بازدید 4551

اعزام ۲ بالگرد سپاه برای امدادرسانی به سیل‌زدگان

فرماندار بشاگرد که روز گذشته از نیرو‌های مسلح برای اعزام بالگرد برای امدادرسانی کمک خواسته بود امروز از حضور ۲ بالگرد سپاه برای امدادرسانی به مردم بشاگرد خبرداد.
کد خبر: ۹۵۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۵ 26 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، احمد محمودی اظهار داشت: بارندگی در روز‌های گذشته هر آنچه که در این هفته زحمت کشیده بودیم و راه‌ها را باز کرده بودیم دوباره به حالت قبلی برگرداند.

وی افزود: امروز هم امدادرسانی به صورت هوایی انجام شد و ۲ بالگرد از مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای امداد رسانی به سیل زدگان در بشاگرد اضافه شدند.

فرماندار بشاگرد بیان کرد: امروز سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران نیز به همراه استاندار هرمزگان در مناطقی از بشاگرد حضور پیدا کردند که متاسفانه به دلیل بسته بودن راه نتوانستیم به آن‌ها ملحق شویم.

وی عنوان کرد: ۴ تن آرد بین مردم روستا‌های بشاگرد توسط بالگرد‌های سپاه پاسداران توزیع شده و در مناطقی هم بسته‌های مواد غذایی ۷۲ ساعته در اختیار مردم قرار گرفته است.

محمودی تصریح کرد: خوشبختانه برق تمام روستا‌ها به جز روستای میهان که به دلیل باتلاقی بودن مسیر امکان تعمیر شبکه برق وجود ندارد و تنها راه وصل کردن برق این روستا ژنراتور است و باید با بالگرد حمل شود وصل شده است.

فرماندار بشاگرد خاطرنشان کرد: کسانی که مایل به کمک رسانی به مردم هستند لطفا با نهاد‌هایی که در حال امدادرسانی هستند هماهنگ باشند تا مشکلی پیش نیاید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر