بازدید 30047
در گفت‌وگو با «تابناک» مطرح شد؛

هشدار سخنگوی جامعه روحانیت به اصولگرایان؛ به اختلافات دامن نزنید/ چرا رهبری به حضور حداکثری مردم پای صندوق رأی تاکید دارند؟

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز  با بیان اینکه اطلاع دقیقی از فرآیند تصمیم‌گیری‌ها در شورای ائتلاف ندارم گفت: نمایندگان تشکل‌های مختلف از جمله جامعه روحانیت مبارز که نقش نظارتی دارند در جلسات شرکت کرده و نظرات و برنامه‌های خود را بیان می‌کنند تا انشاءالله به یک رویکرد واحد در بدنه اصولگرایان برسند، البته نباید به اختلافات دامن بزنند.
کد خبر: ۹۵۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 21 January 2020

پس از آنکه در روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص رویکرد اصولگرایان برای انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی مطرح شد و حرف و حدیث هایی درباره اینکه شاید بعضی گروه ها و جریانات اصولگرایی رویکردهایی را برای انتخابات در پیش بگیرند که منجر به اختلاف شود و در نهایت این طیف چند لیست انتخاباتی برای مجلس ارائه کنند، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از اصولگرایان درخواست کرد که به شایعات و اختلافات در بدنه این جریان دامن نزنند.

به گزارش «تابناک»، برخی رسانه ها از جمله اصلاح طلبان در روزهای اخیر مطالبی با این محورها نوشتند که شاید برخی اصولگرایان نظیر جبهه پایداری با در پیش گرفتن رویکرد سهم خواهانه و همچنین عدم تمایل به وجود بعضی چهره های اصولگرا نظیر «محمدباقر قالیباف» در لیست انتخاباتی این طیف؛ در نهایت اقدام به ارائه لیست انتخاباتی مجزا اقدام کنند و همین امر منجر به افتراق در بین گروه های اصولگرایی شود، مساله ای که حجت الاسلام مصباحی مقدم، آن را رد می کند.

او همچنین به بیانات اخیر رهبر انقلاب در نماز جمعه هفته گذشته تهران پیرامون تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اشاره می کند و معتقد است احزاب نقش جدی در خصوص تحقق این موضوع به ویژه در شرایط حساس فعلی کشور دارندف در این بین اصولگرایان هم می توانند با وحدت و یکپارچگی زمینه حضور هرچه بیشتر و بهتر مردم در پای صندوق های رأی فراهم کنند.

حضور پای صندوق رأی؛ «یک وظیفه ملی»

حجت الاسلام و المسلمین «غلامرضا مصباحی مقدم» سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرنگار «تابناک» با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت به عمل آوردند اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این بیانات تاکید کردند حضور در انتخابات یک وظیفه ملی است که باید توسط هر یک از افرادی که حق رای دارند صورت گیرد و مردم پای صندوق رای حاضر شوند.

هشدار سخنگوی جامعه روحانیت به اصولگرایان؛ به اختلافات دامن نزنید/ چرا رهبری به حضور حداکثری مردم پای صندوق رأی تاکید دارند؟

وی افزود: شرکت مردم در پای صندوق‌های رای شور و نشاط مضاعفی را به کشور  تزریق می‌کند و پیامی محکمی به یاوه‌گویی‌های آمریکایی‌ها و دشمنان جمهوری اسلامی است که می‌خواهند با تبلیغات دروغ ملت را از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف کنند، خواهد داد.

مردم پاس صندوق رأی سرنوشت‌شان را مشخص می‌کنند

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای به معنای احساس وظیفه آنها و تعیین سرنوشت‌ خودشان هستند از این رو اگر در این مورد سهل‌انگاری کنند دیگران با حضورشان در پای صندوق‌های رای برای آنها تعیین تکلیف خواهند کرد.

مصباحی مقدم خاطرنشان کرد: هرکس در انتخابات شرکت کند وظیفه خودش را انجام داده است از این رو بهتر است هریک از مردم تک تک پای صندوق‌های رای حاضر شوند و دین خود را ادا کنند.

کار شورای ائتلاف پیش می‌رود؛ اگر به اختلافات دامن نزنند!

وی درباره آخرین وضعیت اصولگرایان برای حضور در انتخابات مجلس شورای ایلامی تاکید کرد: جلسات شورای ائتلاف به صورت مستمر و‌متدوال با حضور نمایندگان طیف‌های مختلف در حال جریان است و ما امیدوارم هستیم در نهایت به یک جمع‌بندی کامل و جامع برسیم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز  با بیان اینکه اطلاع دقیقی از فرآیند تصمیم‌گیری‌ها در شورای ائتلاف ندارم گفت: نمایندگان تشکل‌های مختلف از جمله جامعه روحانیت مبارز که نقش نظارتی دارند در جلسات شرکت کرده و نظرات و برنامه‌های خود را بیان می‌کنند تا انشاالله به یک رویکرد واحد در بدنه اصولگرایان برسند.

برای رسیدن اصولگرایان به یک لیست واحد خوشبینم

مصباحی مقدم با اشاره به اینکه انتظار است دوستان در بدنه اصولگرایایی به اختلاف‌نظرها دامن نزنند اظهار کرد: اصولگرایان در شورای ائتلاف تمام سعی و همت خود را به کار بستند از این رو ما در راستای رسیدن به وحدت و ارائه یک لیست مشترک بسیار خوشبین هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۳۴
به زور دارن میبرنمون جهنم , قرار بود به زور ببرنمون بهشت
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
جنگ زرگری تا کی؟ مردم گول نخواهند خورد. این مجلس و مجلس های بعد، هیچ دردی از مردم درمان نمیکنه.
یک نماینده شایسته معرفی بکنید جایزه دارید ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
فکر نکنم حضور حداکثری باشه حدودا 30 درصد مردم رای میدن ولی صدا و سیمای میلی بالای 50 درصد میگه
فقط رای خواهیم داد که شمرده شود!! حالا حالا خیلی مونده به اون موقع
دل خوش سیری چند
غیییییژ ترمز حاجی مگه رای مردم مهمه .
این هشدارها به درد این ایام نمیخورن
کار از هشدار گذشته


کسی به مجلس فکر نمیکنه ؟؟؟؟!!!!!!!!؟؟؟
رای قاطع ما یک نه بزرگ است به انتخابات نمایشی مجلس و ریاست جمهوری !!!
پراید به ۶۰ میلیون رسیده شما در فکر رای هستی !!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سرنوشت ما مردم هیچوقت پای صندوق رای مشخص نشد
مجلسی که دیگر در راس امور نیست که دیگه رای دادن نداره
اقای مصباح دیر اومدی زود میخوای بری خودت تنها برو پای صندوق
رای بی رای
رای بی رای، مردم را بیچاره کردین دیگه بسه
وقتی آقای ظریف امریکا را تهدید میکنه
یا ترامپ حرف از دشمنی با ایران و دوستی با مردم حرف میزنه
واقعا آدم از ته دل به خودش میخنده
یعنی ما مردم که هیچ کل دنیا سر کاره
نه جنگی خواهد شد ونه تحریمی توکار ه
با حرفهای تند و ما تحریم شدیم ای وای دلار ۳۵۰۰ تومانی به مبلغ ۱۳۰۰۰ تومان وهمه کالاها به قیمتهای نجومی به مردم فروخته میشه
امریکا هم با دشمن دشمن کردن کارخانه های اسلحه سازیش همه تولیداتش را به کشورهای منطقه میفروشه حالشو میبره
خلاصه همه سر کار هستیم
به قیمتهای نجومی آپارتمان سکه دلار طلا نخرید همه این قیمتها
ساختگی ست
خبلاصه پولهاتون را الکی هدر ندهید
این اختلافات صوری به نظر تاکتیک اصولگرایان برای جلب نظر مردم هست.
تا دیروز ادعا میکردپد لیستی رای دادن حماقت است و بی تدبیری چطور امروز میخواهید لیست معرفی کنید
رای بی رای مردم جدی است
اصولگرا و اصلاحی و.... و صندوق و رای تمومه.
ما ملت ایران نیستیم شما برای کی و چی حرف می زنید!!!!!!!!
اگر یک کاندیدا پیدا بشه، جلو این بدبختیها رو بگیر، و فکری برای این حادثه های وحشتناک دو سال اخیر بکنه که دیگه تکرار نشه، بهش رای میدهیم.
فقط مردم وظیفه دارن؟؟مسئولین... چه؟غیر بدبخت کردن مردم وظیفه ای ندارن؟؟؟
برای رسیدن ما ایرانیان به یک زندگی خوب خوشبینم!
رای بی رای!!
من رای نمی دهم.مجلس و دولت بی اختیار و غیر مردمی نمی خواهیم.
اصلاح طلب و اصولگرا چکار کردین چند ساله چه اصلاحی کردین .اصلاح رو پوتین رئیس جمهور روسیه کرد هر کاری میکنی نمیتونی درست زندگی کنی خرید یه دست لباس نو شده افسانه
مگه مهمه؟بودن یا نبودن مردم؟نظر مردم؟
سمی شدن اخیر شیر و لبنیات در ایران نتیجه واردات ذرت سمی بوده که قرار بود جلوی وارداتش رو بگیرند اما نگرفتند و وارد غذای دامها شد و به آلودگی شدید شیر و لبنیات منجر شده.
سمی شدن اخیر شیر و لبنیات در ایران نتیجه واردات ذرت سمی بوده که قرار بود جلوی وارداتش رو بگیرند اما نگرفتند و وارد غذای دامها شد و به آلودگی شدید شیر و لبنیات منجر شده.
ای خداوندا ما موندیم تو هزینه های امرار معاش و زندگی بچه هامون شما این حرفها رو میزنید. دیگه بریدیم.
اقایان محترم فقط خدا رادر نظر بگیریدفرق نمیکنه که کی باشد وپیروز شود ملت که اراز طیف اصولگرایان خیری ندیدن مملکت رااز اینی که هست بدتر نکنید مردم خسته شدن به احترام اقا هیچی نمیگن حق می خواهید چه حقی اگر کاری برای مملکت خودتان کردید و برای من وامثال من کردید علاوه برااینکه پولشو گرفتید واگر برای خدا کردید پاداش اون از خدا می گیرید پس چه منتی سر ملت میگذاری دیگه خدا را درنظر بگیرید.
به کیا رأی بدیم ؟

به هر کی که رأی دادیم ، وضعیت مملکت روز به روز بدتر شد .

بگذار یک بار هم کلاً رأی ندهیم ، ببینیم چی میشه ؟! لااقل دیگه عذاب وجدان نداریم .
بنده نه وکیل کسی هستم،نه اجازه میدم کسی از جانب بنده نظر بده،با فکری باز و بدون استرس و هیچ فشاری، اعلام می کنم تحت هیچ شرایطی و هیچ موقعیتی، رأی نخواهم داد، نه به اصلاح طلب نه به اصولگرا و نه به هیچ کس دیگری.تابناک نه به کسی توهین کردم ،نه افترا و نه فینگلیش،اگر ادعای آزادی بیان عقاید دارید،لطفا منتشر کنید.
واقعا انتظار دارید با این حجم فقر و فلاکت و بی عدالتی و بیکاری و اختلاس و فساد اداری در همان بدنه مجلس و سایر ارگانها ، ملت رای هم بدهند؟ میشود بفرمائید با چه انگیزه ای؟ اگر رجال کنار بروند و کسانی بیایند شاید ملت احساس تغییراتی نمایند. ولی اگر همین افرادی که در مسند هستند که میشود همان آش و همان کاسه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار