بازدید 11570

جمع شدن خیمه‌های معترضان عراقی

تعدادی از معترضان که طی سه ماه اخیر اعتراضات عراق در میدان التحریر بغداد و دیگر مناطق این کشور خیمه برپا کرده بودند، جمعه شب خیمه‌های خود را در پی توئیت اخیر رهبر جریان صدر جمع کردند.
کد خبر: ۹۵۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۶ 25 January 2020

در پی توئیت اخیر رهبر جریان صدر پس از تظاهرات میلیونی بغداد، عده‌ای از مخالفان و معترضان عراقی حاضر در میدان التحریر و دیگر مناطق این کشور، خیمه‌های خود را جمع کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم به نقل از السومریه نیوز، تعدادی از معترضان که طی سه ماه اخیر اعتراضات عراق در میدان التحریر بغداد و دیگر مناطق این کشور خیمه برپا کرده بودند، جمعه شب خیمه‌های خود را در پی توئیت اخیر رهبر جریان صدر جمع کردند.

بر اساس این گزارش، تعدادی از خیمه‌های نصب شده معترضان دیگر استان‌های عراق نیز با توئیت اخیر سید مقتدی الصدر پس از برگزاری تظاهرات میلیونی ضد آمریکایی، جمع شده است.

رهبر جریان صدر عراق جمعه شب پس از برگزاری تظاهرات میلیونی در صفحه توئیتر خود، معترضان حاضر در میدان «التحریر» را مورد سرزنش قرار داد و خطاب به آنها گفت: «آنها را پشتوانه خود و عراق می‌پنداشتم.»

وی در ادامه توئیت خود اضافه کرد: «من متاسفم برای معترضان میدان التحریر و میادین سایر استان‌های عراق که از شرکت در تظاهرات میلیونی خودداری کردند. تصور می‌کردم من بعد از خدا حامی آنها هستم و آنها نیز حامی من و عراق هستند».

بغداد روز جمعه شاهد برگزاری تظاهرات «جمعه میلیونی» عراقی‌ها در مخالفت با حضور نیروهای آمریکایی در کشورشان، بود و در آن مردم عراق بر لزوم اخراج نیروهای اشغالگر آمریکایی تاکید کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر