بازدید 8446

توضیح پلیس ماهشهر در خصوص تیراندازی به دو خودرو

فرمانده انتظامی ماهشهر در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی گفت: تیراندازی سارقان به دو دستگاه خودروی ال۹۰ باری و سرقت یک دستگاه خودرو ال ۹۰ باری در شهرستان ماهشهر واقعیت ندارد.
کد خبر: ۹۵۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸ 23 January 2020

فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: تیراندازی سارقان به ۲دستگاه خودرو ال۹۰ باری وسرقت یک دستگاه خودرو ال ۹۰ باری در شهرستان ماهشهر واقعیت ندارد.

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی سارقان به خودروی ال ۹۰ باری وسرقت یک دستگاه خودرو در شهرستان ماهشهر، فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: تیراندازی سارقان به ۲ دستگاه خودرو ال ۹۰ باری وسرقت یک دستگاه خودرو ال ۹۰ باری در شهرستان ماهشهر واقعیت ندارد.

رضا پاپی گفت: در فضای مجازی وشبکه‌های مجازی بدون توجه به صحت خبر، شخصی با فیلم برداری از ۲ خودروی که در میدان لنج ماهشهر درپی درگیری فی مابین دو طایفه مورد اصابت تیر قرار گرفته اند را در شبکه‌های مجازی تحت عنوان تیراندازی سارقان به سمت خودرو ال ۹۰ باری وسرقت یک دستگاه خودرو منتشر کرده اند.

سرهنگ پاپی در ادامه تصریح کرد: بلافاصله پلیس اطلاعات وامنیت عمومی ماهشهر با کار اطلاعاتی کمتر از ۸ ساعت هویت طرفین درگیری را شناسایی و تعداد ۱۱ نفر از عاملان نزاع رادرمخفیگاهشان دستگیر ویک قبضه سلاح استفاده شده در درگیری را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ماهشهر در خاتمه با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، تصریح کرد: پلیس ماهشهر با مخلین نظم و امنیت عمومی و کسانی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند برخورد کرده و آن‌ها را تحت پیگرد قضائی قرار خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل