بازدید 10306

ارزان‌ترین سفر‌های خارجی در نوروز ۹۹

کد خبر: ۹۵۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 21 January 2020

در آستانه عید نوروز 99 هستیم و تا پایان سال جاری، دیگر چیزی باقی نمانده است. اگر تصمیم دارید تا سال 99 را متفاوت تر از هر سال دیگری آغاز کنید و تعطیلات نوروز خود را در یک کشور خارجی با هزینه بسیار کم بگذرانید، باید بگوییم که سفر ارزان به خارج از کشور هنوز هم با حداقل ترین بودجه ها ممکن است! برای این کار تنها کافیست که تصمیم بگیرید که از بین گزینه های موجود که در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد یکی را انتخاب نمایید تا روزهای آغازین فرودین 99 را کجا بگذرانید و بعد دیگر کار را به کاردان بسپارید! با ما همراه باشید.

همین حالا جهت مشاهده بهترین تورهای نوروز 99 اینجا را کلیک کنید.

 

نوروز 99 را در استانبول بگذرانید!

استانبول از دیرباز یکی از مقاصد خوب برای سفرهای خارجی ارزان قیمت بوده و هست. دروازه فرهنگی اروپا و آسیا، از آن دسته شهرهایی است که با هر بودجه ای می توان به آن سفر کرد و خوش گذراند. همچنین، از آن جایی که استانبول به واسطه همسایگی ایران و ترکیه از مقاصد همیشه مورد اقبال ایرانیان بوده است، در این شهر جشنواره های فرهنگی مختلف مرتبط با سنن ایرانی همچون عید نوروز برگزار می شود که یکی از جذابیت های سفر به استانبول در این ایام است.

پیشنهاد می کنیم تا بسته به این که چه مقدار بودجه مالی در اختیار دارید، از همین الان تور نوروزی استانبول خود را رزرو کنید تا در زمان سفرتان تنها دغدغه شما جمع کردن وسایلتان و ساختن یک سفر عالی باشد.

همین حالا جهت مشاهده تورهای استانبول اینجا را کلیک کنید.

 

ارزان ترین سفرهای خارجی در نوروز 99

باکو، شهری مناسب برای داشتن یک سفر نوروزی تمام عیار!

یکی دیگر از گزینه های خوب برای سفری ارزان و خارجی در نوروز 99، سفر به باکو پایتخت بسیار تمیز و زیبای کشور همسایه، جمهوری آذربایجان است. از آن جایی که آذربایجانی ها هم همانند ایرانی ها شروع بهار و جشن نوروز را طبق سنن کهن خود جشن می گیرند، نوید یک سفر هیجان انگیز و سراسر گشت و گزار را به شما می دهیم! با سفر به باکو در نوروز گویی با یک تیر، دو نشان زده اید. هم سفری کم هزینه به خارج از کشور را برای خود ترتیب داده اید و هم در یکی از بهترین شهرهای دنیا برای گرفتن جشن نوروز قرار گرفته اید. اگر باکو را برای سفر خارجی نوروز 99 خود انتخاب کردید، یادتان نرود که حتما از جاذبه هایی همچون شهر قدیم، برج دختر، دروازه مراد، قطار کابلی و قصر شیروان شاه باکو دیدن کنید.

 

ایروان، مقصدی خوب و ارزان برای شروع سال نو!

پایتخت ارمنستان یکی از مقاصد خوب و ارزان برای داشتن یک سفر تفریحی در نوروز 99 است که شما با هر بودجه ای می توانید به راحتی به آن سفر کنید. از جذابیت های سفر نوروزی به ایروان این است که به واسطه پیوندهای فرهنگی دیرینه میان ایران و ارمنستان، در این شهر نه تنها احساس غریب بودن نخواهید کرد بلکه می توانید حتی در برخی از جشن های آنان به واسطه فرا رسیدن بهار و جشن نوروز هم شرکت کنید.

همچنین سطح پایین هزینه های سفر به این شهر و وجود جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار، باعث می شود تا یکی از بهترین تعطیلات نوروزی خود را رقم بزنید.

دبی، مقصدی همیشگی برای سفرهای ارزان!

دبی دیگر تبدیل به پای ثابت یکی از مقاصد همیشگی برای سفر ارزان و البته با کیفیت شده است! اگر دوست دارید تا تعطیلات نوروز 99 خود را در مقصدی با خصوصیات منحصر به فردی همچون جاذبه های گردشگری فراوان، برج های سر به فلک کشیده، مراکز خرید مختلف و گوناگون، مجموعه های تفریحی و سرگرمی و سواحل خصوصی و عمومی بگذرانید، قطعا پیشنهاد می کنیم تا تور دبی را خریداری کنید. اگر سفر به دبی را برای نوروز 99 انتخاب کردید، حتما رستوران‌‌ گردی در رستوران های سنتی و یا حتی مدرن عربی، کایت سواری، ورزش های ساحلی و گشت و گزار در پارک های ساحلی دبی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

 

تفلیس، مقصدی تاریخی و زیبا برای سفرهای نوروزی!

اگر دوست دارید تا به مقصدی خارجی و خاص تر آن هم با هزینه ای کم و مناسب سفر کنید، باید بدانید که شهر تفلیس گزینه خوبی برای انتخاب است. با شروع بهار، آب و هوای تفلیس به طرز فوق العاده ای خوب و دلپذیرتر از هر فصل دیگری می شود. از آن جایی که تفلیس مخصوصا در فصل بهار مقصدی ارزان برای سفرهای خارجی است، پیشنهاد می کنیم که مخصوصا اگر که تا به حال به تفلیس سفر نکرده اید، حتما برای گذراندن نوروز 99، تور تفلیس را خریداری کنید و خودتان را به تجربه حضور در یک شهر زیبا، دیدنی و ارزان دعوت کنید. اگر می خواهید تا در نوروز به تفلیس سفر کنید، الان بهترین زمان برای خرید تور ارزان این شهر است.

 

بانکوک، پیشنهادی خوب برای سفری نوروزی به سرزمین لبخندها!

یکی از بهترین پیشنهادها برای گذراندن یک تعطیلات خوب و راحت مخصوصا در ایام نوروز، شهر بانکوک است. پایتخت تایلند پر است از پتانسیل های مختلف گردشگری که قطعا برای یک سفر خوب خارجی و ارزان برای نوروز 99 گزینه ای خوب و مناسب محسوب می شود. با این که هزینه سفر به بانکوک مناسب و ارزان است اما راهکارهایی وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان هزینه های خرید تور بانکوک را بیشتر هم کاهش داد! به طور مثال می توان برای خرید تور آنلاین بانکوک از گزینه خرید همزمان پرواز + هتل استفاده کرد و به این صورت از تخفیف های سیستمی هم بهره مند شد.

در این مطلب برای شما 6 مقصد مناسب برای سفری خوب اما ارزان در نوروز 99 را نام بردیم امیدواریم بتوانید یک سفر نوروزی به یادماندنی را در نوروز 99 برای خود رقم بزنید.

ارزان ترین سفرهای خارجی در نوروز 99

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار