بازدید 5049

انصاری‌فرد: بیرانوند تا آخر فصل در پرسپولیس می‌ماند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند در تابستان سال آینده راهی لیگ بلژیک می‌شود؛ بخشی از مبلغ رضایت‌نامه او نیز در روزهای آینده به باشگاه پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ 25 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاری‌فرد در ارتباط با وضعیت علیرضا بیرانوند اظهار داشت: خوشحالم که می‌توانیم به هواداران بگوییم با موافقت علیرضا بیرانوند و فداکاری او شرایطی پیش آمد که وی را در نیم‌فصل دوم و مرحله گروهی لیگ قهرمانان در اختیار خواهیم داشت و انتقالش به اروپا در تابستان سال آینده اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: علیرضا بیرانوند با وجود پیشنهاد‌های مالی کلانی که داشت، قید جدایی از پرسپولیس در این مقطع را زد و طبق توافقی که صورت گرفت و آن را نهایی می‌کنیم، او در تابستان پیش رو راهی لیگ بلژیک خواهد شد. بخشی از مبلغ رضایت‌نامه او نیز در روز‌های آینده به باشگاه پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم خنک بلژیک چهارشنبه شب با ارسال نامه‌ای به صورت رسمی خواهان به خدمت گرفتن دروازه‌بان ملی‌پوش ما شد. روز پنجشنبه هم پیشنهاد دیگری باز هم از سوی تیمی بلژیکی به خود بیرانوند ارائه شد هر دو تیم پیشنهاد‌های مالی عالی به بیرانوند ارائه کرده و آمادگی داشتند مبلغ رضایت‌نامه را هم به باشگاه پرداخت کنند. به این ترتیب اگر علیرضا بیرانوند تصمیم به جدایی می‌گرفت با توجه به بند‌های صریح قرارداد از دست باشگاه کاری ساخته نبود و نمی‌توانستیم مانع این کار شویم. همه چیز به خود بیرانوند مربوط می‌شد.

انصاری‌فرد تصریح کرد: بیرانوند هم مردد بود که در این شرایط تیم را ترک کند و در نهایت تصمیم به ماندن گرفت. در این زمینه از تلاش تمام همکارانم و وکیل بیرانوند تشکر می‌کنم. برای این منظور، در نهایت راهکار‌هایی در نظر گرفته شد که با تأیید علیرضا بیرانوند و موافقت باشگاه بلژیکی، این انتقال در تابستان انجام شود، ولی باشگاه پرسپولیس نیمی از مبلغ رضایت‌نامه را در دو مرحله در همین مقطع و نیمی دیگر را در پایان فصل به باشگاه پرداخت کند. قسط اول ظرف سه روز آینده به باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌شود و قسط دوم هم ۴۵ روز دیگر در اختیار ما قرار می‌گیرد. نیمی از مبلغ رضایت‌نامه نیز آخر فصل به باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌شود. همچنین علیرضا بیرانوند هم توافقی را با باشگاه بلژیکی به امضا رسانده و انتقال او به این تیم قطعی شده است.

مدیرعامل سرخپوشان اضافه کرد: از علیرضا بیرانوند ممنون هستیم که در این شرایط، تیم را ترک نکرد و به پیشنهاد‌های طلایی و کلان پشت پا زد. به او مبلغ قابل توجهی را پیشنهاد دادند، ولی به خاطر پرسپولیس، هواداران، دینی که نسبت به یحیی داشت، دست به این کار نزد و در نیم فصل نرفت. من از طرف باشگاه و هواداران از او ممنونم. بیرانوند تعصب و وفاداری را معنا کرد. پرسپولیس، همیشه مهد بازیکنان باتعصب و وفادار بوده و هست. من به او درود می‌فرستم که دریافت درآمدی قابل توجه را به تأخیر انداخت. او صادقانه رفتار کرد و امیدواریم که بتوانیم محبت او را جبران کنیم. این یک اتفاق مهم بود که به طرز شگفت‌انگیزی جور در آمد و من شک ندارم در کنار تلاش همه جانبه در باشگاه، فداکاری بیرانوند، لطف خدا و انرژی هواداران باعث وقوع آن شد.

وی در خاتمه گفت: ما در حال نهایی کردن توافق‌ها هستیم. البته نام باشگاه بلژیکی را نمی‌برم، چون نمی‌دانیم آن‌ها برای خود چه مصالحی دارند و این مسئله به خود آن‌ها و بیرانوند مربوط می‌شود. امیدواریم با عنایت به خدا، درایت کادرفنی، تلاش بازیکنان و صد البته با حمایت و انرژی هواداران اتفاقات خوب روز‌های اخیر را به قهرمانی پرسپولیس در پایان فصل پیوند بزنیم و بیرانوند را هم با قهرمانی بدرقه کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی