگری شیراز به شمار می روند، هر سال و هر فصل، میزبان گردشگران بسیاری از ایران و جهان هستند. آرامگاه حافظ از ستون هایی استوار تشکیل شده است و بالای سر آرامگاه او، گنبدی وجود دارد که مانند کلاه‌خود یک قلندر است و نماد شخصیت قلندرگونه ی حافظ است و عاشق بودن این شاعر را می رساند. سعدی نیز در باغ خود آرمیده است و اگر پا به باغش بگذارید، شما را به گرمی می پذیرد و بعد از زیارت ایشان می توانید در باغ زیبایش قدم بزنید و لذت ببرید. گرچه شیراز هم مانند دیگر شهرهای بزرگ ایران از درد ترافیک رنج می برد اما هوای شیراز کیفیتی دارد که شما را صبور نگه می دارد و اکسیژن را همراه با رایحه ی گل های کوهی و بهار نارنج به خورد شما می دهد.

همواره یکی از دغدغه ی مسافران انتخاب هتل مناسب بوده است، در ادامه به معرفی برخی از بهترین هتل های شیراز خواهیم پرداخت:

هتل سنتی ترنجستان        

از آن خانه های سالاری است که ده ها درب و اتاق های زیبا دارد. حیاطی زیبا و فواره ای همیشه جوشان در میان حیاطش قرار دارد و تخت های چوبی برای شب نشینی های طولانی، دور تا دور حوضش را گرفته اند. هتل سنتی ترنجستان همسن دوران قاجار است و در خیابان امام خمینی قرار گرفته است. هتل سنتی نارنجستان نه تنها به عنوان یکی از اقامتگاه های خوب شیراز شناخته شده بلکه یکی از جاذبه های گردشگری این شهر هم محسوب می شود.

هتل آریانا شیراز

این هتل دو ستاره در مرکز شهر قرار گرفته است و یکی از پاکیزه ترین و منظم ترین هتل های شیراز به حساب می آید. هتل آریانا در سال 92 بازسازی شده و امکانات به روزی را برای رفاه حال مسافرانش به مجموعه خود اضافه کرده است. هتل آریانا در مرکز شهر قرار گرفته است و تا جاذبه های گردشگری مانند شاه چراغ، نصیر الملک، بازار و حمام وکیل فاصله بسیار کمی دارند.

هتل پارک شیراز

هتل پارک یکی از انتخاب هایی است که بسیاری از مسافران، برای هر بار سفرشان، آن را در نظر می گیرند. راحتی و در دسترس بودن این هتل، دو گزینه ای است که باعث می شود مسافران شهر شیراز آن را انتخاب کنند. دستگاه تصویه هوا در تمام اتاق های هتل پارک قرار دارد و مسافران در هر فصلی می توانند از هوای مطبوع اتاقشان لذت ببرند. رستوران هتل پارک از منوهای غذای متفاوتی برخوردار است و این امکان را به میهمانان خود می دهد تا آزادانه، غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنند. از هتل پارک تا بسیاری از جاذبه های گردشگری شیراز مانند حافظیه و سعدیه، راه چندانی نیست و مسافران می توانند به راحتی، بعد از اقامت در این هتل، به این اماکن سری بزنند.

هتل درب شازده شیراز

هتل درب شازده شیراز یکی از زیباترین خانه های قاجاری است که می توان در ایران پیدا کرد. هتل درب شازده با تغییر کاربری یکی از بزرگ ترین و باشکوه ترین خانه های قاجاری، توانسته سنت را در کنار خدمات نوین قرار دهد و مسافران شهر شیراز را بیش از پیش با فضای تاریخی شیراز آشنا کند. برای کسانی که می خواهند هم از خدمات با کیفیت لذت ببرند و هم در فضایی تاریخی، چند روزی را با دوری از فضای شهری زندگی کنند، هتل درب شازده می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

هتل بین المللی پارسه شیراز

فضای دوستانه و خانوادگی این هتل 4 ستاره، برای بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به همراه خانواده به شیراز سفر می کنند، یکی از گزینه هایی است که می تواند خیال آدم را برای راضی نگه داشتن تمام اعضای خانواده راحت کند. هتل پارسه شیراز در نزدیکی ارگ کریم خان و مجموعه زندیه قرار گرفته است. از بعضی از اتاق های این هتل، می توانید دید کاملی به مجموعه زندیه داشته باشید و از تماشای چشم انداز شهر لذت ببرید. آرامش و رفاه، شعار اصلی هتل بین المللی پارسه است که همیشه آن را در دستور کار خود قرار می دهد. همچنین فراموش نکنید برای دریافت اطلاعات کامل هتل های شیراز اینجا را کلیک کنید.

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل