بازدید 4593

۴ واحد صنفی متخلف در شهرری پلمب شدند

کد خبر: ۹۵۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ 15 January 2020

سرهنگ گنجه از اجرای طرح نظارت بر صنوف در منطقه شهر ری و بازدید از ۱۸۵ واحد صنفی خبر داد و گفت: در این رابطه ۴ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سید محمد گنجه رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در راستای اجرای طرح نظارت بر صنوف، در بیست و سوم دی ماه از ۱۸۵ واحد صنفی فعال در منطقه شهر ری بازدید کردند.

وی در ادامه افزود: در این طرح ۱۹ واحد‌های صنفی تحت آموزش رعایت ضوابط و مقررات اماکن عمومی قرار گرفتند و تذکر‌های لازم مبنی بر جلوگیری از رفتار‌های هنجار شکن ارائه شد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه در این طرح ۴ واحد صنفی متخلف و فاقد پروانه کسب پلمب شد، افزود: ۹ واحد صنفی نیز به علت عدم رعایت ضوابط و مقررات، برگ اخطاریه پلمب دریافت کردند.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان تصریح کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحد‌های صنفی، درصدد کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی است از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها