بازدید 14120

پرویز فتاح: مانع نشوند پلاسکو را می‌سازیم

رییس بنیاد مستضعفان با بیان این‌که خواهشمندم هر بحثی مانع ساخت پلاسکو نشود، گفت: اگر مانعی نباشد دور از دسترس نیست که نیمه دوم سال آینده (۱۳۹۹) پلاسکو ساخته شود.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳ 20 January 2020

پرویز فتاح: مانع نشوند پلاسکو را می‌سازیم

 
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، پرویز فتاح امشب (دوشنبه، ۳۰ دی) در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد حادثه پلاسکو، اظهار کرد: من فرزند جبهه هستم، تمام جوانی ما در دفاع مقدس گذشت، هم در ایران و هم خارج از ایران در جبهه‌ها بودم و با افتخار می‌گویم همرزم شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستم.

رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: ما در جبهه، صحنه‌های بسیار سختی دیدیم، اما سعی می‌کردیم مقاوم باشیم، بسیاری اوقات در جبهه تا مرز رفتن، پیش رفتیم، باید نگاهمان به زندگی عوض شود و خوش به‌حال فردی که با نفس زکیه از این دنیا برود.

وی با بیان این‌که نفس زکیه‌ی شهید سلیمانی باعث جای گرفتن وی در دل مردم شد، گفت: حادثه پلاسکو دل‌های مردم را آتش زد، جان دادن در راه ایران کم است، باید در راه این مردم جان‌ها دهیم. باید هر کاری که لازم است برای خانواده شهدای آتش‌نشان انجام داد، پلاسکو اکنون در حال ساخته شدن است، با افتخار می‌گویم پلاسکو را می‌سازیم و منتی بر کسی نمی‌گذاریم.

فتاح تصریح کرد: آن زمان که میدان داغ بود همه ترحم می‌کردند اکنون که سرد شده، همه مطالبه می‌کنند، باید سهم خود را ایفاء کنیم، ما پلاسکو را می‌سازیم، چون افتخار شهر و تهران است.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان این‌که روزی نیست که ساخت پلاسکو را پیگیری نکنم، گفت: می‌خواهیم کار ساخت پلاسکو را تمام کنیم، از شهرداری می‌خواهم بیشتر به ما کمک کند، راه را به هر بهانه کند نکنند، بنده این بهانه‌ها را از بنیاد گرفته‌ام.

وی ادامه داد: می‌خواهم بگویم کار از نظر عمرانی آن‌قدر بزرگ نیست، اما حساس شده است، باید به دنیا نشان دهیم که می‌توانیم. خواهشمندم هر بحثی مانع ساخت پلاسکو نشود، بگذاریم کارمان را بکنیم، اگر به خاطر پارکینگ و عوارض، بحثی است، این بحث‌ها را باید کنار بگذاریم، به غیر از کسبه و خانواده شهداء، مردم نیز مطالبه می‌کنند.

فتاح افزود: در طبقه همکف و ورودی می‌خواهیم برای شهدای آتش‌نشانان یادبودی طراحی کنیم و این را به خانواده شهدای آتش‌نشان قول داده‌ام، سعی می‌کنیم از نظر یادمان کم نگذاریم، اگر مانعی نباشد دور از دسترس نیست که نیمه دوم سال آینده (۱۳۹۹) پلاسکو ساخته شود.

رییس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: باید تمام ضوابط برای ساخت پلاسکو رعایت شود، این رعایت ضوابط یعنی این‌که مقداری زیربنا کوچک می‌شود، ما زمین را کوچک نکردیم، از اکنون نقشه‌های ما مشخص است.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: ما در مقابل مردم و کسبه مسئولیم، پول همان‌جایی هزینه می‌شود که باید شود. به تولید کمک می‌کنیم، عهدی با مردم داریم و آن این است که راه شهید سلیمانی را برویم و حتماً این راه را می‌رویم و با افتخار جان‌مان را برای این نظام و مردم می‌دهیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی