بازدید 5126

امداد‌رسانی به‌مسافران گرفتار در‌کولاک در‌آذربایجان‌غربی

معاون امداد و نجات هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی ۶۵۹ مسافر گرفتار در کولاک و برف محور‌های مواصلاتی جنوب استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۳ 24 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از مهر، رضا مسافری با اشاره به وضعیت بحرانی مرز تمرچین به دلیل تداوم کولاک اظهارداشت: هم اکنون تمامی نیرو‌های مدیریت بحران در محور‌های مواصلاتی جنوب استان به خصوص تمرچین حاضر شده و مشغول امداد رسانی هستند.

وی با بیان اینکه تا ساعت ۲۲ امشب پنجشنبه ۲۹۴ خودروی گرفتار در کولاک به همراه ۶۹۵ مسافر در محور‌های جنوبی استان که درگیر کولاک هستند امداد رسانی شده اند عنوان کرد: مسافران در مساجد و اماکن مناسب اسکان داده شده و هم اکنون امداد رسانی به سایر خودور‌ها و مسافران گرفتار در برف ادامه دارد.

مسافری با بیان اینکه به دلیل کولاک برف، حجم کار در مرز تمرچین بالا است و با وجود حضور چندین ساعته در این مرز، کار امدادرسانی همچنان ادامه دارد افزود: تعداد هفت دستگاه آمبولانس به همراه هفت تیم امداد و نجات با بکارگیری ۳۳ امدادگر در حال امداد رسانی در محور‌های برفی و کولاکی استان هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه از رانندگان درخواست می‌شود سفر‌های غیرضروری خود را لغو کنند، افزود: علاوه بر مرز تمرچین، محور اشنویه به نقده و محور ارومیه به نقده نیز بارش شدید برف و کولاک است.

مسافری با بیان اینکه هم اکنون در اتاق عملیات هلال احمر حضور دارم، اعلام کرد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی، فردا نیز روز پرخبری خواهد بود و باید رانندگان نسبت به کاهش سفر‌های غیرضروری اقدام کنند تا شاهد مشکلات در جاده‌های استان نباشیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی